لاغری موضعی با ایکس بادی
لاغری موضعی با ایکس بادی
اکتبر 2, 2020
دستگاه EMS چیست و کاربرد های آن چیست؟
دستگاه EMS چیست و کاربرد های آن چیست؟
اکتبر 18, 2020
نمایش همه

دستگاه EMS چیست؟

دستگاه EMS چیست؟

دستگاه EMS چیست؟

 

EMS (ای ام اس) شبیه سازی الکترونیکی عضله ای میباشد. این شیوه تمرینی جریان و پالس های الکتریکی برای انقباض انبساط عضله ها یعنی تنش به طریق کنترل شده به کار گرفته میشود. با ای ام اس پلاس همراه باشید.

تمرین EMS (ای ام اس) با اکتیو کردن همزمان همه عضله ای (پشت، پاها، دست ها شکم، و کفل) به وسیله جلیقه ای مخصوص تمرین کل بدن به فرم صحیحی را فراهم میکند که در آن محدودیت ها جبران میشوند واز جریان های یک طرفه یا بارهای اشتباه و عدم میزان اجتناب میشود.
دیگر نکته مهم تمرین (ای ام اس) ذخیره کردن زمان است.به طور مثال، با ۲۰ دقیقه تمرین کل بدنی ، بهبودهای عملکردی ممکن است که در تمرین های کلاسیک با صرف زمانی 6 یا 7 ساعت به سختی به دست آید.
بنابراین، تمرین EMS (ای ام اس) نباید بیشتر از هفته ای دو یا سه بار به کار رود زیرا بدن حدود ۴۸ ساعت نیاز دارد تا از چنین تمرین قدرتی دوباره تولید شود.

عوارض EMS

دستگاه EMS چیست؟

 

سازمان غذا و داروی امریکا نگرانی خود را از عوارض EMS به دلیل استفاده بی رویه بیشتر از حد مجاز اعلام کرده اما این دستگاه و متد را رد نکرده بلکه توصیه های لازم را انجام داده جدا از این این دستگاه باید در کنار مربی مخصوص صورت گیرد تا شرایط بدنی هر فرد را انالیز کرده و از تنظیمات نامربوط اسفاده نکند بنابر این EMS برای افراد مبتدی که خودشان میخواهند تمرینات را انجام دهند مناسب نیست و از عوارض EMS به شمار می اید
در باشگاه خصوصی ایران فیت مربی شخصی شما همیشه در کنارتان خواهد بود، و توصیه ها و راهنمایی های لازم را ابه شما گوشزد خواهد کرد

هزینه EMS
هزینه EMS در مقایسه با سایر ورزش ها بسیار مناسب میباشد اگر زمان شما برایتان بیشتر اهمیت دارد این نکته که فقط با 40 دقیقه استفاده از EMSدر هفته مطابق با زمان 6 تا 8 ساعت حضور در باشگاه و تمرینات سخت میباشد.و البته نتیجه بهتری بدست خواهد امد چرا که با وزنه کم و فشار کمتر به مفاصل عضله ها سریع تر ساخته میشوند و همچنین لاغری زودتر اتفاق می افتد

هر جلسه تمرینی بین 120 تا 150 هزار تومان در باشگاه های دارای EMS ارائه میشود.

تمرینات بدنسازی و لاغری با EMS
ساخت عضله بدون چربی هدفی است که ما با استفاده از متد EMS دنبال میکنیم همانطور که میدانید چربی ها حجم بیشتری از عضله اشغال کرده اند همچنین برای ساخت عضله ها انرژی خیلی زیادی مصرف میشود این به معنی عضله سازی و کاهش ساز است.
درباره چربی سوزی بیشتر بدانید
در یک تحقیق در دانشگاه المان بعد از استفاده و رژیم مناسب هر فرد در خانم ها اتفاقی افتاد این بود که بدون تغییر چشمگیر در وزنشان شاهد کم شدن دور کمر باسن و ران ها بودند و در اقایان کاهش ساز شکم و افزایش عضلات بازو تغییری بود که ایجاد شده بود
فقط 20 دقیقه در هر جلسه و در هفته دوبار کافی است، تا شاهد نتیجه دلخواه خود باشید

نتایجی که بعد از چند هفته استفاده از دستگاه های پر فشار بدنسازی انجام میدادید تنها با استفاده و تمرینات ای ام اس در چند جلسه مشهود خواهد بود.

EMS متدی است که با دستگاه ایکس بادی انجام میشود