بهبود و تسریع معالجه مشکلات چربی و قند خون با به کار گیری از EMS
فوریه 14, 2021
ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل
ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل چیست؟
مارس 27, 2021
نمایش همه

لاغری فوری با ایکس بادی

لاغری فوری با ایکس بادی : این متد آثار متفاوتی را به همراه دارد از توانمند کردن عضله ها کمر، شکم و کف لگن که به مشقت قابل تغییر و تحول میباشند گرفته، تا اقتدار بدنی، فرم گیری صورت تن و پرورش عضله‌ها را می توان با این شیوه جاری ساختن اعطا کرد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در ای ام اس پلاس

در‌این میان بهبود قوای استقامت نیز با این طریق اثبات گردیده‌است، به خصوص در کسانی که تا قبل از این تمرینات ورزشی مقداری انجام داده اند. همینطور این متد در ورزش های رقابتی جهت بهبود سرعت و استقامت ورزشکاران یا این که جبران عدم تعادل عضلانی آنان به کار گیری میگردد.

آیا اشخاص پیر هم میتوانند از این شیوه به کارگیری نمایند؟

اشخاص کهن سال نیز به صورت یکسان می‌توانند از این متد سود مند شوند. پژوهش ها کالج ارلانگن نشان میدهند که به صورت نمونه چربی های شکم که در برخی مفاد برای سلامت شخص ارعاب کننده میباشند، با این تمرینات به روش موثری کاهش می‌یابند.

لاغری فوری با ایکس بادی

لاغری فوری با ایکس بادی

تحت عنوان یک ورزش‌کار ماهر، آیا میتوانم اقتدار ورزشی خویش را با تمرینات EMSافزایش دهم؟

ارتقا اقتدار و همت تن مطلقا امکان پذیر میباشد، که اما بسته به نوع عمل ورزشی شما حاصل متفاوتی را در بردارد. یک کدام از مختصات بارز متد EMS تاثیر فوق العاده آن بر معیار سرعت ورزشکاران میباشد. در آنالیز های کار آمده در دانشکده تربیت بدنی شهر کلن آلمان اثبات گردیده که متد EMS فقط خط مش ارتقا سرعت میباشد و با به کار گیری از این متد، حداکثر قدرت سرعتی یک ورزش‌کار به صورت میانگین میتواند تا 30 درصد ارتقا یابد! علاوه بر این متد EMS تلفیقی از تمرینات سرعتی و استقامتی ارائه میدهد.

تنیس بازان، والیبالیست ها و هندبالیست ها بهبودی اکثری در سرعت و توان ضربه زدن مشاهده خواهند کرد، به همین استدلال میباشد که تیمو بول، قهرمان تنیس روی میز و جورج هاکل، قهرمان حرفه ی لژسواری، به معجزه ی متد EMS ایمان پیدا کرده اند. علاوه بر این، متد EMS به هنگام برداشتن وزنه سنگین با یک طرف تن حین بعضا از ورزش های رقابتی، تحت عنوان توازن کننده فعالیت می نماید و براین اساس از جراحت دیدگی پیشگیری می نماید. تلفیق هوشمندانه ی تمرینات EMS با تمرینات ورزشی یک ورزش‌کار ماهر، با یقین باعث به ارتقاء قدرت ورزشی شخص میشود.

لاغری فوری با ایکس بادی

لاغری فوری با ایکس بادی

EMS-TRAININGچگونه کار می نماید؟

در واقع فعالیت EMS بوسیله فرکانس های پایین نزدیک به 150 ضربه در ثانیه و نیروی خفیف جریان برق کمتر از 100 مگاآمپر که برای بشر و قلب بی خطر میباشند، اجرا میگیرد و هم‌زمان تمرین موثری بر ساختار عضلانی تن اجرا میگیرد. هر ضربه با یک حرکت ناگهانی هم پا میباشد. پس از تعداد معینی ضربه متواتر که در دوران کوتاه و با شدت مشخصی اجرا میگیرد، همگی ماهیچه‌ها مبتلا انقباض می گردند، دقیقا به مانند تمرینات سنتی ورزشی. اکثر اوقات در نقطه نهایی عمل، زیر امر مغز، عضله‌ها حرکات خویش را با ضربه های الکتریکی هماهنگ می نمایند. حین تمرینات EMS این امر ها از الکترود ها به خارج صادر میشوند. برای عضله‌ها شما فرقی نمی نماید که‌این دستور از کجا آمده باشد، در هرصورت عکس العمل آن‌ها یکی ست: منقبض شدن. در طی تمرینات امروزی EMS به آسانی در انتظار نمی مانیم تا اتفاقی بیفتد، بلکه به طور ایستا یا این که پویا ورزش میکنیم; یعنی عضله ها با درایت منقبض گردیده و حرکات مقصود دار اعمال می‌گیرند. برخلاف تمرینات سنتی، این تفاوت اصلا سبب به بالا رفتن وزن نمیشود، بلکه سبب به تشکیل داد وسعت عضلانی می گردد.

ایکس بادی ترکیب معجزه آسای تکنولوژی و ورزش

لاغری فوری با ایکس بادی

آیا میتوانم با متد EMS وزنم را کاهش دهم؟

صد درصد! اما می بایست مقداری شکیبا باشید، به دلیل آن که به جهت تشکیل داد هم زمان بافت عضلانی عاری از چربی، وزن شما به مقدار متعددی معدود نخواهد شد. بافت عضلانی از چربی سنگین وزن تر میباشد و در اکثر مورد ها، این وزن آهسته تر از درصد چربی تن کاهش می‌یابد. علاوه بر این درصد بافت عضلانی رو به ارتقا، پروسه سوزاندن چربی را سرعت می‌بخشد، به دلیل آنکه عضله‌ها انرژی متعددی مصرف میکنند. به‌این شکل متابولیسم مبنا ی تن شما ارتقاء مییابد وحتی در فواصل استراحت میان مورد های ورزشی هم وزن کم میکنید. البته این به هیچ وجه اساسی نیست که بر روی واحد سنجش چه اتفاقی می افتد، اساسی این میباشد که تن شما چه گونه تغییر میکند. و در اینجاست که آمارو حاصل به وضوح متد EMS را پذیرش می نمایند! 85 درصد کمپانی کنندگان در یک مطالعه ی گران قدر در دانش کده بایروت آلمان اثرات مثبت تغییر تحول فرم بدنشان را پذیرش می نمایند. و جذاب ترین نکته در این بررسی‌ها اینجاست: بیشترین تغییرات تصویب گردیده برای خانم ها در بخش های به دور کمر، باسن و ران ها بوده میباشد، نصیب هایی که عموما برای خانم ها خلل ساخت و ساز می نمایند! بر عکس، مردان بیشترین کاهش وزن را در شکم خویش شم کرده اند و در بازوان، سینه و ران هایشان مشاهده ی ارتقاء وسعت بوده اند. با جایگزین کردن یک رژیم غذایی مطلوب، تمرینات متد EMS به طور باصرفه کار خواهند کرد. ما در این باره نیز با کمال رغبت به شما مشورت میدهیم.

رژیم غذایی مناسب برای بدن شما چیست؟

لاغری فوری با ایکس بادی