هرآنچه باید درباره درمان سلولیت به وسیله ایکس بادی بدانیم؟

تغییرات هنرجوی عزیز کشورمون جناب آقای عارف نجفی با ایکس بادی
می 15, 2019
تکنولوژی EMS
می 22, 2019
نمایش همه

هرآنچه باید درباره درمان سلولیت به وسیله ایکس بادی بدانیم؟

امتحان خود را نیز پس داده و روشی مؤثر در زمینه تناسب اندام می‌باشد، درمان سلولیت به وسیله ایکس بادی است. با استفاده از ایکس بادی می‌توانید در مدت زمان کوتاهی سلولیت ها و چربی‌های اضافه اندام خود را آب کرده و به وزن و اندامی ایده آل دست پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در خصوص درمان سلولیت به وسیله ایکس بادی در اختیارتان قرار دهیم.
ایکس بادی چیست؟

ایکس بادی روشی نوین می‌باشد که در سال‌های اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده و در درمان و رفع سلولیت ها بسیار مؤثر می‌باشد. در این روش پالس های الکتریکی کنترل شده‌ای به قسمتی از بدن که تمایل به لاغری و چربی سوزی در آن ناحیه را دارید وارد شده و کار تحریک الکتریکی عضلات و چربی‌ها را در آن ناحیه انجام می‌دهد. میزان پالس های دریافتی در هر جلسه افزایش یافته و عمل چربی سوزی به میزان بیشتری نسبت به سایر فعالیت‌های ورزشی انجام می‌شود.
درمان سلولیت به وسیله ایکس بادی:

سلولیت به چربی‌های انباشته شده در قسمتی از بدن گفته می‌شود و این تجمع چربی به دلیل هورمون ها و فعالیت کم در خانم‌ها بیشتر شایع بوده و دیده می‌شود. تاکنون روشی برای پیشگیری از تجمع بافت‌های چربی در بدن یافت نشده ولی توصیه می‌شود که با افزایش مصرف سبزیجات و کاهش مصرف غذاهای فست فودی تا حدودی می‌توان از تجمع چربی در بدن جلوگیری کرد. حال اگر با این مشکل مواجه هستید و به دنبال درمان و رفع این مشکل هستید ما درمان سلولیت به وسیله ایکس بادی را توصیه می‌کنیم. چون سلولیت ها در اندام خاصی از بدن جمع شده و باعث ایجاد شکلی ناهنجار در آن قسمت می‌شوند استفاده از دستگاه ایکس بادی کمک زیادی در رفع این مشکل می‌کند. در ایکس بادی پالس های الکتریکی کنترل شده بر اندام مورد نظر وارد شده و باعث چربی سوزی و از بین رفتن سلولیت ها می‌شود.

مزایای استفاده از ایکس بادی:

در کمترین زمان ممکن نتیجه دلخواه را کسب خواهید کرد.
فشار کمتری نسبت به سایر روش‌های لاغری بر بدن وارد می‌شود.
سلولیت و چربی‌ها از بین رفته و عضلات تقویت می‌شوند.
استفاده از این روش برای کسانی که قسمتی از بدنشان آسیب دیده و نمی‌توانند فشار زیادی بر بدن را تحمل کنند توصیه می‌شود.
ایکس بادی برای ورزشکاران و یا افرادی که فقط می‌خواهند قسمتی از بدنشان فرم و حالت دلخواه را داشته باشد بسیار مناسب می‌باشد.

روش‌های درمان سلولیت:

برای از بین بردن چربی‌ها و سلولیت راه کارهای متفاوتی وجود دارد.

استفاده از ماساژ و دوش گرفتن
رژیم غذایی سالم و نوشیدن زیاد آب
انجام ورزش و افزایش تحرک
حمام نمک دریا
اسکراب طبیعی بدن
استفاده از روغن زیتون و روغن ماهی

و اما بهترین و آسان ترین روش برای درمان سلولیت، درمان سلولیت به وسیله ایکس بادی می‌باشد. این روش برای افرادی که زمان زیادی برای انجام تمرینات ورزشی ندارند بسیار مناسب می‌باشد. چون هر جلسه فقط  بیست دقیقه زمان نیاز دارد. استفاده و درمان سلولیت به وسیله ایکس بادی از سوی سازمان‌های بزرگ دنیا نیز تأیید شده و هیچ گونه عارضه‌ای برای بدن نداشته است. نتایجی که از درمان سلولیت به وسیله ایکس بادی گزارش شده است شامل موارد زیر می‌باشد.

زیبایی اندام‌ها و کاهش وزن و از بین رفتن سلولیت ها
درمان سلولیت به وسیله ایکس بادی باعث افزایش گردش خون در بدن می‌شود.
سفت شدن پوست‌های شل و بافت‌های بدن و همچنین ایجاد طراوت و تازگی پوست با درمان سلولیت به وسیله ایکس بادی امکان پذیر است.
درمان سلولیت به وسیله ایکس بادی باعث‌ ترمیم سلول‌های سطحی و تقویت بافت‌های پوستی و ترمیم آن‌ها می‌شود.