آیا می توان‌ اقسام تمرینات EMS موضعی و عمومی تن را به حالت ترکیبی اعمال نمود ؟

باشگاه‌ ایکس بادی نیاوران
آگوست 27, 2021
هرچیزی که الزاماً باید در مورد‌ تمرینات EMS بدانید
سپتامبر 23, 2021
نمایش همه

آیا می توان‌ اقسام تمرینات EMS موضعی و عمومی تن را به حالت ترکیبی اعمال نمود ؟

ترکیب تمرینات موضعی و عمومی تن

ترکیب تمرینات موضعی و عمومی تن

ترکیب تمرینات موضعی و عمومی تن : در انواع تمرینات EMS موضعی و عمومی بدن ابتدا مقصود تمرینات را معلوم نمائید . آیا تصمیم چربی سوزی دارید یا زیاد شدن حجم‌ عضلات قصد شما خواهد بود ؟ آیا هدف دارید بر محدوده ای ویژه عمل نمائید یا شکل‌ گیری کل تن مورد نظر شماست ؟ با ما همراه باشید در ای ام اس پلاس

بهتر خواهد بود تمرینات ای‌ ام‌ اس با مسافت ۴۸ الی ۷۲ ساعته اعمال گردند . اجرا تمرینات به شکل پیوسته خستگی‌ و انسداد های عضلانی تولید می نماید . در بعضی وضعیت ها می توان‌ شیوه های موضعی و تمرینات فراگیر تن را با مسافت کمتری اعمال نمود . به عنوان نمونه درصورتی‌که غرض کسر سایز بخش شکمی را دارید و همزمان برنامه‌ ورزشی کاهش‌ وزن‌ دارید ، قادر خواهید بود با فواصل یک روز‌ درمیان شیوه موضعی و سیستمیک را با هم تلفیق بکنید .

در برنامه‌ تمرینی زیاد کردن سایز عضلات مسافت زیادتر را در نظر‌ بگیرید تا عضلات مجال فراغت داشته باشند .

مزایا تمرینات با ترغیب الکتریکی موضعی(Local EMS training) :

بر یک یا چند بخش هدف تن تمرکز‌ می نماید و درمانگر‌ می تواند توانایی ترغیب الکتریکی را در جایگاه بالاتر ببرد . جریان خون موضعی در محدوده ازدیاد می یابد و در پی آن برداشت‌ چربی موضعی بیشتر‌ می گردد .

به علاوه در این شیوه می توان‌ بر عضلات نحیف تمرکز‌ نمود و تمرینات توانبخشی مخصوص اعمال کرد .

در عارضه های مفصل‌های تحمل‌ کننده وزن‌ همانند زانو و مچ پا می توان‌ با استوارسازی عضلات ، فشار‌ وارد بر مفصل‌ و در پی آن درد‌ را کسر داد‌ .

ترکیب تمرینات موضعی و عمومی تن

ترکیب تمرینات موضعی و عمومی تن

فواید تمرینات با ترغیب الکتریکی عمومی تن (Total body EMS training) :

در این شیوه عضلات بزرگ‌ تن کارآمد می گردند و سوخت‌ و ساز‌ زیاد می گردد. کالری سوزی لحظه ورزش‌ ازدیاد می یابد و با فعالیت کمتر در مقابل وضعیت‌ بدون‌ دستگاه‌ ، تپش قلب‌ بالاتر می رود‌. مورد دیگر این که سرانجام از ورزش‌ همچنین تا مدتی سطح‌ سوخت‌وساز(بدن) بالا‌ می ماند .

در اشخاص بی‌تجربه که تمرینات قدرتی را آغاز کرده اند ، این تحریکات امداد می نماید که کارآمد گردیدن عصبی‌ عضلات سریعتر رخ نماید و شیوه حجم‌ گیری عضلانی فوری انجام گردد .

ems نیاوران | xbody نیاوران | ایکس بادی نیاوران | باشگاه ایکس بادی پاسداران | باشگاه ایکس بادی معتبر | باشگاه های ایکس بادی تهران | شهریه ایکس بادی | لاغری با ایکس بادی | لاغری سریع | مربی ایکس بادی