تاثیرات تحریک الکتریکی عضلات (EMS) بر روی بدن، قدرت ماهیچه ها و ظاهر جسمانی
آوریل 6, 2020
ایکس بادی چیست و چگونه باعث لاغری و تناسب اندام میشود؟
آوریل 12, 2020
نمایش همه

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی های موتورولا

نکات مهم در تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا

پیش از اقدام به تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل موتورولا باید به این نکته توجه نماییم که ، آیا مشکل به وجود آمده سخت افزاری است یا نرم افزاری اگر مشکل مربوط به نرم افزار گوشی باشد ، متخصصین با تعمیرات نرم افزاری گوشی موتورولا مشکل را حل خواهند نمود.

امااگر مشکل سخت افزاری باشد و ال سی دی از بین رفته باشد ، اقدام جهت تعویض ال سی دی گوشی موتورولا ضروری می باشد.

مشکلاتی که ممکن است در ال سی دی گوشی اتفاق بیفتند عبارتند از : داغ شدن ال سی دی، کند شدن سرعت گوشی، کار نکردن تاچ پد ال سی دی، نفوذ مایعات در ال سی دی و کم شدن و یا محو شدن نور صفحه نمایش

تعمیر تخصصی ال سی دی گوشی موتورولا

ال سی دی قطعه ای حساس بوده و کوچترین سهل انگاری در مراقبت از آن ممکن است موجب ایجاد مشکلات جبران ناپذیر گردد. در بسیاری موارد امکان تعمیر ال سی دی وجود ندارد و تعویض ال سی دی گوشی موتورولا باید توسط مهندسین و متخصصین انجام گردد. زیرا بی دقتی در تعویض ال سی دی موجب آسیب رسیدن به دیگر قطعات گوشی خواهد شد. تکنسین های مرکز تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی موتورولا معتقدند که تنها در دو حالت امکان تعمیر این قطعه وجود دارد.

چگونگی تعویض ال سی دی گوشی موتورولا

در صورتی که خرابی ال سی دی گوشی موتورولا ناشی از مواردی باشد به طوری که آسیب جدی به این قطعه وارد شده باشد، دیگر امکان تعمیر وجود نداشته و حتما باید ال سی دی را تعویض نمود. نکته ی بسیار مهمی که در تعویض ال سی دی گوشی موتورولا باید به آن توجه کرد، استفاده از قطعه ی اصلی به جای ال سی دی از کار افتاده است. با توجه به هزینه ی بالایی که این کار برای کاربر در پی دارد، اگر ال سی دی جایگزین شده اصل نبوده و از کیفیت لازم برخوردار نباشد، آسیب جدی به دستگاه وارد می شود. اما نگران نباشید؛ در مرکز تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی موتورولا ، مجموعه ای از ال سی دی های اصلی وجود دارد که در تعویض این قطعه مورد استفاده قرار می گیرند.