تاثیر ایکس بادی بر بدن
تاثیر ایکس بادی بر بدن
دسامبر 20, 2021
EMS و بهبود مشکلات چربی و قند خون
EMS و بهبود مشکلات چربی و قند خون
مارس 21, 2022
نمایش همه

راهنمای جامع برای سوزاندن چربی بدن

راهنمای جامع برای سوزاندن چربی بدن

راهنمای جامع برای سوزاندن چربی بدن

راهنمای جامع برای سوزاندن چربی بدن خود برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در  ای ام اس پلاس

سوزاندن چربی

امروز در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل از دستور العملی پیروی کنیم تا بتوانیم در فرایند سوزاندن چربی های بدن خود موفق بشویم و یک بار برای همیشه در عمل کاهش وزن موفق بشویم.

یافتن دلیل خود برای کاهش وزن

یافتن دلیل خود برای درک آنچه از زندگی می خواهید اساسی است. چه فیزیکی باشد ، چه ذهنی و چه احساسی ، این سوال که در ایجاد عادت های خوب و بد ، بسیار موثر است. و اون “چرا” است.

قبل از تعیین یک هدف جدید ، از خود بپرسید چرا می خواهم به آن برسم؟ اگر در حال حاضر به عنوان مثال برای کاهش وزن به باشگاه می روید و نمی توانید دلیل خاصی را در مورد دلیل کاهش وزن خود بیان کنید ، احتمال موفقیت شما در بسیارکم میشود. من می خواهم وزن کم کنم تا بتوانم با بچه هایم فوتبال بازی کنم. ” در حال حاضر هدف در مورد کاهش وزن نیست ، در مورد بچه های شما است و به همین دلیل بسیار قوی تر از “من می خواهم وزن کم کنم” است.

راهنمای جامع برای سوزاندن چربی

راهنمای جامع برای سوزاندن چربی

یافتن دلیل قدرتمند به شما انگیزه می دهد و به ایجاد نظم در ورزش ، تغذیه سالم ، نوشیدن آب زیاد و خواب کافی کمک می کند ، که همه اینها به شما کمک می کند تا در تناسب اندام خود پیشرفت کنید. روشهای مختلفی برای حفظ هدف روزانه در ذهن وجود دارد. در اینجا لیستی از ایده هایی وجود دارد که می تواند به شما در دستیابی به آن کمک کند:

اهداف را در جایی بنویسید که روزانه مشاهده خواهید کرد. هدف خود را روی یک یادداشت چسبناک بنویسید و روی یخچال بگذارید.
اگر می خواهید وزن کم کنید از یک لباس که برای شما خیلی مهم است که آن را بپوشید اما سایزتان نیست ، آن لباس را در اتاق خواب آویزان کنید تا بتوانید آن را ببینید ، از آن به عنوان یادآوری آنچه می خواهید به دست آورید استفاده کنید.
یک رویداد رزرو کنید و برای رسیدن به آنجا برنامه سفر داشته باشید ، مسافت مهم نیست و مسیر دستیابی به آن چه با دوچرخه چه هر وسیله ی دیگری مهم نیست. انجام این کار به شما کمک می کند تا بر دستیابی به هدفی که برای تکمیل رویداد انتخابی شما ضروری است تمرکز کنید.
در صورت عدم اطمینان برنامه ای تهیه کنید یا مربی شخصی را استخدام کنید تا در این زمینه به شما کمک کند.
نوشتن اهداف بلندمدت و ساختاربندی جلسات برای ایجاد مسیری روشن برای رسیدن به آن هدف بسیار موثرتر از به خاطر سپردن آن است.
با گذشت زمان ، دلیل شما ممکن است تغییر کند و این خوب است. اما بررسی و توجه آن همیشه به شما در دستیابی به نتایج بیشتر کمک می کند.
زندگی تغییر می کند و دلایل ما نیز با آن تغییر می کند. اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید تا بتوانید با بچه های خود فوتبال بازی کنید و به این هدف برسید ، این شگفت انگیز است! اما به آن اکتفا نکنید ، یک دلیل جدید ، یک دلیل به همان اندازه قبلی قدرتمند پیدا کنید و هربار خود را برای بهتر شدن به چالش بکشید.

