تمرینات EMS چیست؟ چه مزایا و معایبی دارد؟
می 5, 2019
عضله سازی بهترین تمرینات و تغذیه برای عضله سازی سریع
می 15, 2019
نمایش همه

مزایای ایکس بادی چیست ؟

مزایای ایکس بادی چیست ؟

ایکس بادی در سالن های ورزشی، مراکز سلامتی و زیبایی و همچنین در ورزش های رقابتی، توانبخشی و پزشکی امکان پذیر است.

ورزشکاران برجسته و حرفه ای نیز علاوه بر تمرینات روزمره به منظور بهبود قدرت و سرعت خود از ایکس بادی استفاده می کنند.

درمانگران جسمی از ایکس بادی برای تقویت ماهیچه های اطراف مفاصل و تمرینات هدفمند استفاده می نمایند.

مربیان شخصی، ورزشگاه ها و مراکز زیبایی بر روی جنبه های تناسب اندام و زیبایی از جمله “شکل دادن بدن از طریق تشکیل عضلات و کاتابولیسم چربی، تحریک متابولیسم و محکم کردن بافت همبند” تمرکز می کنند.

زمانی که عضله ها کار می کنند تراکم داخلی به شدت تحریک می شود و جریان خون افزایش یافته که این امر باعث اثر مثبت بر روی پوست و افزایش هماهنگی بدن شده و همچنین سلولیت به طور موثری کاهش می یابد به طوری که پس از تمرین شما احساس آرامش و شادابی خواهید کرد.

همچنین عملکرد فیزیکی را بهبود می بخشد و شما احساس سلامت و انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت و دیرتر احساس خستگی خواهید کرد.

به طور خلاصه، در مقایسه با روش های تمرینی سنتی، ایکس بادی مزایای تمرین شدید را در زمان بسیار کم به شما ارائه می دهد.
کار بردهای Xbody
1-برای ورزش و تندرستی :

ایکس بادی راهکارهایی داره که همه معادلات رو عوض کرده فرقی نمیکنه شما یه قهرمان ملی هستید یا تا به حال به هر دلیلی از ورزش به دور بودید این روش روش به شما کمک میکند تا بهتر ورزش کنید
2- برای لاغری و زیبایی :

به لطف پیشرفت تکنولوژی رسیدن به لاغری و زیبایی ساده و سریع شده و با استفاده از فعال سازی مکانیزم های طبیعی خود بدن انجام میگیرد
3-برای پزشکی و درمانی :

استفاده از تکنولوژی ایکس بادی برای تقویت اعصاب و کاهش درد مفاصل و مهره های کمر تنها یه ادعا نیست بلکه بصورت علمی در تحقیقات دانشگاهی به اثبات رسیده است
EMS چیست؟

همانطور که در بالا گفتیم ایکس بادی از متدی به نام EMS استفاده میکند EMSبه معنای تحریک الکتریکی عضلات، روشی است که از قرن ها قبل به اشکال گوناگون مورد استفاده قرار می گرفته است. در تمرین سنتی عضلات فرمان ها را در شکل پالس های الکتریکی فرستاده شده از مغز دریافت می کنند اما در روش ای ام اس این پالس های الکتریکی از طریق الکترودها فرستاده می شوند و در نهایت عضلات دچار تنش می شوند، در واقع عضلات نمی توانند منبع این پالس را تشخیص دهند و در هر صورت واکنش خود را به صورت انقباض نشان می دهند .
مزایای EMS ؟

EMS برای جلوگیری از آتروفی عضلانی در فضانوردان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. فقدان جاذبه در فضا به این معنا است که هیچ یک از تمرینات متعارف زمین نمی تواند انجام شود و رگرسيون عضله بدن تنها باEMS رفع می شود. این فن آوری بعدها در ورزش حرفه ای نیز معرفی شد، در ابتدا به توانبخشی ورزشکاران مجروح می پرداخت. تحقیقات در زمینهEMS نشان داد که این عمل علاوه بر توانبخشی منجر به افزایش قابل توجهی از استقامت، بنیه و تناسب اندام ورزشکاران می شود.