تعمیر lcd گوشی و دلایل خرابی و راه کار های پیشگیری از آن
مارس 22, 2020
تاثیرات تحریک الکتریکی عضلات (EMS) بر روی بدن، قدرت ماهیچه ها و ظاهر جسمانی
آوریل 6, 2020
نمایش همه

سوالات رایج (FAQ) در مورد Xbody

آموزش EMS ایکس بادی XBODY چیست؟

EMS مخفف تحریک الکتریکی عضلانی است. از لحاظ فنی، EMS یک تمرین کامل بدن با جریان الکتریکی است. در این زمینه، بد نیست بدانید که در عضلات ما در حالت عادی امواج الکتریکی (بیوالکتریک) جریان دارد. تمرین EMS از این اثر استفاده می کند. با استفاده از نیروهای الکتریکی خارجی که چندان شیدید هم نیستند، این اثر طبیعی تشدید می شود و تمرینات کاراتر می شوند.

نکات مثبت ای ام اس ایکس بادی چیست?

تمرین EMS ایکس بادی در سالن های ورزشی، مراکز سلامتی و زیبایی و همچنین در ورزش های رقابتی، توانبخشی و پزشکی کاربرد دارد. ورزشکاران نخبه نیز علاوه بر تمرینات خود به منظور بهبود قدرت و سرعت از EMS استفاده می کنند. فیزیوتراپ ها از EMS برای فرم دهی عضلات و تمرینات هدفمند استفاده می کنند. مربیان شخصی، ورزشگاه ها و مراکز زیبایی بر جنبه های تناسب اندام و زیبایی تمرکز می کنند: شکل دادن بدن از طریق تشکیل عضلات و متابولیسم چربی، تحریک متابولیسم و سفت کردن بافت ها.

آیا می توانم تمریناتایکس بادی را در درازمدت انجام دهم؟

بله شما باید در طولانی مدت و به طور مرتب تمرین کنید. قدرت عضلات تنها با تمرینات منظم حفظ می شود. اگر مدت زمان طولانی تمرین نکنید، عضلات به وضعیت اولیه باز میگردند. درست مثل تمرین های ورزشی متعارف.

چرا تمرینات ایکس بادی بسیار موثرتر از تمرین های کاهش وزن معمول است؟

تمرین کامل بدن EMS ایکس بادی بیش از 90٪ از بافت عضله را همزمان در طول هر انقباض فعال می کند! برعکس تمرینات ورزشی معمولی ، عضلات عمیق نیز درگیر می شوند. این امر هماهنگی درونی و بین سلولی را افزایش می دهد. بنابراين باعث مي شود اثر تمرین بسيار سريعتر و موثرتر از تمرين های ورزشی متعارف باشد. اثر تمرین با EMS xbody می تواند 18 برابر بهتر از ورزش های متعارف باشد.

آیا تحرک الکتریکی خطرناک است؟

نه تمرین و یا درمان با تحریک جریان کم با فرکانس پایین خطرناک نیست. چرا؟ عضلات ما به طور مداوم کار می کنند. در طول این فرایند، پالس های الکتریکی کوچک درونی، هر حرکت را آغاز می کنند. در طول تمرین با تحریک الکتریکی، این پالس های درونی به وضوح توسط پالس اضافی از خارج تقویت می شود. بنابراین، شوک اضافی به بدن وارد نمی شود.

برای استفاده از ESM ایکس بادی چه چیز خاصی نیاز است؟

شما به هیچ چیز خاصی نیاز ندارید. هر فرد سالم می تواند از EMS استفاده موثر داشته باشد. فقط در برخی شرایط خاص یا بیماری حاد ، تمرین EMS ایکس بادی مجاز نیست. مانند بیماری های تب حاد یا بیماری های قلبی و غیره. همه شرایط قبل از شروع تمرین بررسی می شوند و اگر محدودیتی وجود داشته باشد در نظر گرفته می شود.

چقدر می توانم با EMS xbody در وقت صرفه جویی کنم؟

اوقات فراغت ارزشمند است – بسیار ارزشمندتر از آن است که آن را با تمرینات طولانی و بی اثر تلف کنید. این دستگاه زمان شما و تمرینات ورزشیتان را کاملا متعادل تنظیم می کند. فقط یک جلسه تمرینی 20 دقیقه ای در هفته برای احساس موفقیت در طی چند هفته کافی است.

