ایکس بادی و افزایش عملکرد عضلات
ایکس بادی و افزایش عملکرد عضلات
سپتامبر 22, 2022
مزایای استفاده از ورزش ایکس بادی در باشگاه ورزشی ای ام اس پلاس
ژانویه 30, 2023
نمایش همه

ویژگی‌های ورزش ایکس بادی

ویژگی‌های ورزش ایکس بادی

ویژگی‌های ورزش ایکس بادی

ویژگی‌های ورزش ایکس بادی : ورزش ایکس بادی یکی از جدیدترین و نوین‌ترین راه‌های رسیدن به لاغری است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه ورزشکاران و افراد متقاضی لاغری قرار گرفته است. همانطور که می‌دانید امروزه‌ راهکارهای متعددی برای تناسب اندام ارائه شده است. اما ایکس بادی را می‌توان پيشرفته‌ترین متد رسیدن به تناسب اندام و در کنار آن حتی بهبود سلامت بدن دانست. این ورزش به دلیل مزایایی که در خود جای داده مورد استقبال بالای افراد قرار گرفته است. در این مقاله روش انجام ایکس بادی و مزایای آن را برای شما تشریح خواهیم کرد با ما همراه باشید در  ای ام اس پلاس

ویژگی‌های ورزش ایکس بادی

ویژگی‌های ورزش ایکس بادی

✔️ با استفاده از ایکس بادی شما می‌توانید رسیدن به تناسب اندام خود را در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن رقم بزنید. بنابراین اگر می‌خواهید در مدت زمانی کوتاه لاغر شوید، بهره‌گیری از این روش را به شما توصیه می‌کنیم. چرا که این روش شما را در زمان کوتاهی به تناسب اندام دلخواهتان می‌رساند.

✔️ کاهش یا افزایش سایز از دیگر ویژگی‌های استفاده از روش ایکس بادی برای رسیدن به تناسب اندام است. بدین ترتیب که اگر شما برای رسیدن به تناسب اندام نیاز به لاغری و یا چاقی داشتید، با استفاده از دستگاه ایکس بادی می‌توانید چاق‌تر یا لاغرتر شوید.

✔️ فرم‌دهی بدن از دیگر مزیت‌های ورزش ایکس بادی است که سبب شده این متد در دنیا به میزان زیادی مورد استقبال قرار بگیرد. و جالب توجه است که این فرمدهی در مدت زمان کوتاهی اتفاق می‌افتد و در این متد نیاز نیست شما زمان زیادی را برای رسیدن به تناسب و فرم‌دهی بدن خود صرف کنید. همچنین شما با استفاده از روش ایکس بادی می‌توانید به لاغری موضعی دست یابید.

ویژگی‌های ورزش ایکس بادی

ویژگی‌های ورزش ایکس بادی

امکانات این باشگاه : استاد شخصی برای هر ورزشکار‌ تمرینات طرح‌ریزی گشته مخصوص برای هر شخص بصورت سوا عرضه رژیم غذایی مطلوب با برنامه تمرینی ایکس بادی اعمال ماساژ‌ رایگان‌ پس از انتها هر جلسه‌ وجود بروزترین سیستم های بدنسازی در این گروه استفاده از مربیان ماهر و خبره وجود دائم دکتر در تیم پارکینگ حمام‌ اینترنت برای گرفتن مشاوره‌ رایگان‌ و خبر از زمان ها و ساعات وجود مربیان ایکس بادی ، با ما در ارتباط باشید .

شماره تماس :   09372495824