به چه دلیل افراد ایکس بادی را گزینش میکنند ؟

آیا ایکس بادی ضرر‌ هم خواهد داشت ؟
جولای 13, 2021
اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌
اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌
آگوست 3, 2021
نمایش همه

به چه دلیل افراد ایکس بادی را گزینش میکنند ؟

به چه دلیل افراد ایکس بادی را گزینش میکنند ؟ نکات زیر شرح میدهد تمرینات ایکس بادی EMS در عالم فیتنس برند‌ عظیمی بوده است با ما همراه باشید در ای ام اس پلاس

صرفه جویی فراوان در زمان

یک تمرین جامع ایکس بادی EMS تنها 20 دقیقه زمان خواهد گرفت دو جلسه‌ در هفته به ازای زیادتر از‌ 10 ساعت تمرین کردن در باشگاه‌ به صورت دیگر است .

بهترین و فوری ترین نتیجه ها

تمرینات ایکس بادی به طور یقین اثرگذار است با تنها دو مرتبه ممارست در هفته شما متوجه‌ نتیجه هایی در کمتر‌ از‌ یک ماه می شوید عضلات شما قدرتمندتر می گردد و سوخت‌وساز بدن شما فوری تر می گردد و شما بیشتر حس شادمانی و توانمندی دارید .

کالری های زیادتری میسوزد

در حین تمرین با دستگاه ایکس بادی شما چیزی حدود 500 کیلو کالری انرژی را در 20 دقیقه می سوزانید بعد از 4 تا 6 ساعت ممارست شما بایستی چیزی زیادتر از‌ 1200 کیلو کالری سوزانده باشید در نتیجه در 48 ساعت پس از جلسه ممارست باید بسیار بیشتر از 4000 کیلو کالری از تن شما آب گردد . یک ممارست عادی تنها در حدود 400 کیلو کالری را میسوزاند !

بدون هراس از جراحت

یک منفعت کلان تمرینات ایکس بادی این خواهد بود که سیستم EMS دارای ایمنی و آسانی در وصل نمودن آن است . اصلاً دشواری در اتصال به آن نیست و تاندونها را بر اثر تنگی هیچ خطری تهدید نمی سازد .

هیچ وسیله‌ اضافی ضرورت ندارد

یک باشگاه ایکس بادی هر دستگاهی که شاید به آن نیاز داشته باشیم را دارد اصلاً احتیاجی نیست که چیزی با خودتان حمل کنید .بدون نیاز به ساک های ورزشی بزرگ‌ باشگاهی ، راحت باشید و از عالی ترین تمرینات در شهر لذت‌ ببرید .

ایکس بادی جدید:

ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل با ems-plus : دیگر نیازی به باشگاه رفتن وجود ندارد ems-plus باشگاه را به منزلتان میاورد
در دنیای شلوغ امروز مجال پول میباشد با XBODY GO شما میتوانید حاصل یک تمرین ۹۰ دقیقه‌ای را در ۲۰ دقیقه به دست آورید.
او‌لین شرکتی که استعمال از ای ام اس را در هر مجال و مکانی که شما بخواهید ممکن ساخته است ems-plus میباشد.
شایسته ترین و موثرترین سیستم چربی سوزی ، لاغری ، عضله سازی ، کاهش سایز ، تناسب اندام تنها در جلسات ۲۰ دقیقه ای.

ثبت نام در ای ام اس پلاس (xbody go)

ایکس بادی