EMS تمرین کامل بدن چه مزایایی دارد؟

در حالی که عضله کار می کند، گرفتگی ها به شدت تحریک می شود. افزایش جریان خون اثر مثبت بر روی پوست دارد، سلولیت ها می تواند به طور موثر کاهش یابند. پس از تمرین، شما احساس آرامش و سرزندگی خواهید کرد. تمرین EMS همچنین عملکرد فیزیکی را بهبود می بخشد: شما احساس انعطاف پذیری بیشتری دارید، سالم تر هستید و دیرتر خسته می شود. در مقایسه با ورزش های معمول، EMS در یک زمان بسیار کم ، اثری شبیه تمرین های ورزشی سنگین دارد.

آیا می توانم با EMS ایکس بادی وزن کم کنم؟

بله در مرحله اول تمرین، شما کمی تغییر سایز خواهید داشت و در مرحله دوم، انبارهای چربی مورد حمله قرار می گیرند. همچنین به دلیل افزایش فعالیت عضلات، در زندگی روزمره بیشتر کالری خواهید سوخت، یعنی مصرف انرژی افزایش می یابد. بنابراین، موفقیت های ورزشی تقویت می شود و علاوه بر کاهش حجم ، وزن نیز کاهش می یابد. تمین EMS xbody مکمل ایده آل برای تغییر رژیم غذایی است تا به طور موثر در کاهش وزن کمک کند.

چه زمانی می توانم نتایج را ببینم؟

بعد از جلسه تمرین اول احساس تحرک و سرزندگی می کنید. موفقیت قابل مشاهده، مانند وضعیت بدنی بهتر، معمولا بعد از چند جلسه تمرین قابل مشاهده است. کاهش دور شکم ، افزایش قدرت و بهبود ظاهر پوست، در طول چهار یا شش هفته قابل اندازه گیری است – البته بسته به شرایط فیزیکی در ابتدای تمرین و نوع تغذیه نیز بستگی دارد . ما یک یا دو جلسه تمرین 20 دقیقه ای را در هفته توصیه می کنیم.

EMS ایکس بادی برای شکم، باسن و پاها؟

برای تقریبا هر خانم این سه ناحیه بسیار مهم است . مجله ها یک تصویر واضح از زنانی با پوست صاف، خطوط روشن و یک نیم رخ زنانه را نشان می دهند که با اکثر زنان مطابقت ندارد. آنچه تمرین EMS ارائه می دهد بهبود ملایم و پایدار است. این عضلات فرم می گیرند ، بافت عضلات بهبود می یابد و سلولیت ها را کاهش داده یا از بین می برد.

آیا تمرین EMS ایکس بادی برای افرادی که هرگز ورزش نکرده اند، مناسب است؟

تمرین EMS برای این افراد بسیار مناسب است. این تمرینات دقیقا این گروه از افراد را که سال ها ورزش نکردند مجبور می کند دوباره تمرین کنند، ؛ بنابراین، شروع خوبی برای ترکیب ورزش و ایجاد انگیزه در زندگی روزمره است. شما می توانید بدنتان را بهتر بشناسید، از فعالیت بدنی لذت ببرید و فرم گرفتن عضلات خود را مشاهده کنید.

آیا رشد سریع عضله با EMS xbody امکان پذیر است؟

بله شما می توانید حداکثر موفقیت را با تمرین EMS ایکس بادی به دست آورید و در مقایسه با ورزش های معمولی ، تغییر حجم عضله در زمان کوتاه تری رخ میدهد. زیرا همه گروه های عضلانی درگیر تمرین میشوند. دستیابی به رشد عضلات (هیپرتروفی) سریع تر است. البته باید بدانیم که سطح هورمون ها نیز موثر است: تمرین مردان باعث ایجاد عضلات (هورمون: تستوسترون) و تمرین زنان باعث سفت شدن آنها (هورمون: استروژن)می شود.

آیا جریان الکتریکی عوارض جانبی دارد؟

نه، طبق بررسی رسمی، هیچ عارضه جانبی منفی برای ورزش انسانهای سالم وجود ندارد. برعکس، اثرات مثبت بسیاری دارد. درمان الکترونی نیز از بخش های شناخته شده تکنیک های کلاسیک فیزیوتراپی از دهه 1950 است.

آیا این جریان الکتریکی ممکن است به قلب آسیب برساند؟

خیر. ضربان با فرکانس پایین منحصرا عضلات اسکلتی رشته ای را فعال می کند. دیگر اندام و قلب در دسترس نیستند.