حس طراوت و شادابی با تمرینات ایکس بادی
جولای 3, 2021
به چه دلیل افراد ایکس بادی را گزینش میکنند ؟
جولای 24, 2021
نمایش همه

آیا ایکس بادی ضرر‌ هم خواهد داشت ؟

آیا ایکس بادی ضرر‌ هم خواهد داشت ؟ بسیاری معتقد می باشند که جریان الکتریکی می‌تواند عوارض‌ جانبی داشته باشد‌ و حتی به قلب‌ هم صدمه برساند . چنانچه در حقیقت این‌طور نخواهد بود با ما همراه باشید در ای ام اس پلاس

این مساله را در ذهنتان نگه دارید که مداوا با بکارگیری از جریان الکتریکی ، بخشی شناخته‌ شده‌ از استراتژی های فیزیوتراپی می باشد .جریان‌های وصف شده‌ در سیستم ایکس بادی تنها می‌تواند عضلات اسکلتی رشته‌ای تن را فعال‌ نماید و اعضایی مشابه قلب‌ به صورت فراگیر در دسترس این جریان الکتریکی نیستند .

آیا ورزش ایکس بادی مفید است؟
با محدودیت قائل‌شدن جلسات ایکس بادی به جلسات ۲۰ دقیقه ای ، داشتن دست‌کم زمان فراغت دو روزه‌ میان جلسات و داشتن استاد ویژه برای آنالیز وضعیت جسمی هر شخص می تواند ورزشی بسیار خوب و بی عوارض‌ باشد‌ . سازمان‌ طعام و داروی آمریکا همچنین بیم خود‌ را از عوارض‌ EMS به سبب بکارگیری بی‌قاعده و افزون بر حد مجاز‌ ، خاطرنشان کرده است‌ منتها این ابزار و شیوه را رد نکرده است‌ ولی سفارش های ملزم را مطرح‌ نموده است‌ .

Xbody با پدهای الکتریکی
ایکس بادی با اعزام پالسها به عضلات به‌سرعت ماهیچه سازی می کند در نهایت فشار‌ از روی مفصل‌ها کم گشته و زیادترین فشار‌ به عضلات وارد خواهد شد . مورد دیگر این که با این شیوه در 20 دقیقه ورزش‌ میان 700 تا 1500 کالری سوزانده می گردد که به‌اندازه 3 جلسه‌ تمرین‌ در باشگاه‌ ورزشی خواهد بود . این سیستم‌ غیراز در بعضی حالات اختصاصی برای تمامی سنین‌ بانوان و آقایان و نوجوانان اصلاً ضرری نخواهد داشت .

EMS چیست و کاربردهای آن چیست؟

ایکس بادی جدید:

ایکس بادی گو (xbody go) یا تمرین در محل با ems-plus : دیگر نیازی به باشگاه رفتن وجود ندارد ems-plus باشگاه را به منزلتان میاورد
در دنیای شلوغ امروز مجال پول میباشد با XBODY GO شما میتوانید حاصل یک تمرین ۹۰ دقیقه‌ای را در ۲۰ دقیقه به دست آورید.
او‌لین شرکتی که استعمال از ای ام اس را در هر مجال و مکانی که شما بخواهید ممکن ساخته است ems-plus میباشد.
شایسته ترین و موثرترین سیستم چربی سوزی ، لاغری ، عضله سازی ، کاهش سایز ، تناسب اندام تنها در جلسات ۲۰ دقیقه ای.

ثبت نام در ای ام اس پلاس (xbody go)

ایکس بادی