هرچیزی که الزاماً باید در مورد‌ تمرینات EMS بدانید
سپتامبر 23, 2021
تاثیر ایکس بادی بر بدن
تاثیر ایکس بادی بر بدن
دسامبر 20, 2021
نمایش همه

ایکس بادی چگونه به شما کمک می کند؟

ایکس بادی چگونه به شما کمک می کند؟

ایکس بادی چگونه به شما کمک می کند؟

ایکس بادی چگونه به شما کمک می کند؟ سیستم مرکزی‌ عصبی‌ تن ، در وقت ورزش‌ پالسهایی برای فشردگی فیزیکی به عضلات می فرستد که در نهایت منتهی به صحت راندمان عضلات تن خواهد شد .در شیوه ایکس بادی هم همین پالسها از راه لباسی که شخص می پوشد تشبیه می شود و سبب فشردگی واقعی و فیزیکی عضلات می گردد حالا هر اندازه پالس و مقدار ساعات و جلسات ایکس بادی کامل تر باشد‌ اثرگذاری اش در ماهیچه سازی زیادتر خواهد بود .در سفینه‌های‌ فضایی به علت عدم وجود جاذبه‌ نمی توانند تلاش ورزشی با وزنه اعمال کنند در این بخش برای تجزیه نشدن عضلات بدنشان از شیوه هایی نظیر ایکس بادی بکارگیری می کنند . با اعمال جنبش های ورزشی اندازه بسیار بالایی کالری سوزانده خواهد شد و سوخت‌وساز(بدن) به شکل فوق العاده ای ازدیاد می یابد . به همان صورت که گفتیم این دقیقا کاری‌ هست که ایکس بادی ادا می نماید . چربیها را سوزانده و عضلات را نیرودهی می نماید با ما همراه باشید در ای ام اس پلاس

کاهش وزن‌ فوری و تناسب‌ اندام‌

ایکس بادی به شما یاری می نماید که مرکزیت لاغری‌ خویش را تنها بر روی یکی از قسمت های تن همانند بطن ، پا ، باسن‌ و … قرار دهید و در چند جلسه‌ محصور نتیجه‌ بسیار خوب بگیرید منتها ارتکاب این عمل در سالن ورزشی نیاز به داشتن طرح ، مساعدت مدرس و اختصاص تایم و مبلغ زیادتر خواهد بود .

ایکس بادی چگونه به شما کمک می کند؟

ایکس بادی چگونه به شما کمک می کند؟

تناسب اندام‌ به شکل موضعی

به همان صورت که مطرح شد فضانوردان از شیوه ای همانند ایکس بادی به اسم EMS یا ترغیب عضلات برای صحت راندمان ، زیاد کردن توان ، شتاب ، استواری و رشد‌ و نمو عضلات بکارگیری می نمایند برای‌اینکه ایکس بادی از شیوه های فیزیوتراپی منشا گرفته می باشد.

عضله سازی و صحت کارکرد عضلات

ایکس بادی از کارهای اساسی فیزیوتراپی منشا گرفته شده . با تمرینات باشگاهی به طور معمولی نمی توان‌ عضلات پهلو مفصل‌ها را عافیت بخشید منتها با ایکس بادی می توان‌ این عضلات را بصورت کامل درگیر‌ نمود و با ازدیاد توان مفصل‌ها درد‌ آنها را کسر داد‌.

ایکس بادی چگونه به شما کمک می کند؟

ایکس بادی چگونه به شما کمک می کند؟

فیزیوتراپی با ایکس بادی

پس از حاملگی تبدل ظاهر لگن‌ ، سستی عضلات بطن و پهلو‌ ، پوست‌ اضافه‌ تن ، سلولیتها و عدم نسبت فیزیکی از مشغله های فکری مادران می باشد منتها ایکس بادی سریع می تواند تناسب‌ اندام‌ پیش از حاملگی را به مادران نثار نماید .

ایکس بادی و حاملگی

فعالیت های پر اضطراب امروزین ، زندگیهای پرکار ، راه های پرازدحام رفت و آمد و … فرصت لازم برای ورزش کردن را به اشخاص نمی دهد‌ ولی وجود فن‌آوری با شیوه ایکس بادی توانسته هم اثرگذاری خوب و هم فرصت لازم برای واردشدن به وزن‌ و سنخیت تن ایده‌ آل را در اختیار شما قرار بدهد .

تمرین و ورزش‌ در پهلو زندگی پرفعالیت کاری‌

همه اشخاص لزوما ظهور در کلوب های پرسروصدا ، تمرین‌های‌ دراز مدت یا فعالیت با وزنه را خیلی دوست ندارند . ایکس بادی در یک کلاس‌ فردی می تواند حداکثر عملکرد در حداقل ترین تایم را به شما نثار نماید تا هم صحت خویش را محافظت نمائید هم تناسب‌ اندام‌ داشته باشید .

چرا برای لاغری‌ ایکس بادی پراهمیت خواهد بود ؟

✅ فضانوردان که در توقفگاه های فضایی نمی توانند تلاش جسمی اعمال کنند از راه ایکس بادی برای ماهیچه سازی و لاغری‌ خویش بکارگیری می کنند .ایکس بادی چه کمکی می تواند به شما بکند .

✅ لاغری فوری در حتی چند جلسه‌ نخست

✅ لاغری با برگشت کم

✅ احتمال بهره‌مندی بالای ۹۰ درصد

✅ چربی سوزی موضعی

✅ لاغری با حداقل ترین مبلغ زمانی‌ و مالی

✅ بهترین و فوری ترین راه لاغری‌

ems نیاوران | xbody نیاوران | ایکس بادی نیاوران | باشگاه ایکس بادی پاسداران | باشگاه ایکس بادی معتبر | باشگاه های ایکس بادی تهران | شهریه ایکس بادی | لاغری با ایکس بادی | آموزش ایکس بادی | مربی ایکس بادی | آموزش xbody | آموزش ems