استفاده از ورزش ایکس بادی برای لاغری
آوریل 21, 2019
با ایکس بادی فقط 2 جلسه 20 دقیقه ای در هفته کافیست
آوریل 22, 2019
نمایش همه

لاغری سریع پهلو و شکم با ایکس بادی

لاغری پهلو و شکم با ایکس بادی ، یکی از روش های پر طرفدار و در عین حال بدون عارضه می باشد که دستیابی به تناسب اندام را در زمان کوتاه تری محقق می سازد. به عبارتی در لاغری شکم و پهلو با ایکس بادی، بیشتر، کاهش سایز مورد توجه قرار می‌گیرد. در ادامه به صورت مفصل تر در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

معرفی روش ایکس بادی برای لاغری سریع شکم و پهلو

لاغری پهلو و شکم با ایکس بادی که سریع ترین متد برای لاغری شکم و پهلو به شمار می رود بر مبنای تحریک الکتریکی عضلات و چربی در اندام های مختلف بدن از جمله شکم و پهلو، عمل می کند. در واقع در روش ایکس بادی برای لاغری سریع شکم و پهلو هر فرد متناسب با شرایط فیزیکی بدن خود، در هر جلسه تمرین، پالس های الکتریکی را دریافت می نماید که با دریافت این پالس ها، چربی سوزی در بدن سرعت می یابد. البته عضله سازی در این روش لاغری، بسیار مهم است. با عضله سازی، ممکن است فرد وزن چندانی کم نکند و صرفاً با این کار، سبب تغییر سایز قابل ملاحظه ای شود. افرادی که فرصت کافی برای انجام حرکات ورزشی ندارند به راحتی و با صرف مدت زمان کمتری می توانند با امتحان کردن روش لاغری پهلو و شکم با ایکس بادی به سایز و وزن ایده آل خود برسند.لاغری شکم و پهلو به روش ایکس بادی هیچگونه عارضه ای ندارد.

مزایای لاغری شکم و پهلو با ایکس بادی

استفاده از دستگاه ایکس بادی به منظور لاغری شکم و پهلو، در مدت زمان کم تری نسبت به سایر متد های متداول برای لاغری، به نتیجه می رسد. به عبارتی اگر در طول هفته، دو جلسه تمرین بیست دقیقه ای با دستگاه ایکس بادی داشته باشید، به اندازه ی شش ساعت تمرینات مداوم بدن سازی، فعالیت داشته اید که این فعالیت سبب افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی می گردد. به عبارت دقیق‌تر با انجام همین بیست دقیقه تمرین، چیزی حدود دو هزار و پانصد کالری را خواهید سوزاند.

این مقدار کالری سوزی در هر جلسه تمرین را با مقدار کالری سوزی در روش های دیگر لاغری شکم و پهلو ، مقایسه کنید تا متوجه برتری این روش شوید. لاغری پهلو و شکم با ایکس بادی ، سبب تحمیل فشار کم تر به بدن شما می شود. به این معنی که نیاز نیست از وزنه های سنگین در بدنسازی برای لاغری استفاده نمایید، بلکه به کمک این دستگاه، با وزنه های سبک تر نیز به وزن ایده آل خود خواهید رسید. لاغری پهلو و شکم با ایکس بادی ، بهترین روش لاغری برای آن دسته از افرادی است که از یک ناحیه، آسیب دیده هستند. چرا که این افراد، قادر به انجام ورزش های سنگین نمی باشند. یکی دیگر از ویژگی های مهم و قابل توجه لاغری پهلو و شکم با ایکس بادی ، افزایش بیست درصدی قدرت و هم چنین افزایش پنجاه درصدی استقامت بدن می باشد. لاغری پهلو و شکم با ایکس بادی نیاز افراد به تحمل رژیم های سخت لاغری را از بین می‌برد. در واقع این روش، یک روش اصولی برای لاغری شکم و پهلو به شمار می رود

 

آیا لاغری شکم و پهلو با ایکس بادی، عوارضی هم به همراه دارد؟

عوارضی که روش های مختلف لاغری به ویژه قرص های شیمیایی برای افراد ایجاد کرده اند، سبب می شود تا با معرفی روش لاغری پهلو و شکم با ایکس بادی ، به عنوان اولین سؤال، از عوارض آن بپرسند؟ در پاسخ باید گفت این روش، عوارضی در بدن ایجاد نخواهد کرد و مورد تأیید مراکز بهداشتی جهانی می باشد. بنابراین به عنوان یک روش، سریع و بی عارضه برای لاغری پیشنهاد می شود.

نتایج لاغری پهلو و شکم با ایکس بادی را از چه زمانی می توان دید؟

خود شما، بعد از اتمام اولین جلسه ی تمرینات با دستگاه ایکس بادی، متوجه تغییرات حاصله در اندام های مختلف بدن خود از جمله شکم و پهلو خواهید شد. هر چند ممکن است اطرافیان متوجه این تغییرات نشوند. اما با گذشت تنها چهار جلسه از تمرینات، دیگران نیز به راحتی متوجه تناسب اندام شما می شوند. در واقع با گذراندن چهار جلسه تمرین، تفاوت لاغری پهلو و شکم با ایکس بادی را با سایر روش‌های لاغری، متوجه خواهید شد.

لاغری شکم و پهلو با ایکس بادی، می تواند در سلامتی افراد هم نقش داشته باشد؟

پاسخ این سؤال مثبت است. لاغری پهلو و شکم با ایکس بادی، که به عنوان یک روش لاغری بی عارضه معرفی می شود، با افزایش جریان خون در بدن، سبب ایجاد نشاط و شادابی در افراد و لاغری پهلو شکم می شود. انعکاس این شادابی در پوست نیز به وضوح دیده می شود. چرا که سلولیت های پوست را از بین خواهد برد. در واقع لاغری پهلو و شکم با ایکس بادی ، نوعی ورزش است و به همین خاطر برای سلامتی مفید می باشد.