متد EMS چیست؟ عوارض,هزینه ,تمرینات بدنسازی و لاغری
آوریل 14, 2019
چربی سوزی با ایکس بادی چگونه انجام میگیرد
آوریل 18, 2019
نمایش همه

عضله سازی با ایکس بادی

عضله سازی با ایکس بادی چگونه است و سرعت انجام این ورزش میتواند سریع من را به خواسته ام یعنی عضله سازی برساند.

 

1.در زمان كمتر به نتيجه بهتري ميرسيد
2.با استفاده از دستگاه ايكس بادي برنامه ريزي مشخص براي افزايش قدرت استقامت كاهش چربي بدن تقويت عضلات داشته باشيد
3.در هفته با دو جلسه ٢٠ دقيقه اي مانند ٦ ساعت تمرينات بدنسازي و چربي سوزي ميتوانيد داشته باشيد( ٢٥٠٠ كالري در هر جلسه سوخته ميشود)
4.فشار كمتري به بدن وارد ميشود به نحوي كه با وزنه هاي سبكتر همان نتيجه اي را بدست اوريد كه به وزنه هاي سنگين تر بدست مياوريد.
5.قابل استفاده براي افرادي كه قسمتي از بدنشان اسيب ديده و نميخواند ورزش سنگيني انجام دهند اما خواهان عضله سازي و يا چربي سوزي هستند.
٢٠6. درصد قدرت و ٥٠ درصد استقامت خود را در حين تمرينات زياد تر ميشود.

تمرينات ايكس بادي به دليل در گير كردن چندين عضله با هم در مدت زمان ٢٠ دقيقه اي در هر جلسه ميتواند انتظارات شما در ساخته شدن هر چه بيشتر عضله را محقق كند چرا كه فشار روي مفاصل به كمترين حد ميرسد و تمام تمركز تمرينات روي عضله مي ايد و عضله سازي بهتر صورت ميگيرد.

 

ايا ايكس بادي براي افراد تنبل و كساني كه ميخواهند نتيجه زود بدست اورند مناسب است؟
دقيقا به دليل مدت زمان كوتاه ورزش (٢٠دقيقه در هر جلسه) كه در هر هفته دو جلسه ميتواند باشد اين ورزش براي كساني كه مشغله زيادي دارند و يا قدرت ورزش هاي طولاني و سخت و پر فشار را ندارند مناسب ميباشد. اين ورزش همان كاتاليزور در ورزشهاست كه با ٤٠ دقيقه ورزش در هفته تاثير يك ورزش ٦ ساعته را خواهد داشت.

آیا زندگی پر مشغله ای دارید؟ تغییر بزرگ فقط در دو زمان ۲۰ دقیقه ای در هفته. آیا آماده این تغییر بزرگ هستید؟ بر خلاف متد ها و تجهیزات دیگر، شما با دو جلسه ۲۰ دقیقه ای در هفته و با متد ( ای ام اس ) می توانید تغییرات شگفتی در سلامتی و پرورش اندام و زیبایی ظاهر خود به وجود بیاورید. استفاده از جریان الکتریکی کنترل شده که هیچگونه خطری برای شما نخواهد داشت قدم بزرگی در سلامتی جسم و زیبایی و متعاقب آن سلامت روح و آرامش شما خواهد داشت. این تجهیزات توسط سازمانهای بزرگ پزشکی و مراکز علمی مورد تایید و استفاده قرار گرفته و ازنتایج بدست آمده در این زمینه به موراد زیر می توان اشاره نمود:

– کاهش وزن و از بین رفتن چربی زائد اندامها در ترکیب اندامی زیبا
– ترمیم سلول های سطحی و بافت های پوستی و تقویت آن که باعث ایجاد چهره ای شاداب می شود
– سفت شدن پوست و بافت بدن و ایجاد تازگی و طراوت در پوست در باشگاه بدن سازی ایکس بادی
– درمان سلولیت وبا افزایش گردش خون و لرزش اندام ها
– در پایان، هر جلسه نیز با یک ماساژ خوب به پایان ی رسد

چگونه عمل می کند؟EMS Training

در واقع کار EMS به وسیله فرکانس پایین در حدود ۱۵۰ ضربه در ثانیه و نیروی خفیف جریان الکتریکی کمتر از ۱۰۰ مگا آمپر انجام می گیرد. و بطور همزمان تمرین موثری بر ساختار عضلانی بدن انجام می گیرد. هر ضربه با یک تکان ناگهانی همراه است. بعد از تعداد معینی ضربه متوالی که در مدت کوتاه و با شدت مشخصی انجام می گیرد،‌تمام عضله ها دچار انقباض می شوند

آیا می توانم با EMS Training (ماساژ ضربانی با وسیله دستگاه) وزنم را کاهش دهم؟

قطعا! بزرگترین برتری این متد ایجاد کاهش وزن است. کارایی دست نیافتنی این دستگاه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تمرین فشرده در هفته به خوبی کافیست تا به نتایجی برسید که قبلا با ساعت ها تمرین به آن دست میافتید. ۸۵ درصد شرکت کنندگان در یک مطالعه بزرگ در دانشگاه بایروت آلمان اثرات مثبت تغییر فرم بدنشان را تایید می کنند. با جایگزین کردن یک رژیم غذایی مناسب تمرینات EMS بصورت بهینه عمل خواهند کردو ما در این ضمینه به شما مشاوره می دهیم.

مجموعه ایکس بادی تلاش خود را جهت ایجاد تغییرات در اندام و سبک زندگی شما برای زندگی بهتر و با کیفیت تر انجام می دهد. منتظر شما در خانواده ایکس بادی هستیم.

تنیس بازان، والیبالیست ها و هندبالیست ها بهبودی بسیاری در سرعت و قدرت ضربه زدن مشاهده خواهند کرد، به همین دلیل است که تیمو بول، قهرمان تنیس روی میز و جورج هاکل، قهرمان رشته ی لژسواری، به معجزه ی متد EMS ایمان پیدا کرده اند. علاوه بر این، متد EMS به هنگام برداشتن وزنه سنگین با یک طرف بدن حین برخی از ورزش های رقابتی، به عنوان توازن کننده عمل می کند و بدین ترتیب از آسیب دیدگی پیشگیری می کند. تلفیق هوشمندانه ی تمرینات EMS با تمرینات ورزشی یک ورزشکار حرفه ای، بدون شک منجر به افزایش توان ورزشی فرد می شود.