بنابراین ، همین حالا شروع کنید. از خود بپرسید دلیل شما چیست؟

چهار تغییر آسان که امروز باید انجام دهید تا چربی بیشتری بسوزانید

شما باید به دنبال این باشید که هر اقدامی را انجام دهید تا امروز کمی بهتر از دیروز باشید. این مراحل کوچک ، هنگامی که به طور مداوم اجرا شوند ، راهی را برای فرصت های بی پایان برای خودسازی به شما ارائه می دهند و با آن بدن لاغرتر و سالم تری بدست می آورید.

یک لحظه وقت بگذارید و به این فکر کنید که چگونه می توانید از نظر ظاهری سالم تر به نظر برسید. شما می توانید همه جنبه های زندگی خود را از ظاهر خود تا روابط خود تا امور مالی بهبود بخشید. همه اینها با تغییر خرد در برخی از عادات روزانه شما شروع می شود. برای کمک به شما ، ما آخرین پیشرفتهای علمی در زمینه سلامت و چربی سوزی را برای شما آماده کرده ایم. می توانید هر روز از آنها استفاده کنید تا مطمئن شوید که هر روز شما را در عین بهینه سازی سلامتی خود به وزن موردنظر خود نزدیک می کند.

تغییر 1: قبل از تمرین قهوه بنوشید

قهوه همیشه انرژی بخشیده است ، اما چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. تحقیقات جدید نشان داد که نوشیدن قهوه 30 دقیقه قبل از تمرین می تواند سطح اکسیداسیون چربی را در طول جلسه افزایش دهد. اگر معمولاً آن را هنگام بیدار شدن می نوشید و بعد از آن در روز تمرین می کنید ، سعی کنید ترتیب غذای روزانه خود را تغییر دهید تا بتواند چربی بیشتری بسوزاند.

راهنمای جامع برای سوزاندن چربی

راهنمای جامع برای سوزاندن چربی

تغییر 2: برای سوزاندن چربی خود بعد از تمرین غذا بخورید

اگر صبح برای سوزاندن چربی روی تردمیل قدم می گذارید ، صبحانه را تا بعد از اتمام تمرین ذخیره کنید. مقاله ای در مجله بالینی غدد درون ریز و متابولیسم نشان داد افرادی که قبل از خوردن اولین وعده غذایی خود کاردیو انجام دادند ، میزان چربی سوزانده شده خود را در مقایسه با افرادی که قبل از تمرین غذا می خوردند دو برابر کردند. شما سبک تر ، سریعتر و آمادگی بهتری برای تمرین با حداکثر شدت خواهید داشت.

تغییر 3 : موادی که مصرف میکنید را بنویسید

مقاله ای در دانشگاه ورمونت می گوید که فقط 14.6 دقیقه طول می کشد تا هر روز بنویسید که چه خورده اید. همان محققان دریافتند که داشتن یک دفتر خاطرات غذایی بهترین پیش بینی کننده موفقیت در کاهش وزن است. با این حال ، فراوانی نظارت ، و نه زمان صرف شده برای انجام آن ، بیشترین موفقیت را ایجاد کرد. این شما را مسئول می کند و به شما کمک می کند تا آنچه را خورده اید در اختیار داشته باشید تا بتوانید با مراحل موفقیت یا شکست روزانه خود هماهنگ باشید.

تغییر 4: تعداد دفعاتی که در روز غذا می خورید را شمارش کنید

در مقاله ای که در مجله آکادمی تغذیه و رژیم شناسی به دست آمده است ، افرادی که هر روز دو وعده غذا در خارج می خوردند ، بیشتر از سایر علل ، مرگ و میر ناشی از سرطان و بیماریهای قلبی عروقی جان خود را از دست می دادند. به طور شگفت انگیزی ، این بیماریهای تهدید کننده زندگی با چاقی و سطح ناسالم چربی بدن ارتباط تنگاتنگی دارند.

با تهیه غذاهای خود در خانه ، برنامه ریزی از قبل یا استفاده از یک شرکت آماده سازی غذا ، می توانید مطمئن شوید که همیشه غذای مغذی با کیفیت بالا دریافت می کنید که باعث می شود هر هفته احساس سیری کامل و لاغری داشته باشید. این بدان معنی است که شما به بدن و مغز خود سوخت مورد نیاز برای عملکرد مطلوب را می دهید.

