تجربه ورزش با استفاده از EMS و دستگاه ایکس بادی

هنرجویان باشگاه ایکس بادی ems plus در تهران
سپتامبر 24, 2019
همه چیز درباره روش تمرینی جدید ای‌ام‌اس
اکتبر 5, 2019
نمایش همه

تجربه ورزش با استفاده از EMS و دستگاه ایکس بادی

چگونه EMS باعث لاغری می‌شود ؟

صرف نظر از اینکه EMS می‌تواند در فهرست ورزش ها جایی داشته باشد یا نه، به نظر می رسد که می‌توان از آن به عنوان تمرینی برای ورزشکاران استفاده کرد. اگرچه که این امر بسیار دور از واقعیت است. در حقیقت، تمرینات ایکس بادی EMS باید متناسب با ویژگی‌های شما شخصی سازی شوند. شما می‌توانید شدت جریان را تغییر دهید. همچنین می‌توانید تمرینات را متناسب با توانایی‌های خود تنظیم کنید. حتی اگر برای مدت زمان طولانی ورزش نکرده باشید، تمرینات ایکس بادی EMS آن طور که تصور می‌کنید به شما ضرر نمی‌رسانند.

باشگاه ایکس بادی

بررسی ایکس بادی بر روی دو فرد پرتحرک و کم تحرک
کم تحرک: ساناز

بعد از سال‌ها عدم فعالیت، لباس EMS ایکس بادی مناسب برای ساناز در باشگاه ایکس بادی انتخاب شد و تمرینی برای گرم کردن به او داده شد. بعد از اینکه بدن او گرم شد، شدت جریان تا سطحی قابل کنترل افزایش یافت. مربی ساناز به ما اطمینان می‌دهد که شدت جریان آن قدر زیاد نیست که او را با مشکل رو به رو کند، چون وی برای مدت زمان زیادی تمرین نداشته است. جدای از این، شدت جریان در قسمت‌های مختلف بدن نیز متفاوت است. بدین طریق اگر ورزشکار بخواهد، می‌تواند بازوهایش را نسبت به بقیه قسمت ها بیشتر درگیر کند. او کمی پس از تمرین احساس درد کرد. ساناز متذکر می‌شود که شدت جریان قابل تحمل بود، حال آن که قبلا راجع به آن این گونه فکر نمی‌کرد.

در مجموع، او از اینکه از تمرین تا این مقدار لذت برده، غافلگیر شده بود. همچنین او متوجه شده بود که این تمرینات، روش خوبی برای شکل دادن به عضلاتش است. مخصوصا زمان کم تمرین (20 دقیقه) موجب مناسب بودن برای برنامه‌ی شلوغ وی می‌شود. در هر صورت، ما قطعا ساناز را بیشتر در استودیو خواهیم دید!

پرتحرک: سارا

این مورد در باشگاه ایکس بادی انجام شد سارا نه تنها زندگی پرتحرکی دارد، بلکه سایرین را نیز به کلاس‌های یوگای خود دعوت می‌کند. در نتیجه او قطعا مشتاق است تا بفهمد این همه سر و صدا راجع به EMS ایکس بادی راجع به چیست. زمانی که او حس کرد که ماهیچه‌هایش منقبض شده‌اند، متوجه شد که تمرین این جلسه سخت است. وی همچنین فهمید که چه سطحی از شدت جریان برای وی مناسب‌تر است. در حین تمرین، او می‌فهمید کدام عضلاتش درگیر هستند و این موضوع برای وی بسیار خوشایند بود. به طور مثال زمانی که او می‌پرید و می‌چرخید، می‌فهمید که ماهیچه‌های مایل به جای عضلات پاها درگیر می‌شوند. و بدین ترتیب او قادر بود تا نوع تمرینات خود را تشخیص دهد. تمرین 20 دقیقه‌ای EMS ایکس بادی برای سارا مثل تمرین 2 یا 3 ساعته‌ی معمولی بود که این موضوع نشان دهنده‌ی کاربرد بهینه ی زمان است.

زمانی که از او پرسیدیم که آیا می‌تواند از این لباس در جلسات یوگای خود هم استفاده کند یا نه، او گفت: “بله، البته ممکن است حواس پرتی ایجاد کند. ولی من معتقدم که این لباس به درگیری بیشتر ذهن کمک می‌کند.” در نتیجه، سارا کاربردهای مختلف لباس EMS برای انواع ورزش‌ها، مثل دوچرخه سواری یا بوکس، مخصوصا زمانی که بی‌سیم است را مشاهده کرد. در پایان، حتی اگر فردی زندگی بسیار پرتحرکی داشته باشد و هر روز ورزش کند، تمرینات ایکس بادی برای وی بسیار موثر خواهند بود.

مهم نیست که هدف از ورزش چیست یا اینکه شما چقدر فعالیت دارید؛ تمرینات ایکس بادی می‌توانند به شما کمک کنند تا فعالیتی مفید، بدون اینکه بیش از حد از خود کار بکشید، داشته باشید.

این ورزش در صورت رعایت 3 مورد نتیجه بهتری خواهد داد :

  1. زمان و فعالیت‌های خود را تنظیم کنید.
    کار، سرگرمی، ورزش، خواب، همه چیز قطعا برای ما بسیار مهم است؛ اما همه در حد اعتدال! زیاده روی در هر چیزی می‌تواند به زیان ما باشد، بنابراین هنگامی که به دنبال بهبود و حفظ تناسب اندام و سلامت خود باشید، شیوه زندگی متعادل بسیار مهم است. با دانستن اولویت هایتان شروع کنید. آنچه که برای شما و اطرافینتان مهم است را بررسی کنید. بسته به مرحله‌ای که در آن زندگی می‌کنید، تحصیلات، حرفه و خانواده، نیاز به تمرکز انرژی‌های مختلف دارید. مهمترین نکته در اینجا این است که از درگیر شدن در پروژه‌های بزرگ به صورت همزمان اجتناب کنید. تفکر مثبت، برنامه ریزی و فاصله گرفتن از وظایف به شما کمک می‌کند که کار خود را بهتر و مفید تر انجام دهید!

2. خوردن درست، خوردن کامل
“قبلا امتحان کردم”، “بله انجام میدهم ” این چیزی است که معمولا وقتی که ما در مورد خوردن درست صحبت می‌کنیم از مردم می‌شنویم. ما همه مایلیم که آن را 2 روز انجام دهیم و 4 روز بعدی تقلب کنیم. رژیم غذایی خوب لزوما به معنی خوردن همه چیز چیزهای مورد علاقه شما نیست. این بدان معنی است که هم آنچه را دوست دارید و هم آنچه را که مهم است، می‌خورید. بهترین راه برای اطمینان از اینکه شما، مواد غذایی خوبی می‌خورید، اضافه کردن برخی از مکمل‌های ضروری و اضافی به رژیم غذایی است.

3. خواب مناسب