تعمیر ال سی دی شکسته
آوریل 19, 2020
ورزش ایکس بادی EMS چگونه عمل میکند؟
می 2, 2020
نمایش همه

دستگاه EMS چیست؟

حوزه تمرینی EMS ( ای ام اس)

پس ازمشاهده تاثیر این متد تمرینی استفاده شده در سالهای اخیر، استودیوهای کوچک تناسب اندام (میکرواستودیوها) توسط پزشکان، فیزیوتراپی ها، توانبخشی و تسهیلات نرمشی استفاده شده است. ورزشکاران المپیک و ورزشکاران با عملکرد بالا نیز از تمرینات EMS (ای ام اس) در مراکز عملکردی استفاده میکنند تا تمرینات مختص ورزش خود را تکمیل کنند و قدرت و سرعت خود را افزایش دهند.

فقط درصد کم تجهیزات EMS (ای ام اس) فروخته شده به کاربران خصوصی نسبت داده میشود. دلیل این کار هزینه بالای بیش از ۲۰٫۰۰۰ یورویی ست.

 EMS Training سلامت شما را بهبود میبخشد

آموزش EMS برای بازتوانی پس از آسیب، افزایش آمادگی جسمانی و توانایی های بهبود یافته در ورزش خاص مؤثر است ، ضمناً ، مزایای آن می تواند به اندازه فیزیولوژیکی و فیزیکی باشد.

بوضوح روشن است که داشتن جسمی مناسب و سالم باعث بهبود سلامت روانی می شود و این تمرین یک راه عالی برای افرادی است که در کارهای با بازده بالا کار می کنند ، تا بیدلیل این حس خوب خود را از دست ندهند . EMS مزایای بیشتری برای دستیابی به احساس سلامت داخلی را در زمان بسیار کم فراهم می کند، و آن انتخابیست مناسب برای حرفه ای های بسیار پرمشغله ، والدین کار و کسانی که با شیوه زندگی مدرن میباشد که برای حفظ سلامتی خود و ماندن در حال کارایى بالا و حرکت مضطرب هستند .

پس از یک تمرین ۲۰ دقیقه ای EMS  اندورفین ها در بدن شما منتشر می شوند. این ها معمولا به عنوان “هورمون های شادى” شناخته می شوند، به کاهش استرس کمک می کنند، خلق و خوی کلی شما را تقویت می کنند و حتی افسردگی و اضطراب را کنار می گذارند. پس از تمرین EMS شما احساس آرامش و خوشحال خواهید کرد، این تنها درمقام صحبت نیست که چگونه شما خوشحال خواهید بود که شما شروع به دیدن نتایج فیزیکی جلسات تمرین خود خواهید کرد!

همچنین با انتشار اندورفین ها، همچنین آموزش منظم EMS می تواند به بهبود الگوی خواب شما کمک کند. بدون حواس پرتیهای بسیار، هر شب به خواب عمیق و سالم خواهید رسید و این براى بسیاری از ما از حقیقت دور است. با این حال، ورزش منظم می تواند به شما کمک کند سریعتر به خواب عمیق تر بروید. این باعث می شود که شما احساس آرامش کنید و با انرژی به چالش های روز برسید.

زندگی به معنای لذت بردن از آن است و یک تمرین EMS
۲۰ دقیقه اى با  EMS Training بسیار سرگرم کننده است! شما از تمرین خود لذت خواهید برد، مزایا را به سرعت مشاهده خواهید کرد و احساس انرژی فراوانی خواهید کرد که سلامتی شما را بهبود می بخشد.
ولی این باید ناگفته نماند: EMS بالای همه دستگاههای EMS ( ای ام اس) در دسترس بازار قرار میگیرند و بنابراین نسبت عملکرد- قیمت شکست ناپذیری را پیشنهاد میدهد.

متد EMS ای ام اس

EMS اخرین یافته های علمی را با طراحی و کیفیت “ساخت المان” ترکیب میکند. با تشکر از تقابل حسی کاربر، هر کاربر EMS (ای ام اس)حرفه ای و تازه وارد میتواند سریعا برنامه تمرینات EMS را پیدا کند. تمرینات کلی  EMS (ای ام اس) سه مود (سطوح ۱ تا ۳) و ده برنامه متفاوت را پیشنهاد میدهد، که در فرکانس، مدت پالس ، مدت انقباض و توقف تفاوت دارند. قدرت پالس با کنسول ۵” TFT و دستگیره چرخشی میتواند به سادگی برای هر گروه عضله تنظیم شود.

جلیقه الکترود  شامل در مجموعه از مواد حامل قابل تنفس ساخته شده و به علت تعلیقات الکترود متفاوت برای بانوان و اقایان در سایزهای مختلف در دسترس است. (جلیقه الکترود بسیار بزرگ است، با ۱۸۰ سانتی مترقد و ۸۰ کیلوگرم سایزاسمال برای شما مناسب است).

تنظیمات سایز به جلیقه الکترود اجازه میدهد تا تقریبا با هر نوع هیکلی سازگار باشد. تنگ کردن جلیقه الکترود بدون تلاش زیاد بسیار ساده است ؛درست شبیه یه لباس زیر و الکترودهای قرار گرفته در قسمت راست . در جلیقه الکترود  پالس به طور هماهنگ روی کل سطح الکترود پراکنده میشود.

EMS همانند EMS نیست

بسیاری از فراهم کننده های EMS (ای ام اس) تمرینات EMS را با حرکات کلاسیکی مثل سیت-اپ یا خم کردن زانو ترکیب میکنند. ایده تمرینات EMS (ای ام اس) بیان فیبرهای ممکن عضله با کمی تلاش مورد نیاز است. بر طبق  از تمرینات EMS از موقعیت پایه ای، عرض زانو، خم شدن اسان، نگه داشتن بدن در یک خط، کشیدن استخوان پهن شانه به سمت پایین، نگه داشتن ارنج روی بدن، فرم ۹۰ درجه ارنج بالا و پایین دقیقا انچه میخواهیم به دست می آوریم،ازهمه گروه های عضله ای در حین ضربه ها بسیار گرفته هستند و در توقف ضربه استراحت میکنند.

آنچه آسان به نظر میرسد، به تمرینات پر عرقی منجر میشود.