تجربه ورزش با EMS

xbody چیست؟
جولای 22, 2020
ایکس بادی ترکیب معجزه آسای تکنولوژی و ورزش
عوارض ایکس بادی برای بدن
جولای 29, 2020

تجربه ورزش با EMS

تجربه ورزش EMS و دستگاه ایکس بادی

تجربه ورزش با EMS  ،تحریک عضلانی الکتریکی ایکس بادی (EMS) به عنوان آینده پرورش اندام مورد توجه قرار گرفته است . اما آیا در واقع این روش هر کاری را می‌تواند انجام دهد؟ ما به تحقیقات در این زمینه توجه کرده ایم. تلاش کردیم که برای خودمان این موضوع را روشن کنیم.
به من لباس جلیقه‌ای ضخیم پوشانده‌اند. یک سری سیم‌هایی نیز به دست‌ها، پاها و ماهیچه‌های من وصل شده‌اند. یک کابل ضخیم، جلیقه را به دستگاه ایکس بادی متصل می‌کند. یک ماشین آموزش آلمانی به صورت متناوب و در هر چهار ثانیه انرژی الکتریکی را به عضلات فرد منتقل می‌کند. عضلات لات (کشیده شده از پشت کمر تا زیر قفسه سینه)، وسط کمر، پایین کمر، ماهیچه ها، چهار قلو ها، دو سر بازویی‌ها، ماهیچه‌های پکترال و عضلات شکمی همه پالس‌های الکتریکی را مستقیماً دریافت می‌کنند.

این آینده پرورش اندام است. حداقل بر اساس گفته‌های مربی ایکس بادی. او من را به روش تحریک الکتریکی عضلانی ایکس بادی (EMS) تمرین می‌داد. نظریهEMS ساده است: زمانی که الکتریسیته باعث تحریک عضلات شما می‌شود، می‌توانید عضلات بیشتری را در تمام بدن خود به کار بگیرید.

EMS ایکس بادی روش جدیدی نیست. بلکه برای دهه‌ها توسط متخصصان فیزیک و متخصصان توان بخشی مورد استفاده قرار گرفته است. اما در سال‌های اخیر، آن به یک ابزار ریکاوری تمرینی محبوب تبدیل شده است. چند بسته از آن در حال حاضر به راحتی برای خرید در آمازون در دسترس است. یک تمایل شدید در میان مدل‌های ویکتوریا سکرت مانند آلساندرا آمبروسو و آلینا بایکووا برای استفاده از این روش وجود دارد. آنها به طور منظم به جلسات باشگاهای ایکس بادی میروند.

مربی ایکس بادی ادعا نمی‌کند که جعبه شوک او حاوی عضله سازی یا چربی سوزی عادی باشد. این می‌تواند خوب باشد، زیرا تحقیقات موجود به یک پشتیبانی محدود از تکنیک‌های ریکاوری و تمرینات بر اساس روشEMS گرایش دارند. یک مطالعه در سال 2017 بر روی 21 دوچرخه سوار مرد انجام شد. با چهار هفته تمرین بر اساس EMS نمی‌توان به طور قابل توجهی بر قدرت و استقامت اثر گذاشت. مطالعه دیگری نشان داد که EMS می‌تواند عملکرد اسکات را بهبود بخشد. بهتر است استفاده از آن را به روش‌های تمرینی استاندارد مرتبط مشروط کنیم.

EMS در اروپا شروع شد. اما در حال حاضر روند به این گونه می‌باشد که احتمالاً ایالات متحده را به سرعت فتح کند. مربی ایکس بادی ادعا می‌کند که او یکی از سه مربی بین المللی است که اعتبار نامه ایکس بادی را تأیید کرده است. او همچنین ادعا می‌کند که در سال‌های آینده در سالن‌های ورزشی ایکس بادی EMS مثل ایکس بادی سعادت آباد این ورزش را به صورت “تمرینات گروهی” خواهید دید. من می‌خواستم بفهمم که آیا این روش خوب است یا نه. از اینرو تصمیم گرفتم آن را روی خودم امتحان کنم.

چگونه EMS باعث لاغری می‌شود ؟

 

صرف نظر از اینکه EMS می‌تواند در فهرست ورزش ها جایی داشته باشد یا نه، به نظر می رسد که می‌توان از آن به عنوان تمرینی برای ورزشکاران استفاده کرد. اگرچه که این امر بسیار دور از واقعیت است. در حقیقت، تمرینات ایکس بادی EMS باید متناسب با ویژگی‌های شما شخصی سازی شوند. شما می‌توانید شدت جریان را تغییر دهید. همچنین می‌توانید تمرینات را متناسب با توانایی‌های خود تنظیم کنید. حتی اگر برای مدت زمان طولانی ورزش نکرده باشید، تمرینات ایکس بادی EMS آن طور که تصور می‌کنید به شما ضرر نمی‌رسانند.

بررسی ایکس بادی بر روی دو فرد پرتحرک و کم تحرک

مهم نیست که هدف از ورزش چیست یا اینکه شما چقدر فعالیت دارید؛ تمرینات ایکس بادی می‌توانند به شما کمک کنند تا فعالیتی مفید، بدون اینکه بیش از حد از خود کار بکشید، داشته باشید.

این ورزش در صورت رعایت 3 مورد نتیجه بهتری خواهد داد :

3.زمان و فعالیت‌های خود را تنظیم کنید.
کار، سرگرمی، ورزش، خواب، همه چیز قطعا برای ما بسیار مهم است؛ اما همه در حد اعتدال! زیاده روی در هر چیزی می‌تواند به زیان ما باشد، بنابراین هنگامی که به دنبال بهبود و حفظ تناسب اندام و سلامت خود باشید، شیوه زندگی متعادل بسیار مهم است. با دانستن اولویت هایتان شروع کنید. آنچه که برای شما و اطرافینتان مهم است را بررسی کنید. بسته به مرحله‌ای که در آن زندگی می‌کنید، تحصیلات، حرفه و خانواده، نیاز به تمرکز انرژی‌های مختلف دارید. مهمترین نکته در اینجا این است که از درگیر شدن در پروژه‌های بزرگ به صورت همزمان اجتناب کنید. تفکر مثبت، برنامه ریزی و فاصله گرفتن از وظایف به شما کمک می‌کند که کار خود را بهتر و مفید تر انجام دهید!

2.خوردن درست، خوردن کامل
“قبلا امتحان کردم”، “بله انجام میدهم ” این چیزی است که معمولا وقتی که ما در مورد خوردن درست صحبت می‌کنیم از مردم می‌شنویم. ما همه مایلیم که آن را 2 روز انجام دهیم و 4 روز بعدی تقلب کنیم. رژیم غذایی خوب لزوما به معنی خوردن همه چیز چیزهای مورد علاقه شما نیست. این بدان معنی است که هم آنچه را دوست دارید و هم آنچه را که مهم است، می‌خورید. بهترین راه برای اطمینان از اینکه شما، مواد غذایی خوبی می‌خورید، اضافه کردن برخی از مکمل‌های ضروری و اضافی به رژیم غذایی است.

3. خواب مناسب