هرچیزی که الزاماً باید در مورد‌ تمرینات EMS بدانید

ترکیب تمرینات موضعی و عمومی تن
آیا می توان‌ اقسام تمرینات EMS موضعی و عمومی تن را به حالت ترکیبی اعمال نمود ؟
سپتامبر 11, 2021
ایکس بادی چگونه به شما کمک می کند؟
ایکس بادی چگونه به شما کمک می کند؟
اکتبر 23, 2021
نمایش همه

هرچیزی که الزاماً باید در مورد‌ تمرینات EMS بدانید

هرچیزی که الزاماً باید در مورد‌ تمرینات EMS بدانید : یکی از اثرگذارترین راهکارها برای کاستن چربی و لاغری‌ ، فن‌آوری EMS می باشد . این فن‌آوری از دانش فیزیوتراپی مقتبس گشته است‌ و تغییرات چشم‌گیری را در تن اشخاص چاق‌ خلق می نماید . رویکرد EMS برای لاغری‌ با بکارگیری از جابجایی پالس های الکتریکی خواهد بود که فرکانس اندکی دارند . وقتی که این فرکانس پایین‌ به تن نقل‌مکان می کند ، جزء بیرونی عضلات ترغیب خواهد شد . در پی ترغیب گشتن جزء برونی عضلات ، قسمت داخلی آن‌ها همچنین ترغیب می گردد  با ما همراه باشید در ای ام اس پلاس

در نهایت ، همگی بخش های تن شخص در یک تایم کارآمد خواهند بود‌ . با این احوال ، تمرینات EMS برای همگی اشخاص شایسته نیست؛ زیرا محدودیت‌‌هایی‌ برای بهره‌ور گشتن از فواید چربی‌سوزی وجود خواهد داشت . در امتداد همراه ما باشید تا در مورد‌ نکات تمرینات ورزش‌ EMS مطلب‌های با ارزشی را عرضه کنیم .

بی توجهی به نکات تمرینات EMS می‌تواند نتیجه های برعکس را به همراه داشته باشد‌ . مسلما شما علاقه ای ندارید که فعالیت های فراوانی برای کاستن چربی ارتکاب بدهید و به عوض رسیدن‌ به وزن‌ مناسب ، به لاغری‌ مزمن‌ گرفتار شوید . به مقصود این که بتوانید از تاثیرات مثبت چربی‌سوزی با EMS بهره‌ور شوید ، واجب خواهد بود نکاتی را بدانید .

هرچیزی که الزاماً باید در مورد‌ تمرینات EMS بدانید

هرچیزی که الزاماً باید در مورد‌ تمرینات EMS بدانید

افراد مجاز‌ برای اجرای ورزش‌ EMS

اگر سن کمتر‌از‌18 سال دارید ، نمی‌توانید به سوی ورزش‌ EMS بروید؛ چون این فن‌آوری با وضعیت جسمانی اشخاص پایین 18 سال ، تناسب نخواهد داشت . در برابر ، افرادی هم که سن بیشتر‌از‌65 سال دارند ، نمی‌توانند از فواید ورزش‌ EMS برخوردار شوند؛ برای‌اینکه بافت‌ عضلانی‌ آن‌ها نمی‌تواند تغییر‌ صورت بدهد . ازاین‌رو ، افرادی که در این دو گروه قرار دارند ، خوب تر خواهد بود از یک شیوه تاثیرگذار دیگر همانند لاغری‌ با دستگاه‌ برای کاستن چربی تن خویش بهره برداری کنند . به‌جز این دو دسته ، دسته های دیگری از اشخاص می باشند که نمی‌توانند EMS را گزینش کنند . در گروه سوم ، افرادی قرار دارند که ریتم‌ قلبی آن‌ها به پالسهای الکتریکی خیلی حساس می باشد . برای نمونه ، افرادی که از سیستم تنظیم‌کننده تپش قلب‌ بکارگیری می‌کنند ، نباید در فعالیت‌‌های‌ کاستن چربی مثل EMS شرکت‌ کنند .

