باشگاه ایکس بادی تهران
فوریه 10, 2019
باشگاه ایکس بادی در تهران + ایکس بادی چیست؟
فوریه 25, 2019
نمایش همه

مزایای ایکس بادی ای ام اس پلاس

مزایای درمانی ورزش 20 دقیقه ای ایکس بادی (طبی- ورزشی)
مجموعه ایکس بادی ایران: این متد آثار متفاوتی را به همراه دارد: از قوی کردن عضلات کمر، شکم و کف لگن که به سختی قابل تغییرهستند گرفته، تا قدرت بدنی، فرم گیری شکل بدن و رشد عضلات را می توان با این روش انجام داد.

مزایای درمانی ورزش 20 دقیقه ای ایکس بادی (طبی- ورزشی)
باشگاه ایکس بادی ای ام اس پلاس

این متد آثار متفاوتی را به همراه دارد: از قوی کردن عضلات کمر، شکم و کف لگن که به سختی قابل تغییر هستند گرفته، تا قدرت بدنی، فرم گیری شکل بدن و رشد عضلات را می توان با این روش انجام داد.

در این بین بهبود قوای استقامت نیز با این روش ثابت شده است، به خصوص در افرادی که قبلا تمرینات ورزشی کمی انجام داده اند. همچنین این متد در ورزش های رقابتی جهت بهبود سرعت و استقامت ورزشکاران یا جبران عدم تعادل عضلانی آنها استفاده می شود.

آیا افراد مسن هم می توانند از این روش استفاده کنند؟

افراد مسن نیز به طور یکسان می توانند از این متد بهره مند شوند. تحقیقات دانشگاه ارلانگن نشان می دهند که به طور مثال چربی های شکم که در بعضی موارد برای سلامت فرد تهدید کننده هستند، با این تمرینات به طرز موثری کاهش می یابند.

به عنوان یک ورزشکار حرفه ای، آیا می توانم توان ورزشی خود را با تمرینات EMSافزایش دهم؟

افزایش توان و کارایی بدن قطعا امکان پذیر است، که البته بسته به نوع فعالیت ورزشی شما نتایج متفاوتی را در بردارد. یکی از خصوصیات بارز متد EMS تاثیر فوق العاده آن بر میزان سرعت ورزشکاران است. در بررسی های عمل آمده در دانشگاه تربیت بدنی شهر کلن آلمان ثابت شده که متد EMS تنها راه افزایش سرعت است و با استفاده از این متد، حداکثر توان سرعتی یک ورزشکار به طور میانگین می تواند تا 30 درصد افزایش یابد! علاوه بر این متد EMS تلفیقی از تمرینات سرعتی و استقامتی ارائه می دهد.

تنیس بازان، والیبالیست ها و هندبالیست ها بهبودی بسیاری در سرعت و قدرت ضربه زدن مشاهده خواهند کرد، به همین دلیل است که تیمو بول، قهرمان تنیس روی میز و جورج هاکل، قهرمان رشته ی لژسواری، به معجزه ی متد EMS ایمان پیدا کرده اند. علاوه بر این، متد EMS به هنگام برداشتن وزنه سنگین با یک طرف بدن حین برخی از ورزش های رقابتی، به عنوان توازن کننده عمل می کند و بدین ترتیب از آسیب دیدگی پیشگیری می کند. تلفیق هوشمندانه ی تمرینات EMS با تمرینات ورزشی یک ورزشکار حرفه ای، بدون شک منجر به افزایش توان ورزشی فرد می شود.

EMS-TRAININGچگونه عمل می کند؟

در واقع کار EMS به وسیله فرکانس های پایین در حدود 150 ضربه در ثانیه و نیروی خفیف جریان برق کمتر از 100 مگاآمپر که برای انسان و قلب بی خطر هستند، انجام می گیرد و به طور همزمان تمرین موثری بر ساختار عضلانی بدن انجام می گیرد. هر ضربه با یک تکان ناگهانی همراه است. بعد از تعداد معینی ضربه متوالی که در مدت کوتاه و با شدت مشخصی انجام می گیرد، تمامی عضله ها دچار انقباض می شوند، دقیقا به مانند تمرینات سنتی ورزشی. اغلب در پایان کار، تحت فرمان مغز، عضلات حرکات خود را با ضربه های الکتریکی هماهنگ می کنند. حین تمرینات EMS این فرمان ها از الکترود ها به بیرون صادر می شوند. برای عضلات شما فرقی نمی کند که این فرمان از کجا آمده باشد، در هرصورت واکنش آنها یکی ست: منقبض شدن. در حین تمرینات مدرن EMS به سادگی منتظر نمی مانیم تا اتفاقی بیفتد، بلکه به صورت ایستا یا پویا ورزش می کنیم; یعنی عضلات با آگاهی منقبض شده و حرکات هدف دار انجام می گیرند. برخلاف تمرینات سنتی، این تفاوت به هیچ وجه منجر به بالا رفتن وزن نمی شود، بلکه منجر به ساخت حجم عضلانی می شود.

آیا می توانم با متد EMS وزنم را کاهش دهم؟

صد درصد! البته باید کمی صبور باشید، چرا که به دلیل ساخت همزمان بافت عضلانی عاری از چربی، وزن شما به مقدار زیادی کم نخواهد شد. بافت عضلانی از چربی سنگین وزن تر است و در اکثر موارد، این وزن آرام تر از درصد چربی بدن کاهش می یابد. علاوه بر این درصد بافت عضلانی رو به افزایش، روند سوزاندن چربی را سرعت می بخشد، چرا که عضلات انرژی زیادی مصرف میکنند. به این صورت متابولیسم پایه ی بدن شما افزایش می یابد وحتی در فواصل استراحت بین آیتم های ورزشی هم وزن کم می کنید. اما این اصلا مهم نیست که بر روی ترازو چه اتفاقی می افتد، مهم این است که بدن شما چگونه تغییر می کند. و در اینجاست که آمارو نتایج به وضوح متد EMS را تایید می کنند! 85 درصد شرکت کنندگان در یک مطالعه ی بزرگ در دانشگاه بایروت آلمان اثرات مثبت تغییر فرم بدنشان را تایید می کنند. و جالب ترین نکته در این بررسی ها اینجاست: بیشترین تغییرات ثبت شده برای خانم ها در قسمت های دور کمر، باسن و ران ها بوده است، قسمت هایی که عموما برای خانم ها مشکل ایجاد می کنند! بر عکس، مردان بیشترین کاهش وزن را در شکم خود احساس کرده اند و در بازوان، سینه و ران هایشان مشاهده ی افزایش حجم بوده اند. با جایگزین کردن یک رژیم غذایی مناسب، تمرینات متد EMS به صورت بهینه عمل خواهند کرد. ما در این زمینه نیز با کمال میل به شما مشاوره می دهیم.

هر فردی مربی خصوصی خودش را دارد…

در اتاق استراحت EMS برای ما یک صحبت خصوصی با شما و داشتن اتمسفری خوب از توجه ویژه ای برخوردار است. مربی شخصی شما همیشه در کنارتان است، هربار که شما به اینجا می آیید! حین کار با دستگاه مخصوصتان، به شما توجه می کند و تمرینات خاص خودتان، که براساس اهدافتان برنامه ریزی شده را نشان می دهد. فرقی ندارد که تمرینتان از چه نوعی باشد، فرم گیری بدن، تمرینات ستون فقرات و یا تمرینات قدرتی، شما خودتان برنامه تمرینات و شدت آن را تعیین می کنید.

خرید لایسنس نود 32

باشگاه ایکس بادی ای ام اس پلاس