ورزش و تناسب اندام با XBody از نظر مجله Sloan
آگوست 24, 2019
مزایای درمانی ورزش 20 دقیقه ای ایکس بادی (طبی- ورزشی)
سپتامبر 8, 2019
نمایش همه

ایکس‌بادی چطور میتونه به شما کمک کنه؟


در تمرینات ایکس‌بادی مربی متخصص با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا که در دستگاه ایکس‌بادی استفاده شده، به تمامی افراد برای رسیدن به اهدافشون در شرایط و وضعیت‌های متفاوت کمک می‌کنه

عضله‌سازی و بهبود عملکرد ورزشی
ایکس‌بادی کردن فیبرهای عضلانی بدن رو به صحیح‌ترین شکل ممکن بر اساس علم ای ام اس – EMS تحریک می‌کنه و منجر به بهبود قدرت، سرعت و توان استقامتی عضلات میشه.

کاهش وزن سریع و تناسب اندام
در هر جلسه ایکس‌بادی میزان بالایی کالری سوزانده میشه و متابولیسم به طرز چشم‌گیری منجر به افزایش پیدا می‌کنه. با ایکس‌بادی کردن علاوه بر کاهش چربی، عضله‌سازی هم اتفاق می‌افته که این موضوع باعث تناسب فرم بدن میشه..

بازتوانی و بهبود آسیب‌دیدگی
تمرینات ایکس‌بادی از اصول فیزیوتراپی نشات گرفته و با هدف قرار دادن مستقیم عضلات در نقاط نزدیک به مفاصل و تقویت عضلات عمقی که با تمرینات عادی به راحتی نمیشه اونارو درگیر کرد، می‌تونه قدرت مفاصل برگردونه و همچنین درد را کاهش بده.

تناسب اندام بعد از بارداری
علاوه بر اینکه کوتاه بودن تمرینات ایکس‌بادی شرایط مناسبی رو برای مادران جوان فراهم می‌کنه، استفاده از تنظیمات ویژه و تمرینات خاص کمک می‌کنه که پس از بارداری، به سرعت به تناسب اندام قبل برگردند و عضلات کف لگن یا Pelvic Floor تقویت بشن و به حالت پیشین خودشون برسن.

تمرین و ورزش در کنار زندگی پر‌مشغله کاری
زندگی‌های پر‌مشغله و نداشتن زمان کافی برای تمرین و ورزش، به یه مشکل رایج در زندگی پرسرعت و شلوغ امروز تبدیل شده، اما حالا به واسطه‌ی تکنولوژی و تمرینات ایکس‌بادی، همه‌ وقت کافی برای رسیدن به بدن ایده‌آلشون رو دارن.

ورزش به سبک مورد علاقه شخصی شما
همه‌ی افراد الزماً از تمرین کردن با وزنه و یا شرکت در کلاس‌های شلوغ و طولانی ورزشی لذت نمی‌برن و خیلی زود ورزش رو کنار میذارن. تمرینات ایکس‌بادی بر پایه اصول ای‌ام‌اس – EMS می‌تونه با ایجاد حداکثر نتیجه در کمترین زمان به شما کمک کنه تا سلامتی و تناسب‌اندام‌تون رو حفظ کنید.