لاغری با ایکس بادی : توصیه های مهم برای گرفتن نتیجه عالی
دسامبر 30, 2019
EMS تحریک عضلانی الکترونیکی برای عضله سازی و کاهش وزن
ژانویه 13, 2020
نمایش همه

EMS چیست

باشگاه ای ام اس- EMS (ای ام اس) شبیه سازی الکتروعضله ای است. در این متد تمرینی پالس های الکتریکی برای انقباض عضله ها یعنی تنش به شیوه ای کنترل شده به کار میروند. تمرین EMS (ای ام اس) با فعالسازی همزمان همه گروه های عضله ای (دست ها، پاها، شکم، پشت و کفل) به وسیله جلیقه ای تنگ تمرین کل بدن صحیحی را فراهم میکند که در آن محدودیت ها جبران میشوند واز بارهای یک طرفه یا بارهای اشتباه و عدم میزان اجتناب میشود.

دیگر ویژگی مهم تمرین EMS (ای ام اس) به دست آوردن زمان است. مثلا، با ۲۰ دقیقه تمرین کل بدنی EMS ، بهبودهای عملکردی ممکن است که در تمرین های کلاسیک با صرف زمانی چندین ساعت به سختی به دست می آید.

بنابراین، تمرین EMS (ای ام اس) حداکثر هفته ای دو یا سه بار به کار میرود زیرا بدن حدود ۴۸ ساعت نیاز دارد تا از چنین تمرین قدرتی دوباره تولید شود.

بهترین و موثرترین سیستم چربی سوزی ، لاغری ، عضله سازی ، کاهش سایز ، تناسب اندام فقط در جلسات ۲۰ دقیقه ای.

شما کافی است تلفن خود را برداشته و مربی های متخصص و کارشناسان تربیت بدنی خانم و آقای ما را به همراه دستگاه پرتابل زمان و مکانی که شما بخواهید سفارش دهید و تمرین خود را برای رسیدن به اندامی ایده آل آغاز کنید.

فواید تمرین EMS :
* کاهش وزن و سایز
* تقویت دیسک کمر و گردن
* چربی سوزی و عضله سازی همزمان
* از بین بردن سلولیت
* از بین بردن سریع چربی های موضعی شکم و پهلو
* بهبودی در شادابی و سلامت پوست
* افزایش قدرت و انرژی
* ای ام اس نه تنها بر روی بازیابی قدرت عضله کار می کند بلکه در ترمیم بافت های آسیب دیده نیز موثر است.

در ورزش ای ام اس با پوشیدن جلیقه مخصوص و ارسال سیگنال های مدیریت شده به تمام عضلات بدن آنها را با سرعت بالا ورزش می دهد و در طول تمرین و همچنین ساعت ها بعد از آن کالری قابل توجهی ۱۰۰ الی ۱۵۰۰ سوخته می شود و در این ورزش در مدت زمان کوتاهی به اندام ایده آل خود می رسید و در کلیه سنین قابل استفاده می باشد.

ای ام اس به طور خلاصه :
* ورزشی فشرده و متراکم و سنگین برای کل بدن در مدت ۲۰ دقیقه
* جدیدترین روش تندرستی و سلامتی در اروپا و امریکا
* ۹۰ درصد از ماهیچه‌های بدن ۸۰ بار در ثانیه تحریک و ورزش می کنند
* فقط دو یا سه جلسه ۲۰ دقیقه ای در هفته معادل ۶ تا ۹ ساعت ورزش بدنسازی است
* در این ورزش ماهیچه های بدن به طور مستقیم تحریک می شوند و آسیبی به مفاصل وارد نمی شود
* امکان استفاده از ورزش ای ام اس برای کسانی که معلولیت حرکتی دارند و توانایی حرکت اندام ها را ندارند
ای ام اس جدیدترین متدد لاغری و چربی سوزی اروپا هستش که در ۲۰ دقیقه حداقل ۷۰۰ کالری می سوزونین و با توجه پالس های الکتریکی که میده باعث از هم پاشیدگی بافت های چربی و ساخت بافتهای عضلانی میشود.

با مربی خصوصی ای ام اس آشنا شوید

مهمترین هدف ما سلامت، رضایت و رساندن ورزشکار به نتیجه دلخواه خویش می باشد. به همین دلیل ما از مربیان برتر در مجموعه خود استفاده می کنیم. یک مربی برتر دارای علم و تجربه کافی می باشد.
در کل زمان تمرین یک مربی خصوصی در کنار شما بوده و انجام صحیح حرکات و چگونگی تمرین را زیر نظر داشته و بسته به اهداف و نیاز شما, برنامه تمرینی و غذایی مناست را به شما ارایه می دهد.