کمتر غذا خوردن برای کاهش وزن موثرتر است یا ورزش کردن؟
کمتر غذا خوردن برای کاهش وزن موثرتر است یا ورزش کردن؟
سپتامبر 15, 2020
قبل از باشگاه و بعد باشگاه چی بخوریم؟
سپتامبر 25, 2020
نمایش همه

نکاتی جالب درباره ی خرید Xbody

نکاتی جالب درباره ی خرید Xbody

نکاتی جالب درباره ی خرید Xbody

 

 

خرید X body در واقع خرید تکنولوژی جدیدی است که امروزه به کمک مردم برای حل معضل کمبود وقت برای ورزش کردن است. امروزه در دنیای مدرن بیشتر افراد دچار افزایش وزن، بی تحرکی و داشتن اندامی نامناسب شده اند.با ای ام اس پلاس همراه باشید.

این افزایش وزن علاوه بر اینکه مشکلات فیزیکی را به وجود می اورد باعث بیماری های مختلف قلبی و عروقی و … می شود. بنابراین اگر به دنبال راه حلی هستید که از این معضلات نجات پیدا کنید این مطلب را حتما بخوانید. در این مطلب می خواهیم شما را با دستگاه ایکس بادی آشنا کنیم.

ایکس بادی چیست؟

نکاتی جالب درباره ی خرید Xbody

با خرید X body ، شما در حال استفاده از یک دستگاه پیشرفته ای هستید که این دستگاه از متدEMS استفاده می کنند، EMSدر واقع مخفف عبارت Electric Muscle Stimulation بوده که معنی این عبارت تحریک الکتریکی عضلات می باشد. این روشی است که در فیزیوتراپی هم برای فعال سازی عضلات از ان استفاده می شود.

در این دستگاه پالس های بدن شبیه سازی شده که همین پالس ها را به عضلات میفرستد و باعث افزایش سرعت عضله سازی و چربی سوزی می شود. با خرید X body می توانید تمام عضلات بدن را به طور همزمان فعال کنید. در هر تمرین ۲۰ دقیقه ای بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری مصرف می شود. تمرینات ۲۰ دقیقه ای و انجام هفته ای دوبار می تواند نیاز ورزشی بدن شما را تامین کند.

عملکرد دستگاه ایکس بادی

نکاتی جالب درباره ی خرید Xbody

این دستگاه جلیقه هایی دارد که ممکن است بی سیم یا با سیم باشد. ورزشکار با پوشیدن این جلیقه ها در واقع پالس های الکتریکی را به بدن خود میرساند. این جلیقه باعث می شود همزمان با حرکات ورزشی عضلات و ماهیچه ها فعال شوند.

با خرید X body نگران کاهش وزن و اصلاح فرم بدن نباشید. ممکن است برخی افراد بگویند که جریان الکتریکی ممکن است آسیب به قلب برساند. ولی باید بگوییم که حتی در فیزیوتراپی ها هم از جریان الکتریکی برای فعال سازی عضلات استفاده می شود و جلیقه های ایکس بادی جریان الکتریکی را به صورت مستقیم به عضلات میفرستد و این جریانات به سایر بافت های بدن دسترسی ندارد. همچنین دستگاه ایکس بادی دارای استانداردهای FDA,EEC,IEC و سایر استانداردهای بین المللی است.

برای استفاده از این دستگاه هیچگونه پیش نیاز لازم نیست و هر فرد سالمی می تواند از این دستگاه استفاده کند. برای اینکه بهتر بتوانید از کابردهای این دستگاه استفاده کنید بهتر است زیر نظر مربی حرکات ورزشی را انجام دهید. شما می توانید با خرید X body به هدف ورزشی خود دست پیدا کنید و از این تکنولوژی برای سلامت خود استفاده کنید. مقدار فضای مناسبی که این دستگاه برای تمرین یک نفر می خواهد ۹ متر مربع لست. که البته اگر قرار است تمرینات به صورت گروهی انجام شود مسلما فضای بیشتری مورد نیاز است.

