نتیجه تحقیقات در مورد اثرات EMS Training بر روی عضلات
نتیجه تحقیقات در مورد اثرات EMS Training بر روی عضلات
آگوست 16, 2020
تغذیه در زمان استفاده از دستگاه EMS
آگوست 23, 2020
نمایش همه

تاثیر ایکس بادی برای لاغری

تاثیر ایکس بادی برای لاغری

تاثیر ایکس بادی برای لاغری

 

تاثیر ایکس بادی برای لاغری ،یکی از دردسرها برای خانم های ایرانی لاغری مخصوصا لاغری شکم و پهلو است.ایکس بادی، از جدیدترین روش های ورزشی است که نه تنها باعث لاغری و کاهش وزن می شود بلکه می توانید از این طریق به سرعت و در کوتاهترین زمان به اندام ایده آل خود برسید. با ems-plus.ir  همراه باشید تا در این مطلب بیشتر با تاثیر ایکس بادی در لاغری آشنا شوید.

تاثیر ایکس بادی برای لاغری

 

اشاره اجمالی به روش ایکس بادی ایکس بادی که از جمله روش های ورزشی نوین است به افراد کمک می کند تا سریعتر به اندام ایده آل خود برسند. البته مزایا آن فقط محدود به زیبایی و تناسب اندام نیست. در بیش از ۵۵ کشور دنیا ورزشکاران تمارین و فعالیت های ورزشی خود را با کمک ایکس بادی که مبتنی بر علم EMS است، انجام می دهند.

خوشبختانه در کشور ما نیز بیش از ۷۰ استودیو در این زمینه مشغول فعالیت اند که شما می توانید با حضور در آن ها در کنار مربیان حرفه ای به ورزش بپردازید.یکی از نتایج ایکس بادی همان طور که اشاره شد کاهش وزن است، همین امر موجب استقبال افراد زیادی از این متد شده است تا با انجام حرکات ورزشی، علاوه بر تناسب اندام به اعتماد به نفس بیشتری دست یابند زیرا رشد عضلات و اصلاح سریع فرم بدن حتی در جلسات ابتدایی نیز ملموس است.

نحوه کاهش وزن با ایکس بادی زمانی که افراد حرکات و تمارین ورزشی را با متد ایکس بادی انجام می دهند نه تنها سوخت و ساز بدن افزایش می یابد بلکه انرژی زیادی نیز مصرف می شود که در اثر درگیر شدن تمامی عضلات بدن است. با توجه به اینکه ایکس بادی کمک به افزایش متابولیسم بدن می کند افرادی که از این طریق مشغول فعالیت هستند در مقایسه با قبل، چاقی موضعی کمتری مشاهده می کنند و بهتر می توانند این تناسب اندام را حفظ کنند.

چرا در ایکس بادی چربی سوزی بالاست؟

تاثیر ایکس بادی برای لاغری

جلسات ایکس بادی معمولا در هر هفته طی دو جلسه ۲۰ دقیقه ای برگزار می شوند که افراد می توانند در هر جلسه با انجام حرکات ورزشی حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری بسوزانند. همان طور که اشاره کردیم این متد بر پایه درگیر کردن تمامی عضلات بدن مانند عضلات اسکلتی، عضله قلب و سیستم ‌تنفسی است که این میزان انرژی را مصرف می کند. البته بعد از گذشت ۱ تا ۲ روز از فعالیت های ورزشی، این عضلات در حالت ریکاوری و بازیابی قرار دارند که بدن در این حالت نیز انرژی زیادی می سوزاند. شاید به همین خاطر باشد که در حال حاضر متد ایکس بادی طرفداران پر و پا قرصی فراوانی را توانسته به دور خود جمع کند زیرا حتی با گذشت چند جلسه نیز می توانند شاهد تغییرات زیادی در اندام خود باشند.

در حقیقت ایکس بادی از دو طریق به لاغری و تناسب اندام کمک می کند:

۱- انجام حرکات و فعالیت های قدرتی: زمانی که افراد بیشتر به تمارین قدرتی بپردازند می توانند شاهد رشد توده عضلانی بدون چربی باشند. معمولا این حالت نتیجه افزایش متابولیسم بدنی است که رخ می دهد. اگر دوست دارید تمارین و فعالیت های ورزشی انجام دهید و شاهد کاهش سریع چربی های موضعی بدن خود باشید، ایکس بادی را پیشنهاد می کنیم. البته در صورتی که نسبت به رعایت رژیم غذایی متناسب نیز حساسیت داشته باشید نتیجه گیری سریع تر می شود.

