دلایل‌ استفاده‌ از ایکس بادی‌
آوریل 18, 2021
رژیم غذایی در ایکس بادی
رژیم غذایی در ایکس بادی و اثرگذاری آن در لاغری
ژوئن 21, 2021
نمایش همه

نتایج کلی ایکس بادی

تعریف اجمالی Xbody

ایکس بادی از جمله متد های نو ورزشی میباشد که بر مبنا EMS یا این که تحریک الکتریکی عضله ها (Electric Muscle Stimulation) کار می نماید. از مزیت های اختصاصی ایکس بادی ارتقا سرعت عضله سازی (حدود ۵ برابر) و سرعت سوخت چربی (حدود ۳ برابر) میباشد که در فیض اخذ بدون واسطه پالس های شبیه سازی گردیده تن صورت می‌دهد. اثرات مثبت این تکنولوژی سبب ساز گردیده که از آن برای عده ای که نیاز به ریکاوری عضله‌ها دارا‌هستند، در فیزیوتراپی نیز به کار گیری خواهد شد. به گفته کارشناسان با اعتنا به اینکه همگی عضله ها اساسی تن هم زمان مشغول می گردند میتوانید آن را جایگزین نیاز ورزشی خویش نمائید. طبق ارزیابی های انجام یافته معیار چربی سوزی در حین ایفا تمارین ورزشی با این شیوه ( در مدت ۲۰ دقیقه ای)، دربین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری میباشد.

ایکس بادی

ایکس بادی

در چه مواقعی از دستگاه Xbody به کارگیری می‌گردد؟

با دقت به پیامد های مثبتی که از اثر تمارین ورزشی با Xbody گزارش گردیده، اشخاص متعددی در اماکن و مشاغل گوناگون از آن استقبال کرده اند به نحوی که در سالن های ورزشی، مراکز تن درستی و زیبایی و هم چنین در ورزش های رقابتی، توانبخشی و پزشکی کاربرد متعددی پیدا نموده است. در حالتی که چه هر کدام به فراخور نیاز خویش از آن به کار گیری می نمایند:

مربیان فردی، ورزشگاه ها و مرکز ها زیبایی: برای کاهش سایز و چربی سوزی جهت تناسب اندام کاربرد دارد.

ورزشکاران ماهر: بهبود سطح مهارت های جسمی مد نظر این اشخاص میباشد.

مرکزها درمانی و توانبخشی: جهت اعمال عمل های منحصربه‌فرد و تقویت ماهیچه های مجاور مفصل ها از این تکنولوژی به کار گیری می گردد

ایکس بادی،ترکیب معجزه آسای تکنولوژی و ورزش

ایکس بادی

نتایج کلی ایکس بادی

خوشبختانه اثرات مثبت این شیوه موجب گردیده که فدراسیون ورزش های عمومی نیز نه فقط آن را تحت عنوان یک حرفه ورزشی بپذیرد بلکه در صدد یادگرفتن بهتر و عمومی کردن آن باشد.به طورکلی با اعتنا به اینکه ایکس بادی نیز در تیم گونه های شیوه های ورزشی گروه بندی میگردد، اگر که تمارین و عمل های ورزشی همراه با نظم و ممارست باشد، می توان شاهد پرورش و شکوفایی استعداد های ورزشی بود.یک کدام از سوال های رایج در رابطه نحوه ایکس بادی، بازه زمانی فرصت به کارگیری از آن برای ایفا تمارین ورزشی میباشد. بعضی فکر‌میکنند که‌این شیوه محدودیت های را برای شخص به وجود می‌آورد.

ایکس بادی جدید:

ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل با ems-plus : دیگر نیازی به باشگاه رفتن وجود ندارد ems-plus باشگاه را به منزلتان میاورد
در دنیای شلوغ امروز مجال پول میباشد با XBODY GO شما میتوانید حاصل یک تمرین ۹۰ دقیقه‌ای را در ۲۰ دقیقه به دست آورید.
او‌لین شرکتی که استعمال از ای ام اس را در هر مجال و مکانی که شما بخواهید ممکن ساخته است ems-plus میباشد.
شایسته ترین و موثرترین سیستم چربی سوزی ، لاغری ، عضله سازی ، کاهش سایز ، تناسب اندام تنها در جلسات ۲۰ دقیقه ای.

ثبت نام در ای ام اس پلاس (xbody go)

ایکس بادی

ایکس بادی