به چه دلیل افراد ایکس بادی را گزینش میکنند ؟
جولای 24, 2021
اصل برگشت پذیری در ایکس بادی
آگوست 14, 2021
نمایش همه

اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌

اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌

اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌

اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌ : ایکس بادی یکی از مدرن ترین شاخه های ورزشی است که با یاری سیستم ایکس بادی اعمال می گردد . این تمرینات ورزشی به شما در داشتن تناسب اندام‌ یاری می‌کند . گویی لاغری‌ با ایکس بادی فوری تر از بقیه شاخه های ورزشی اتفاق می افتد . از این رو خیلی از ورزشکاران و بدنسازان با یاری ایکس بادی به سرعت به وزن‌ مورد نظرشان میرسند شیوه کاهش وزن‌ با ایکس بادی به چه شکل خواهد بود ؟ تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا به سوال فوق پاسخ دهیم با ما همراه باشید در ای ام اس پلاس

لاغری با ایکس بادی

نحوه کاستن وزن با سیستم ایکس بادی مانند دیگر ورزش‌ها به تکرار و استمرار احتیاج دارد . در این ورزش‌ سوخت و ساز بدن تا حد خیلی زیادی بالا می‌رود . باآنکه همزمان بر روی همه عضله های تن اثربخشی دارد . برای تمرینات X -body باید هر هفته به مدت‌ ۲ مرتبه و هر مرتبه ۲۰ دقیقه این ورزش را اعمال نمایید . شگفت انگیز خواهد بود بدانید در هر تمرین میان ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری از وزن‌ تن در اثر ایکس بادی از میان می‌رود .

اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌

اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌

اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌ چه مقدار خواهد بود ؟

در تمرین با ایکس بادی کل عضلات بدن از جمله عضلات اسکلتی ، ماهیچه قلب‌ و دستگاه تنفسی درگیر‌ می‌شوند . حتی تمریناتی که در این ورزش‌ اعمال می‌دهید تا چند روز بر روی متابولیسم بدن اثر می‌گذارد . بدین‌سبب عضلات در وضعیت بازیابی قرار می گیرد و مقدار سوخت‌وساز(بدن) زیاد می‌شود .

اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌

اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌

لاغری با ایکس بادی به دو صورت اعمال می گردد که شامل موارد زیر می باشد:

انجام نرمش های قدرتی

یکی از راه های اثرگذاری ایکس بادی بر روی بدن تمرینات قدرتی است . شما هنگامی که حرکت های قدرتی را کامل تر انجام می‌دهید ، پشته عضلانی بدون چربی در تن ازدیاد می‌یابد . و به طور همزمان مقدار متابولیسم بدن هم زیاد می شود که تصویر اساسی بر روی تناسب‌ اندام خواهد داشت .

انجام ورزش‌های هوازی

ورزش های هوازی در سوزاندن چربی اثربخشی فراوانی داراست . مورد دیگر این که به زیاد شدن حد گردش‌ خون در بدن یاری فراوانی می‌کند . چنانچه بخواهید در زمان اندکی با امداد ایکس بادی به وزن ایده آل برسید ، اجرای نرمش های هوازی لازم خواهد بود .

آموزش ایکس بادی | ایکس بادی نیاوران | آموزش ems | ems نیاوران | xbody نیاوران | آموزش xbody