اعمال تغییرات کوچک مانند اینها هر روز احتمالاً حتی در رادار تغییر شما نیز قابل مشاهده نخواهد بود. با این حال ، این چیزهای کوچک زمانی زندگی شما را تغییر میدهند که در واقعیت اجرا شوند

اهمیت ثبات در سوزاندن چربی و چگونگی دستیابی به آن.

رم در یک روز ساخته نشده است ، در واقع ساخت رم بیش از 1.012.000 روز طول کشیده است ، بنابراین مدت زمان بسیار طولانی است. پس اصلا چرا درس تاریخ؟ این را در نظر بگیرید که رسیدن به بدن مورد نظر شما یک شبه اتفاق نمی افتد ، این یک سفر دائمی برای خودسازی است. مهمترین نکته در مورد بدست آوردن اندام مورد نظر شما ، ثبات ، قاطعیت و درک این است که این یک پروژه طولانی مدت است. ما در دنیایی زندگی می کنیم که اگر چیزی را می خواهید ، می توانید آن را تقریباً فوراً دریافت کنید ، اما متأسفانه وقتی به اندام مورد نظر می رسید ، اینطور نیست ، و به همین دلیل است که می بینید افراد زیادی در یک باشگاه بدنسازی شرکت می کنند در ماه فروردین و ظرف 6 هفته تسلیم شده اند.

مردم انتظار نتایج سریع را دارند و وقتی این اتفاق نیفتد ، باید سریع به این نتیجه برسند که “من نمی توانم این کار را انجام دهم”. بیشتر اوقات آنها تغییرات شدید زندگی را ایجاد می کنند که پایدار نیستند. حالا اشتباه نکنید ، این همه نیستند ، استثنائاتی وجود دارد ، مردمی هستند که یک شبه کل سبک زندگی خود را تغییر داده اند ، به آن پایبند بوده و به نتایج عالی دست یافته اند ، اما برای اکثریت قریب به اتفاق افرادی که تازه وارد باشگاه میشوند ، این رویایی بیش نیست.

به عنوان مثال ، بسیاری از مردم تمایل دارند به خود کمبود زیادی وارد کنند ، روزانه 2-3 ساعت تمرین کنند و در مدت زمان کوتاهی چربی زیادی بسوزانند.

همانطور که در مثال بالا مشاهده می کنید ، این تفکر کوتاه مدت است ، انتظار می رود نتایج سریع بدست بیایند. اما برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن ، باید ثابت قدم داشته باشید ، هر چه بیشتر با تمرینات ، تغذیه ، خواب و غیره سازگار باشید ، نتیجه سالمتر و بهتری خواهید داشت.

بنابراین ، چه کاری می توانید برای دستیابی به سوزاندن چربی انجام دهید؟ یک راه ساده این است که یک لیست روزانه از کارهایی که می توانید هر روز انجام دهید ایجاد کنید که به اهداف بلند مدت شما کمک می کند. اگر با تغذیه مشکل دارید ، آماده سازی غذا باید در آنجا باشد ، اگر در طول روز تلاش می کنید فعالیت داشته باشید ، پیاده روی کنید. این کار به شما کمک می کند تا عادت های خوبی ایجاد کنید و به شما کمک می کند تا با این عادت ها سازگار باشید ، این یک تغییر کوچک است که می تواند تغییرات بزرگی ایجاد کند.

یکی دیگر از راههای موثر برای ایجاد ثبات ، نوشتن زمان های لازم در دفتر خاطرات خود برای انجام کارهای خاص است. با باشگاه رفتن مثل یک جلسه کاری رفتار کنید ، از جلسه خود جدا نشوید زیرا شغل شما در معرض خطر است ، فقط این بار سلامتی شماست. به یاد داشته باشید ، بدن سالم ذهن سالم ایجاد می کند ، بدن سالم و ذهن سالم شما را به یک کارگر مولدتر تبدیل می کند ، بنابراین ورزش را در اولویت قرار دهید و در هر دو طرف از پاداش استفاده کنید.

ems نیاوران | xbody نیاوران | ایکس بادی نیاوران | باشگاه ایکس بادی پاسداران | باشگاه ایکس بادی معتبر | باشگاه های ایکس بادی تهران | شهریه ایکس بادی | لاغری با ایکس بادی | آموزش ایکس بادی | مربی ایکس بادی | آموزش xbody | آموزش ems