افرادی که در گروه چهارم قرار دارند ، زن های حامله می باشند . آشکار خواهد بود که با اعمال ورزش‌ EMS به مادر و جنین ، آسیب های جبران‌ناپذیری وارد خواهد شد . به همین خاطر ، این گونه از اشخاص نمی‌توانند از فواید مثبت این ورزش‌ بهره‌ور گردند . افزون بر اشخاص مبتلا‌ به مریضی های قلبی ، دیگر اشخاص ذکرشده در فهرست پایین هم نمی‌توانند ورزش‌ EMS را برای کاستن چربی خویش ارتکاب بدهند . این اشخاص عبارتند از :

بیماران سرطانی‌
افراد مبتلا‌ به مریضی هموفیلی
بیماران صرع‌
افراد مبتلا‌ به مریضی ام اس
افراد مبتلا‌ به نوعی از عارضه های ویروسی و عفونتی
غیر از این دست از اشخاص ، افرادی که در رنج‌ سنی 18 سال تا 65 سال قرار دارند ، می‌توانند EMS را با خیال راحت انجام‌ بدهند .

مکان مناسب‌ برای اعمال تمرینات EMS

به صورت عمومی ، در اجرای EMS با انحصار های مخصوصی پیش‌رو نیستید؛ زیرا سیستم ویژه این ورزش‌ در هر جایگاه ، راندمان مخصوص خود‌ را خواهد داشت . ناگفته نماند که این جایگاه ها حتما باید دارای متراژی لااقل 80 متر‌ مربع‌ باشند . در غیر این صورت‌ ، نمی‌توان تمرین‌‌های‌ این ورزش‌ را ادا کرد .

هرچیزی که الزاماً باید در مورد‌ تمرینات EMS بدانید

هرچیزی که الزاماً باید در مورد‌ تمرینات EMS بدانید

برنامه غذایی ایده‌آل برای اشخاص شرکت‌کننده در تمرین‌‌های‌ EMS

هرچیزی که الزاماً باید در مورد‌ تمرینات EMS بدانید

هرچیزی که الزاماً باید در مورد‌ تمرینات EMS بدانید

به جرأت می‌توان نقل کرد که نظام غذایی اشخاص شرکت‌کننده در ممارست های EMS با نظام غذایی اشخاص معمولی ، تفاوت دارد؛ چون تن اشخاص در این وضعیت ویژه به ماده‌های معدنی بسیاری ضرورت خواهد داشت . بعلاوه ، آب بدن‌ این اشخاص در حال‌ کاستن خواهد بود و جثه آن‌ها احتیاج خواهد داشت تا آب از دست داده را مکرراً بدست‌ بیاورد . به دست آوردن‌ آب مجدد برای جثه سبب می گردد تا شما پس از تمرینات پیچیده این ورزش‌ ، حس خستگی‌ و سردرد‌ مزمن‌ نداشته باشید . پس با لذت‌ بسیاری ، تلاش نمائید که مقدارهای آورده شده از آب را به آرامی بنوشید . شیوه استعمال آب ما قبل از تمرینات EMS ، در حین‌ تمرینات و پس از آن همچنین به شرح‌ زیر خواهد بود :

پیش از اعمال تمرینات ورزشی تلاش بکنید که 5 لیتر آب بنوشید .
در حین‌ اجرای تمرینات چربی‌سوزی احتیاج می باشد تا تنها 250 سی سی آب را بنوشید .
پس از خاتمه پیدا کردن تمرینات EMS ، تن شما احتیاج خواهد داشت تا 5 لیتر آب را بنوشید .
به صورت مختصر ، صرف ماده‌های غذایی شما پس از تمرینات EMS الزاماً باید سالم‌تر باشد‌ . برای نمونه ، صرف ماده‌های غذایی غنی‌ از فیبر را بایستی در تقدم غذا‌های‌ مصرفی خودتان قرار بدهید . آووکادو ، انجیر ، کلم بروکلی ، شلغم ، لوبیای سیاه‌ ، نخود ، عدس و لپه را به کثرت در رژیم‌ غذایی خودتان بگنجانید . حتماً یک دگرگونی دیگر را هم بایستی در نظام غذایی خویش خلق نمائید . استفاده از فست فود را کنار‌ بگذارید و در پی آن ، صرف میوه‌‌ها‌ و انواع سبزی‌های‌خوردنی را چند برابر‌ کنید؛ چون تن در این وضعیت میزان فراوانی از منیزیم ، کلسیم و سدیم خویش را در پی تعریق‌ از دست می‌دهد . حتی در بعضی مواقع ضروری خواهد بود تا کپسول‌ها و قرص‌‌های‌ خوراکی‌ ویتامین B1 ، B12 و C بکارگیری نمائید .

ems نیاوران | xbody نیاوران | ایکس بادی نیاوران | باشگاه ایکس بادی پاسداران | باشگاه ایکس بادی معتبر | باشگاه های ایکس بادی تهران | شهریه ایکس بادی | لاغری با ایکس بادی | آموزش ایکس بادی | مربی ایکس بادی | آموزش xbody | آموزش ems