لاغری فوری با ایکس بادی
مارس 3, 2021
ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل با ems-plus
آوریل 6, 2021
نمایش همه

ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل چیست؟

ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل

ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل

ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل چیست؟ ما به عنوان پیشگام آموزشهای بی سیم و ایمن هم در زمینه های تناسب اندام و توانبخشی ، و هم در مسابقات گروهی EMS ، در گروه های کوچک و در زمینه آموزش های شخصی با کیفیت بالا ، دونده های مقدماتی ، از همان ابتدا راه حل های تلفن همراه را با دستگاه های خود ارائه می دادیم ، اما با توجه به شرایط موجود در جهان ما تصمیم گرفتیم دستگاهی قابل حمل و آسان تر بسازیم که بتواند به راحتی بسته بندی شود و آموزش EMS را در هر کجا انجام دهد:

XBody GO

 در این دنیای متغیر ما ، ما اعتقاد داریم که اکنون زمان شروع یا گسترش کار تناسب اندام شما فرا رسیده است ، خصوصاً اینکه مزایای فعالیتهای منظم ورزشی و تأثیر مثبت تناسب اندام بر وضعیت کلی سلامتی و سیستم ایمنی بدن در حال حاضر تحت دامنه است و در همه جا ترویج می شود. با استفاده از XBody GO ، برای بخشی از سرمایه گذاری که سیستم های آموزش حرفه ای و پیچیده ما نیاز دارند ، می توانید شکاف را برطرف کرده و فعالیت بدنی را در هر محیط مناسب برای همه در دسترس قرار دهید. به مشتریان خود در هر زمان در داخل و خارج از منزل بدون محدودیت آموزش دهید و حتی بهانه های بیشتری را برای داشتن یک زندگی مناسب و تجربه مزایایی که EMS ارائه می دهد ، خراب کنید.

ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل

ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل

چگونه می توانید از XBody GO به عنوان EMS Studio بهره مند شوید؟

همزمان گروه ها و مشتری های VIP را آموزش دهید

استفاده از فضای خود را بهینه کنید

بخشهای جدید تناسب اندام را وارد کنید

افزودن XBody GO به استودیوی EMS موجود خود به عنوان یک واحد کنترل اضافی ، به شما امکان آزادی آموزش را می دهد تا همزمان با 8 مشتری (2 با تبلت و 6 با دستگاه Actiwave خود) به صورت بسیار مقرون به صرفه آموزش ببینید ، استفاده از فضای استودیو و حجم کار مربیان. در صورت نیاز برای تأمین نیازهای فردی یا افزایش درآمد خود با ایجاد مشتری اضافی از آموزشهای خانگی و اداری ، گروهها را تقسیم کنید.

چگونه می توانید به عنوان مربی شخصی از XBody GO بهره مند شوید؟

یک تجارت انعطاف پذیر ایجاد کنید

نیاز کم به سرمایه گذاری

یک استودیوی تناسب اندام کامل در یک کیف

مشتری خود را گسترش دهید

حمل آسان

 

هر کجا می روید استودیوی خود را با خود ببرید و در خانه های آنها مشتری آموزش دهید ، نیازهای ویژه مشتریان VIP خود را ارائه دهید یا از شرکت ها بازدید کنید و یک مشتری شرکتی با یک سرویس قابل اعتماد بسازید که اثربخشی آن را در سراسر جهان ثابت کرده است.

همه چیزهایی را که برای آموزش نیاز دارید بسته بندی کنید و استودیوی EMS را برای یک جلسه آموزش شخصی داخلی در منزل ، در خارج از منزل خود به خانه مشتری خود ببرید. شما می توانید وقت و دردسری را برای رفتن به آموزش آنها صرفه جویی کنید و شما نیز به نوبه خود ، هزینه پرداخت فضای سخت و اجرای زیرساخت های یک استودیو را پس انداز می کنید.

ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل

ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل

چگونه می توانید از XBody GO به عنوان استودیوی تناسب اندام ، مالک بدنسازی ، مدیر بهره مند شوید؟

مشتری خود را گسترش دهید

خدمات جدید ارائه دهید

از فضاهای موجود استفاده کنید

پیاده سازی آسان در تجارت شما

اگر می خواهید سالن بدنسازی و خدمات خود را با تجهیزات و فرصت های جدید گسترش دهید ، دیگر به دنبال این نباشید ، افزودن xbody go راهی برای انتخاب است. این بهترین سطح ورود به سیستم EMS برای تکمیل هر روش آموزشی و ارائه طیف گسترده ای از آموزش های قدرت جایگزین با کیفیت بالا با یک دستگاه کاملاً متحرک است ، و در نتیجه یک نمونه کارها از خدمات منحصر به فرد است که مشتریان شما نمی توانند به جای دیگری برسند. در مقایسه با سایر گزینه ها برای گسترش سالن بدن سازی ، XBody GO یکی از ساده ترین موارد برای اجرای آن است ، این سازگار با انواع ورزشگاه ها ، استودیوهای تناسب اندام ، کراس فیت ، استودیوهای یوگا و پیلاتس یا هر کسب و کار تناسب اندام دیگر ، در هر اندازه و شرایطی ، فقط استفاده کنید فضای خالی خود را در سالن بدنسازی خود شروع کنید و اکنون تجارت EMS خود را شروع کنید