اصل برگشت پذیری در ایکس بادی
آگوست 14, 2021
ترکیب تمرینات موضعی و عمومی تن
آیا می توان‌ اقسام تمرینات EMS موضعی و عمومی تن را به حالت ترکیبی اعمال نمود ؟
سپتامبر 11, 2021
نمایش همه

باشگاه‌ ایکس بادی نیاوران

باشگاه‌ ایکس بادی نیاوران برای حصول اندام خوش فرم و داشتن ظاهری‌ مطلوب ، ورزش‌ها‌ و تمرینات خیلی متعددی وجود دارند . در اکثر مواقع ، تمرینات بر روی قسمت های محدودی از تن تمرکزیافته می باشد و ورزشکار‌ مجبور است در وقت ها و برنامه‌های‌ مرتب ، در تمرینات خویش تغییر و تحولاتی را اجرا نماید تا بتواند بر روی کل قامت خود و عضله های خود‌ تمرکز‌ کرده و آنها را به ممارست وا دارد با ما همراه باشید در ای ام اس پلاس

ورزش‌ ایکس بادی ، یکی از پر استفاده ترین و اثرگذارترین ورزش‌هایی‌ خواهد بود که در هر جلسه‌ ، بر روی کلیه قامت و ماهیچه ها به یک اندازه ، عمل نموده و آنها را در فرآیند ممارست ، درگیر‌ می نماید .

شیوه عملکرد ایکس بادی : لباس های بخصوصی به شکل جلیقه برای این مقصود تولید شده که پالسهایی را به همه عضله های تن می فرستد . این فرکانس ها ، سبب فوری گردیدن تحرک عضله ها و راندمان بیشتر آنها در زمان ممارست می شوند . وقت هر جلسه‌ ایکس بادی ، 20 دقیقه خواهد بود در طی هنگام اعمال حرکت ها ، حدودا 300 کالری صرف می شود و در 48 ساعت بعدی به علت ریکاوری عضله ها همچنین حدود 1500 کالری دیگر سوزانده می گردد .

باشگاه‌ ایکس بادی نیاوران

باشگاه‌ ایکس بادی نیاوران

ازاین‌رو با اعمال دو تا سه جلسه‌ ایکس بادی در طول هفته ، و یک رژیم غذایی مطلوب میتوان فوری به اندازه و سایز باب‌طبع رسید . به صورت همزمان با ممارست های بدنسازی و مرکزیت بر ماهیچه سازی و سوزاندن‌ چربیها ، جنبش های هوازی هم ادا خواهد شد تا بیشترین معیار راندمان و وضعیت کیفی را به همراه داشته باشد .

مختصه های ویژه ایکس بادی مشتمل این موارد می باشد : برانگیختگی سیستم‌ عضلانی تن به وسیله ضربان‌ الکتریکی یا ترغیب افزون بر هشتاد درصد عضلات تن با شتاب بیشتر ورزشی فشرده و سنگین‌ می باشد چنانچه ورزشکار‌ ، گرفتار مشکلات ویژه ای در ارتباط با عضله ها و یا تمرینات سنگین‌ خواهد بود ، پیشنهاد می گردد پیش از تصمیم‌ گیری برای بکارگیری از ایکس بادی ، با دکتر متخصص‌ مشاوره نماید .

باشگاه‌ ایکس بادی نیاوران

باشگاه‌ ایکس بادی نیاوران

استنتاج فوری در مقابل سایر ورزش‌ها‌ و تمرینات دیگر بدون مشکل بودن‌ این تمرینات و عدم صدمه به عضله ها ، مفصل‌ها و تندرستی ورزشکار‌ روشی ایمن جهت‌ جلوگیری سلولیت و چربی هایی با اندازه زیاد کاستن وزن‌ در کوتاهترین وقت میسر یک جلسه‌ تمرینی ایکس بادی ، مساوی سه جلسه‌ ممارست خیلی سنگین‌ بدنسازی خواهد بود سفت‌ گشتن و ترمیم فوری پوست‌ پس از کم نمودن وزن‌ صرفه‌جویی‌ در وقت و پول عدم تولید فشار‌ بر روی مفصل‌ها کاستن عارضه کمر و مفصل‌ها از مزایای این ورزش می باشد.

باشگاه‌ ایکس بادی ای ام اس پلاس با سود گیری از مربیان ماهر و خبره ، آماده‌ خدمت‌ رسانی به ورزشکاران عزیز خواهد بود و با داشتن همگی امکانات و اسباب نوین بدنسازی ، تمرینات خاصی را برای ورزشکاران ایکس بادی خویش در نظر‌ دارد‌ .

باشگاه‌ ایکس بادی نیاوران

باشگاه‌ ایکس بادی نیاوران

امکانات این باشگاه : استاد شخصی برای هر ورزشکار‌ تمرینات طرح‌ریزی گشته مخصوص برای هر شخص بصورت سوا عرضه رژیم غذایی مطلوب با برنامه تمرینی ایکس بادی اعمال ماساژ‌ رایگان‌ پس از انتها هر جلسه‌ وجود بروزترین سیستم های بدنسازی در این گروه استفاده از مربیان ماهر و خبره وجود دائم دکتر در تیم پارکینگ حمام‌ اینترنت برای گرفتن مشاوره‌ رایگان‌ و خبر از زمان ها و ساعات وجود مربیان ایکس بادی ، با ما در ارتباط باشید .

شماره تماس :   09372495824

 ems نیاوران | xbody نیاوران | ایکس بادی نیاوران | باشگاه ایکس بادی پاسداران | باشگاه ایکس بادی معتبر | باشگاه های ایکس بادی تهران | شهریه ایکس بادی | لاغری با ایکس بادی | لاغری سریع | مربی ایکس بادی