رژیم غذایی در ایکس بادی
رژیم غذایی در ایکس بادی و اثرگذاری آن در لاغری
ژوئن 21, 2021
آیا ایکس بادی ضرر‌ هم خواهد داشت ؟
جولای 13, 2021
نمایش همه

حس طراوت و شادابی با تمرینات ایکس بادی

حس طراوت و شادابی با تمرینات ایکس بادی : پزشکان می گویند که جسم‌ خوب و سرحال سلامت‌ روان‌ را افزایش‌ خواهد داد . تمرینات مرتب یک شیوه بی‌اندازه عالی‌ برای تمدد اعصاب اشخاص می باشد ، انرژی‌ را تخلیه‌ می کند‌ ، و آن‌گاه حس نشاط و سرزندگی را مجدداً به ارمغان می آورد با ما همراه باشید در ای ام اس پلاس

برتری خوب تمرینات EMS در حصول به این احساسات باطنی در زمانی‌ خیلی محدود ، آن را به گزینه ای بسیار خوب برای متخصصان ، والدین شاغل و کسانی مبدل می کند‌ که خواهان متد هایی تازه برای محافظت سلامتی بدن خود بوده اند . این شیوه بیشتر به وسیله افرادی بکارگیری می گردد که مایلند نسبت جسم و فرم‌ تن خودشان را به روشی اثرگذار ، ایمن و فوری سلامت بخشند .

این متد تا حد بسیاری در فیزیوتراپی هم استفاده خواهد داشت و ثابت‌ گشته است‌ که به اشخاص پس از مریضی هایی که به نیرو عضلات آنها صدمه رسانده ، همراهی می کند‌ . برای کسانی که صدمه دیدگی خود‌ را پشت‌ سر گذاشته اند ، قدم های ابتدا به سوی حرکت کردن مجدد می تواند یک مشکل باشد‌ . تمرینات EMS به اصلاح بافت‌ مصدوم و مرمت عضلات امداد می نماید .

یکی دیگر از خواص تمرینات EMS این خواهد بود که اصلاً فشار‌ مازاد بر روی رباط‌ ها ، تاندونها و مفصل‌ها ایجاد‌ نمی نماید . در تمرینات قدرتی در باشگاه‌ها‌ ، زیاد کردن حجم‌ عضلات با بکارگیری از وزنه ها به وجود می آید که می تواند منتهی به فشار‌ بسیاری به مفصل‌ها گردد . ولی با تمرینات EMS ، هر ‘بار الکتریکی’ نتیجه‌ گذشتن جریان الکتریکی ، فشار‌ روی رباط‌ها‌ و عضلات را در کمینه مطلق‌ نگه می دارد‌ .

حس طراوت و شادابی با تمرینات ایکس بادی

حس طراوت و شادابی با تمرینات ایکس بادی

جلسات ممارست EMS تنها برای ۲۰ دقیقه خواهد بود که امداد می نماید تن شما اندورفین رها بکند . اندروفین به صورت فراگیر به عنوان “هورمون شادی” شناخته‌ می گردد ، به نقصان تشویش یاری می کنند ، اخلاق و اوقات عمومی شما را تقویت‌ می کنند و حتی دلسردی و پریشانی را افت می دهد‌ . پس از ممارست EMS شما احساس‌ سبکی‌ و آسایش می نمائید و نیز الگوی خواب‌ شما بهبود‌ می یابد . مطمئنا کلاً جسم به شما احساس‌ بهتری خواهد داد‌ .

این ممارست ها تنها برای ورزشکاران نخواهد بود . برای همگی می باشد ! ملکه‌های‌ زیبایی‌ و مشهوران شناخته‌ گشته این شیوه را به‌ازای تمرینات ورزشی سنتی‌ تعیین کرده اند و زیاد بر بستر تأثیر نتایجی که در کاستن سلولیت ، تقویت‌ پوست‌ و افت چین‌ و چروکهای قیافه داشتند ، قرار گرفته اند . EMS با انگیزش بافت‌ عضلانی عمیق‌ زیر‌ سطح‌ ، جریان خون را در پوست صورت و بافت‌ همانند آن عافیت می بخشد . این شیوه گردش‌ خون را زیاد می کند، به حذف‌ سم‌ها امداد می نماید ، پوست‌ را درخشان تر و عالی می نماید . عضلات پرحجم تر و پوست‌ نشان‌ میدهد که صورت‌ هموار تر و جوان‌ تر به نظر می رسد ، زیرا جوانی و تابندگی از نتیجه های تمرینات مطلوب و سالم‌ خواهد بود .

علیرغم کل این فوایدی که در فوق یاد شد ، در ذهنتان نگه دارید که یک ممارست ۲۰ دقیقه ای می تواند خیلی مشغول کننده باشد‌ . در Xbody ، ما یقین حاصل‌ خواهیم کرد که از جلسات لذت‌ می برید‌ ، حس عزت نفس بیشتری می نمایید که به تندرستی شما بسیار امداد میکند . همین امروز برای یک جلسه‌ تمرین‌ تماس‌ بگیرید !

ایکس بادی جدید:

ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل با ems-plus : دیگر نیازی به باشگاه رفتن وجود ندارد ems-plus باشگاه را به منزلتان میاورد
در دنیای شلوغ امروز مجال پول میباشد با XBODY GO شما میتوانید حاصل یک تمرین ۹۰ دقیقه‌ای را در ۲۰ دقیقه به دست آورید.
او‌لین شرکتی که استعمال از ای ام اس را در هر مجال و مکانی که شما بخواهید ممکن ساخته است ems-plus میباشد.
شایسته ترین و موثرترین سیستم چربی سوزی ، لاغری ، عضله سازی ، کاهش سایز ، تناسب اندام تنها در جلسات ۲۰ دقیقه ای.

ثبت نام در ای ام اس پلاس (xbody go)

ایکس بادی

ایکس بادی