خرید X body چه کاربردهایی دارد؟

از این دستگاه در سالن های ورزشی، مراکز مراقبت های زیبایی و همچنین در مراکز توانبخشی استفاده می شود. مربیان ورزشی در سالن های ورزشی با استفاده از این دستگاه تمریناتی را به افراد می دهند که باعث اصلاح فرم بدن استفاده شود و چربی های اضافی سوزانده شود و رشد عضلانی داشته باشند. در مراکز زیبایی نیز از این دستگاه استفاده می شود. چرا که با انجام حرکات ورزشی با این دستگاه سرعت جریان خون در سطح پوست افزایش می یابد و باعث صاف شدن سطح پوست و شفافی آن می شود. در مراکز توانبخشی نیز برای فعال کردن ماهیچه ها و عضلاتی که در اثر بیماری ها غیر فعال شده اند استفاده می شود.

تا چه زمانی می توانیم از دستگاه ایکس بادی استفاده کنیم؟

شاید به این فکر کنید که با خرید X body تنها در مدت زمان خاصی می توانید استفاده کنید ولی این را بدانید که ایکس بادی یک متد ورزشی است و مانند سایر ورزش ها برای این که به هدف خود برسید باید در طی مدت طولانی از آن استفاده کنید تا تاثیرات فوق العاده ی آن را ببینید. ایکس بادی در حال حاضر به عنوان یک رشته ی ورزشی در حال فعالیت است.

مزایای خرید X body

-کاهش وزن با خرید X body
-افزایش سرعت چربی سوزی با خرید X body
-افزایش سرعت رشد عضلانی با خرید X body
-شادابی و سلامت پوست
-اصلاح فرم اندام
-آمادگی جسمانی
-بهبود عملکرد قلب
-بهبود عملکرد دستگاه تنفسی با خرید X body
-افزایش سطح سوخت و ساز بدن
-درمان کمر درد، زانو درد، گردن درد
-درمان بی اختیاری ادرار با خرید X body
-تناسب اندام بعد از بارداری

کاهش وزن با خرید X body

نکاتی جالب درباره ی خرید Xbody

اضافه وزن یکی از معضلات بزرگی که امروزه افراد به خاطر زندگی مدرن با آن سر و کار دارند و ممکن است راه های زیادی را برای خلاص شدن از شر این مسئله بروند ولی نتیجه نگیرند. به خاطر کمبود وقت نیز نمی توانند به کلاس های ورزشی بروند. با خرید X body می توانید نیاز خود را به ورزش کردن تامین کنید. تمرینات ایکس بادی کالری زیادی را مصرف می کند و باعث افزایش سرعت چربی سوزی می شود. حتی در زمان استراحت بعد از تمرین نیز بدن در حال سوزاندن کالری های اضافی است. این دستگاه همزمان عضلات بدن را تمرین می دهد و فرم بدن را اصلاح می کند. اگر به طور مکرر تمرینات ایکس بادی را انجام دهید در جلسات اول متوجه کاهش سایز و در جلسات بعدی متوجه کاهش وزن خواهید شد. ولی این ورزش نیز مانند سایر ورزش ها باید به صورت مداوم انجام شود تا تاثیرگذار باشد.در واقع مزیتی که این دستگاه دارد این است که تنها دو بار در هفته، انجام تمرینات ۲۰ دقیقه ای کافی است. بنابراین وقت زیادی از شما نمیگیرد. در عین حال می توانید تاثیرات ان را در طی دراز مدت ببینید و از سلامت هم جسمی هم روحی برخوردار شوید. سادگی تمرینات و مدت زمان کمی که نیاز دارد حتی افراد تنبل را مشتاق می کند که از این دستگاه استفاده کنند. خرید این دستگاه افرادی را که دچار اضافه وزن هستند، با چربی سوزی به کاهش وزن میرساند و افرادی که وزن مناسب دارند را به آمادگی جسمانی و عضله سازی میرساند. استفاده از این دستگاه جنسیت ندارد و هم خانم ها، هم آقایان می توانند با خرید X body به وزن متعادل و اندام مورد نظر خود برسند.