۲- انجام فعالیت های هوازی: انجام فعالیت های هوازی نیز نه تنها به چربی سوزی منجر می شود بلکه تناسب اندام را نیز به دنبال دارد. افزایش گردش خون در این روش نقش اساسی دارد.میزان مصرف کالری با انجام فعالیت های ورزشی در روش ایکس بادیاز موارد تعجب آور درباره روش ایکس بادی، میزان مصرف بالای کالری است. اگر می خواهید فقط با هر جلسه فعالیت ورزشی، ۲۵۰۰ کالری بسوزانید، این روش برای شما مناسب است. زمانی که مشغول فعالیت هستید (۲۰ دقیقه) ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری چربی سوزی می شود‌.

ماجرا به همین جا ختم نمی شود زیرا در زمان ریکاوری و استراحت عضلات نیز ۱۸۰۰ کالری مصرف می شود. حال شاید قانع شده باشید که چطور می شود فقط با چند جلسه انجام حرکات ورزشی با ایکس بادی نه تنها تغییر سایز ملموس را مشاهده کرد بلکه تناسب و زیبایی اندام را نیز به دست آورد.چربی موضعی در پهلو و شکم سبک زندگی مردمان امروزی به سمت بی تحرکی، رژیم غذایی نا سالم و… رفته است به همین دلیل بسیاری افراد حتی آنان که لاغر هستند نیز شکم و پهلو دارند که نه تنها تناسب اندام آن ها را به هم می زند بلکه به اعتماد به نفس آنان نیز خدشه وارد می کند. خوشبختانه ایکس بادی زمینه ای را فراهم کرده است که با انجام حرکات ورزشی بدون عارضه نه تنها پهلو و شکم را لاغر کنید بلکه با رشد عضلات به هیکل زیبایی نیز دست یابید.لاغری سریع شکم و پهلو با ایکس بادی اگر مایلید به سرعت و با استفاده از یک ورزش ایمن قسمت پهلو و شکم خود را لاغر کنید، ایکس بادی بسیار مناسب است. به این صورت که با تحریک الکتریکی عضلات و چربی سایر اندام ها این هدف را میسر می کند. تسریع روند چربی سوزی در بدن به ویژه پهلو و شکم به این صورت است که دریافت پالس های الکتریکی برای هر فرد متناسب با شرایط فیزیولوژیکی رخ می دهد.

از مهم ترین فواید ایکس بادی عضله سازی است به همین دلیل است که فرد علی رغم اینکه دچار تغییر وزن نمی شود ولی از نظر سایز و تناسب اندام به حالت ایده آل می رسد. از این روش استقبال زیادی شده است تا در کوتاهترین زمان و بدون عارضه بتوان اندام رویایی به دست آورد.

نحوه تاثیر ایکس بادی بر لاغری پهلو و شکم

تاثیر ایکس بادی برای لاغری
با انجام فعالیت های ورزشی با متد ایکس بادی اگرچه فقط بدن در ۲۰ دقیقه تحت تاثیر این متد است اما به دلیل افزایش سرعت چربی سوزی که در اثر تسریع روند متابولیسم رخ می دهد، نتیجه گیری بهتری مشاهده می شود.
حضور در جلسات بدن سازی علاوه بر اینکه نیاز به اختصاص زمان زیادی دارد، بدن تحت فشار بیشتری نیز قرار می گیرد و باید با کمک وزنه های سنگین وزن به این هدف دست یافت. اما در این روش نه تنها برای دستیابی به اندام ایده آل نیاز به چنین کاری نیست بلکه احتمال آسیب دیدگی نیز کاهش می یابد.
بسیاری از افراد که مایلند به اندام ایده آل خود دست یابند با مشاهده رژیم های سختی که مربی تجویز می کند به سرعت خسته می شوند و از حضور در کلاس های ورزشی انصراف می دهند. اما در ایکس بادی نه تنها نیاز به رعایت رژیم غذایی خاصی نیست بلکه قدرت و استقامت بدنی نیز بهبود می یابد. پس اگر دنبال یک روش اصولی برای لاغری هستید از این روش غفلت نکنید.

در لاغری با ایکس بادی چه عوارضی ممکن است برای افراد به وجود آید؟متاسفانه تبلیغات متعددی که افراد سود جو انجام می دهند موجب شده که بسیاری از افراد برای لاغری از روش های غیر استاندارد مانند قرص های لاغری استفاده کنند که نه تنها لاغر نمی شوند بلکه صدمات زیادی به بدن آن ها وارد شود. خوشبختانه از زمانی که روش ایکس بادی برای تناسب اندام و لاغری معرفی شده است هیچ عارضه ای گزارش نشده است و توانسته تاییده مراکز بهداشت جهانی نیز بگیرد. پس اگر به دنبال روش سریع و بدون خطر برای لاغری هستید می توانید از این روش کمک بگیرید.

مدت زمان تاثیر ایکس بادی برای لاغری چه مدت است؟

از مزایا اصلی ایکس بادی تاثیر زود هنگام آن بر کاهش چربی بدن عنوان شده که نتیجه آن لاغری و تناسب اندام است. بسیاری افراد که از این طریق به انجام فعالیت های ورزشی مشغول بوده اند، حتی در چند جلسه نیز نتایج آن را مشاهده کردند. البته قضیه به این جا ختم نمی شود، اثرات تمارین و فعالیت های ورزشی با ایکس بادی حتی پس از چهار جلسه برای دیگران نیز قابل تشخیص است.

