ایکس بادی ems+
همه چیز در رابطه با ورزش ایکس بادی
دسامبر 21, 2020
مقایسه ایکس بادی با بقیه روشهای لاغری مثل لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی
ژانویه 5, 2021
نمایش همه

چرا ورزش ایکس بادی؟

چرا ورزش ایکس بادی؟ ایکس‌بادی یک متد ورزشی امروزی میباشد، که با سود‌گیری از تکنولوژی EMS، بیشتراز 90% فیبرهای عضلانی را در هر گرد‌همایی‌ تمرین، بصورت هم‌زمان فعال می‌نماید. این متد صرفا در 20 دقیقه باعث به حاصل فوق‌العاده می گردد.

رابطه بدون واسطه با تن و عضله‌ها

به واسطه پیشرفت تکنولوژی، فارغ از هیچ مانعی می‌توانیم با بدنمان رابطه برقرار کنیم و بهش بگوییم دقیقا چه چیزی ازش انتظار داریم. این شیوه اثربخشی رو به شیوه دیده‌گیری ارتقاء می دهد و درنتیجه خیلی سریعتر می شود به ارتقا اقتدار، استقامت، کاهش چربی تن، تقویت ماهیچه‌ها در یک حیطه خاص یا این که هر مقصود دیگه‌ای رسید.

چرا ورزش ایکس بادی؟

چرا ورزش ایکس بادی؟

 

بیشتر بخوانید:

تحریک الکتریکی عضلات کل بدن با ایکس بادی

در کمترین مدت ممکن

هر نشست تمرین با ایکس‌بادی بیشتر از 20 دقیقه وقتتان را نمیگیرد. در ورزش‌های سنتی صرفا یک یا این که یک‌سری مجموعه عضلانی بصورت هم‌زمان سرگرم می گردند و به همین برهان برای تمرین دادن تمام ماهیچه ها تن دست کم ۴ گرد هم آیی تمرینی بازه زمانی مایحتاج میباشد ولی به یاری تکنولوژی، ایکس‌بادی کل ماهیچه‌ها تن رو بصورت هم‌زمان مشغول و فعال می‌نماید و درنتیجه صرفا ۲۰ دقیقه برای تمرین دادن مجموع ماهیچه ها تن کافی میباشد.

چرا ورزش ایکس بادی؟

 

بیشتر بخوانید:

لاغری موضعی با ایکس بادی

بدون وزنه، بدون جراحت‌دیدگی و درد

تمرین با ایکس‌بادی تمرینی سوای وزنه میباشد. این تکنولوژی تمرین و رویش عضله‌ها تن رو سوای هرگونه فشار اضافه به مفاصل و تاندون‌ها ممکن نموده است. حتی در صورتی‌که در طی کار دیگری مبتلا جراحت‌دیدگی شدید می توانید با ایکس‌بادی به تمرین ادامه بدید و از افت آمادگی جسمانی دوری فرمایید.

چرا ورزش ایکس بادی؟