رژیم غذایی در ایکس بادی و اثرگذاری آن در لاغری

نتایج کلی ایکس بادی
آوریل 27, 2021
حس طراوت و شادابی با تمرینات ایکس بادی
جولای 3, 2021
نمایش همه

رژیم غذایی در ایکس بادی و اثرگذاری آن در لاغری

رژیم غذایی در ایکس بادی

رژیم غذایی در ایکس بادی

رژیم غذایی در ایکس بادی : در این نوشته قصد داریم شما را با ایکس بادی‌ ، رژیم‌ غذایی ایکس بادی‌ و نیز اثرگذاری آن در لاغری آشنا‌ کنیم با ما همراه باشید در ای ام اس پلاس

از آنجایی که در این ورزش میزان قابل‌ توجهی از عضلات درگیر شده و دچار انقباضات زیادی می شوند متابولیسم همچنین ازدیاد می یابد ، این گونه از ورزش‌ همچون سایر ورزشها احتیاج به یک رژیم‌ غذایی ویژه و متفاوت داراست در غیر این صورت‌ رسیدن به‌اندام‌ باب‌طبع و قشنگ اندکی دشوار تر و طولانی‌ تر خواهد شد .

ایکس بادی‌ از جمله جدیدترین فناوریهای ورزشی قرن 21 ام بوده است که نه تنها میان اشخاص ورزشکار و قهرمانان معروف و متداول شده است بساکه میان مردم معمولی نیز بی‌اندازه محبوب گشته و اکثر عوام از این شیوه در لاغری‌ خودشان امداد می گیرند .

ایکس بادی برپایه دانش EMS هست و در بیشتر از 56 کشور‌ جهان اغلب ورزشکاران حرفه‌ ای تمارین ورزشی و فعالیت‌های‌ خودشان را به امداد این شیوه انجام می دهند . در کشور‌ ایران نیز می شود گفت حدود 70 استودیو و یا افزون‌تر در این عرصه سرگرم تلاش می باشند که اشخاص علاقه مند می توانند با حضور و نام‌نویسی در این استودیوها در پیش اشخاص حرفه‌ای‌ و متخصص به ورزش‌ بپردازند .

همانطور که مطرح شد این شیوه اثرگذاری قابل‌ توجهی در کاهش وزن‌ داراست که همین مبحث دلیل استقبال‌ آن توسط افراد بسیاری شده است‌ که افراد می توانند با انجام حرکات‌ گفته شده توسط استاد ، در جانب تناسب‌ اندام‌ از داشتن اعتماد‌ به نفس بالا ایضاً بهره‌مند گردند .

رژیم غذایی در ایکس بادی

رژیم غذایی در ایکس بادی

 

تاثیر ایکس بادی در لاغری

اکنون می خواهیم به اثربخشی این شیوه در لاغری‌ بپردازیم و بدانیم که ایکس بادی‌ چگونه موجب لاغری در اشخاص خواهد شد . جلسات ایکس بادی‌ در هفته به مدت دو جلسه‌ ی بیست دقیقه ای اجرا خواهد شد که اشخاص در هر یک از این جلسات با انجام حرکات ورزشی حدود 500 الی 700 کالری می سوزانند . همانطور که در مطالب‌ بالا هم به آن اشاره کردیم در این شیوه تمامی عضلات بدن همچون عضله قلب‌ ، عضلات اسکلتی و … درگیر‌ می گردند که پس از گذشت دو روز از اجرا فعالیتهای بدنی ، عضلات شخص در حالت بازیابی و ریکاوری خواهند بود که در این حال نیز کالری فراوانی می سوزد . ایکس بادی‌ در حقیقت‌ به یاری دو شیوه زیر به تناسب‌ اندام‌ و لاغری‌ افراد امداد می نماید :

انجام فعالیت‌های‌ هوازی در کنار داشتن چربی سوزی زیاد موجب می گردد تا شخص تناسب‌ اندام‌ هم داشته باشد‌ . در این شیوه بالا‌رفتن‌ گردش‌ خون نقش‌ مهمی را ایفا می کند‌ .

انجام فعالیت ها و حرکات قدرتی:

افراد هر چه زمان بیشتری برای اعمال ممارست های قدرتی بگذارند توده عضلانی آنها نیز بدون وجود هیچگونه چربی به اندازه زیادی رشد‌ می کند ، که این وضعیت‌ نتیجه‌ ی بالا رفتن‌ جذب‌و تجزیه و تحلیل مواد بدنی است . ایکس بادی روشی خواهد بود که برای افرادی که اشتیاق بسیاری به کاهش چربیهای موضعی تن خویش دارند به شدت سفارش می گردد البته در شرایطی که نسبت به رژیم‌ غذایی متناسب‌ نیز حساسیت‌ داشته و به آن اهمیت‌ دهند .

ایکس بادی جدید:

ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل با ems-plus : دیگر نیازی به باشگاه رفتن وجود ندارد ems-plus باشگاه را به منزلتان میاورد
در دنیای شلوغ امروز مجال پول میباشد با XBODY GO شما میتوانید حاصل یک تمرین ۹۰ دقیقه‌ای را در ۲۰ دقیقه به دست آورید.
او‌لین شرکتی که استعمال از ای ام اس را در هر مجال و مکانی که شما بخواهید ممکن ساخته است ems-plus میباشد.
شایسته ترین و موثرترین سیستم چربی سوزی ، لاغری ، عضله سازی ، کاهش سایز ، تناسب اندام تنها در جلسات ۲۰ دقیقه ای.

ثبت نام در ای ام اس پلاس (xbody go)

ایکس بادی

ایکس بادی