5 راه برای افزایش تمرکز و کاهش حواس پرتی در حین ورزش
آگوست 19, 2019
ایکس‌بادی چطور میتونه به شما کمک کنه؟
آگوست 31, 2019
نمایش همه

ورزش و تناسب اندام با XBody از نظر مجله Sloan


XBody به طور رسمی دستگاه خود را در راستای موفقیت بزرگی که در بیش از40 کشور جهان کسب کرد، در انگلستان راه اندازی نمود.

مجله Sloan تمرین “XBody کل بدن” را به عنوان بخشی از مفهوم تناسب اندام انجام داد که به طور انحصاری توسط باشگاه خصوصی LIBRARY درخیابان Martins Lane در لندن انجام شد.
در ابتدا نماینده ما یک احساس عجیب و غریب داشت اما به سرعت به آن عادت کرد و به مدت 20 دقیقه تمریناتXBody با شدت کم انجام داد. اگرچه برای چند روز درد عضلات شکمی داشت اما بسیار از تمرین و نتیجه سریعی که مشاهده کرد راضی بود و آن را به دیگران به ویژه افراد زیر توصیه کرد:

– افرادی که از نظر زمان در مضیقه هستند
– کسانی که به دلیل آسیب دیدگی قادر به انجام تمرینات باشگاهی/سنتی نیستند
– افرادی که به دنبال یک ورزش با تکنولوژی جدید هستند و می خواهند یک تغییر اساسی در رژیم تناسب اندامشان ایجاد کنند
دستگاهXBody در حوزه EMS کل بدن به جهت نوآوری، عملکرد، آموزش، به روز رسانی و ارائه خدمات پیشرو است. علاوه بر طراحی آن با ویژگی های صفحه لمسی و اطلاعات ردیابی بی نظیر از طریق سیستم آنلاین، این دستگاه جایزه های متعدد طراحی از جمله جایزه 2014 FIBO را برای ظاهر شیک و کاربردیش به خود اختصاص داد.

مزایای دستگاه XBody:

– دو بار تمرین 20 دقيقه ای در هفته معادل 6 ساعت تمرینات رایج در باشگاه
– سوزاندن بیش از 2500 کالری در هر جلسه (نزدیک به700 کالری در حین تمرین و حدود 1800 کالری طی 48 ساعت ریکاوری عضلات بعد از آن)
– فشار کم و عدم نیاز به وزنه های سنگین
– قابل استفاده برای افرادی که دارای آسیب دیدگی هستند
– عدم محدودیت وزن و سایز برای افراد بالای 18 سال
– افزایش بیش از 20٪ قدرت و بیش از50٪ استقامت طی 8 هفته

جلیقه های XBody

جلیقه هایی که در کنار دستگاه استفاده می شوند انعطاف پذیری و عملکرد بالایی دارند، به طور کلی الکترودها، کابل ها، لباس زیر و جلیقه به صورت مجزا و منحصر به فرد عمل می کنند. XBody تنها جلیقه تمرینی EMS کل بدن است که دارای پدهای شانه برای تمرین عضله دلتا می باشد.
پشتیبانی آموزش EMS
XBody همچنین با فراهم آوردن یک موسسه آموزشی EMS متعلق به صاحبان XBody، امکان دسترسی به روش های جامع و عمیق آموزش را فراهم کرده که به تمرین کنندگان اجازه می دهد بیشترین نتیجه را از تکنولوژی پیشرفته بگیرند.

XBody – تمرین کل بدن

تمریناتی که با تحریک الکتریکی عضلات (EMS) انجام می شود باعث فعال شدن تمام گروه های عضلانی اصلی در بدن در طول جلسه تمرینی شده و طی 20 دقیقه تمرینات قدرتی با XBody، انقباض عضلانی تقریبا 150 برابر بیشتر از انقباض عضلانی در تمرینات سنتی می باشد که این برابر است با حدود 39000 انقباض عضلانی در هر جلسه تمرین قدرتی. یک تمرین معمولی 20 دقیقه ای XBody کل بدن معادل یک تمرین سنتی 90 دقیقه ای (شامل تمرینات قدرتی، هوازی و توانبخشی) است.
XBody – اتصال ذهن و عضله
بر خلاف تمرینات باشگاهی و یا همان سنتی که در آن یک اتصال آگاهانه برای هدفمند کردن و جذب عضلات مورد نیاز در طول یک حرکت خاص نیاز است، XBody بدون مصالحه، پیام الکتریکی (پتانسیل عمل) را که به طور طبیعی توسط مغز از طریق سیستم عصبی مرکزی (CNS) به عضله منتقل می شود را کپی می کند. در تمرینات سنتی به طور معمول 6 تا 8 هفته زمان می برد تا این مسیرهای عصبی ایجاد و گسترش پیدا کنند، اما با XBody در همان جلسه اول این امر اتفاق می افتد. در تمرینات سنتی معمولا حدود 40٪ از عضلات هنگام اجرای یک حرکت درگیر می شوند در حالیکه در تمرینات XBody این مقدار بیش از 90٪ می باشد.
در مجموع، تمرینات XBody موجب افزایش تقاضای انرژی در بدن و در نتیجه سوختن کالری می گردد.

XBody – فیبر عضلانی

با تمرین XBody، میزان کلی فعال سازی فیبرهای عضلانی بسیار گسترده تر از تمرینات معمولی است که موجب جذب قابل توجهی از فیبرهای عضلانی قوی تر (Type II) شده و در نتیجه این امر باعث رشد قابل توجهی از بافت های عضلانی و افزایش میزان متابولیسم می شود.
این توانمندی XBody توجه جامعه ورزشی، ورزشکاران و قهرمانان مشهور جهان را به خود جلب نموده و باعث گرایش آنها به انجام تمرینات XBody در کنار تمرینات معمول خود به منظور ارتقای عملکردشان گردیده است.

سوزاندن کالری

دو نوع تمرینXBody وجود دارد که هر دو می توانند با مکانیسم های مختلف به کاهش وزن و چربی کمک کنند:

یک نوع “تمرینات قدرتی” است که در آن کاهش وزن با ایجاد توده عضلانی بدون چربی به دست می آید. در طول تمرین با XBody و تا 48 ساعت بعد از آن فعالیت و متابولیسم بدن در حال افزایش است. با توجه به افزایش حجم توده عضلانی و همراه با رژیم غذایی سالم، متابولیسم افزایش می یابد و کاهش وزن و چربی می تواند به طور معقول و دائمی صورت پذیرد.

نوع دیگر تمرین با XBody “هوازی” می باشد که باعث افزایش چربی سوزی، گردش خون و هضم می گردد. تمرینات پویا و هوازی که در جلسات تمرینی انجام می شود یک روش قدرتمند برای سوزاندن چربی و کاهش وزن است.

تنها 4 جلسه ترکیب دو تمرین فوق را انجام دهید تا نتایج قابل قبول آن را مشاهده نمایید!