سایر اثرات ایکس بادی بر بدن علاوه بر لاغری کدام اند؟

اگر چه بیشترین کاربرد ایکس بادی برای لاغری و تناسب اندام معرفی شده است اما انجام تمارین ورزشی با این روش مزایا دیگری نیز دارد که می توان به افزایش جریان خون، افزایش نشاط و شادابی و حتی زیبایی پوست و رفع سلولیت اشاره کرد. پس اگر مایلید با انجام حرکات ورزشی در مدت کم و به سرعت به این اهداف دست یابید، ما ایکس بادی را پیشنهاد می کنیم در ادامه بیشتر در این باره صحبت می کنیم.

تشریح روش ایکس بادی ایکس بادی از جمله روش های ورزشی است که بر پایه روش EMS یا تحریک الکترونیکی عضلانی به تناسب اندام افراد کمک می کند. زمانی که افراد در حال انجام تمارین ورزشی هستند عضلات آن ها به شکل مستقیم، پالس های الکترونیکی را دریافت می کند به طوری که رشد و تقویت عضله سازی تا حدود ۵ برابر رخ می دهد. هم چنین گزارش شده است که در جلسات ایکس بادی که در واقع ۲۰ دقیقه تمرین ورزشی هستند، سرعت چربی سوزی نیز سه برابر افزایش می یابد. در این روش لباس مخصوص که به جلیقه های ایکس بادی شهرت دارند نقش اساسی دارند. از جمله مشخصات این جلیقه ها می توان به قدرت انعطاف و عملکرد بالا آن ها اشاره کرد. الکترود ها و کابل هایی که در این لباس ها تعبیه می شود در حقیقت کمک می کند که پالس های الکترونیکی را افراد دریافت کنند.همانطور که اشاره شد تاکنون ورزشکاران زیادی در بیش از ۵۵ کشور برای انجام فعالیت های ورزشی خود که بالغ بر ۴۴ هزار تمرین هستند از ایکس بادی استفاده کرده اند. اگرچه کاربرد این روش در ایران قدمت چندانی ندارد اما مراکز زیادی هستند که برای این متد ورزشی آمادگی دارند.

سایر اثرات ایکس بادی تحقیقات بسیاری برای مشخص شدن اثرات و فواید ایکس بادی صورت گرفته است که در ادامه به برخی از نتایج آن ها اشاره می شود:جلوگیری از پوکی استخوان اگر مبتلا به مشکلات استخوانی هستید می توانید از این روش استفاده کنید که تاثیر بسیار خوبی بر مشکلات اسکلتی شما دارد. مدت هاست که پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که این روش در پیشگیری از پوکی استخوان نیز نقش دارد. در حقیقت ایکس بادی کمک می کند که تحریک عضلات عمیق اسکلتی بهتر صورت گیرد که نتیجه آن حفظ عضلات و استخوان هایی است که در راست نگه داشتن بدن نقش دارد. از دیگر مزایای انجام تمارین ورزشی با ایکس بادی در سلامتی بدن می توان به حفظ سلامتی قلب – عروق، تنظیم قند خون، چربی سوزی، حفظ زیبایی پوست و شادابی و نشاط روحی اشاره کرد.بهبود کمر درددرد کمر و ستون فقرات در بسیاری از افراد جامعه شایع است که عامل آن را عدم تعادل در عضلات پوسچرال پشتی، شکم یا کف لگن معرفی می کنند. این قبیل درد ها نه تنها زندگی روزمره را دچار اختلال می کنند بلکه به فرد اجازه انجام حرکات ورزشی را نیز نمی دهند.

تاثیر ایکس بادی برای لاغری

ایکس بادی فرصتی را فراهم می کند که مادران نیز بتوانند به سرعت به تناسب اندام خود دست یابند. تمارین و حرکات ورزشی که با ایکس بادی صورت می گیرد موجب افزایش متابولیسم می شوند که به عضله سازی و چربی سوزی کمک زیادی می کند. البته حضور در باشگاه های ورزشی و انجام تمارین به بازیابی روحیه و نشاط نیز منجر می شود.افزایش آمادگی جسمانی و تقویت عضلاتدر صورتی که افراد حرکات ورزشی خود را با کمک ایکس بادی انجام دهند، می تواند شاهد تقویت هماهنگی عصب و عضله و تقویت آمادگی جسمانی باشند زیرا در این روش بر خلاف انجام حرکات ورزشی با وزنه های بدنسازی نه تنها به مفاصل و تاندون ها فشار وارد نمی شود بلکه شرایط برای رشد عضلات نیز فراهم است.از بین رفتن مشکلات پوستی و سلولیتزمانی که فرد حرکات و فعالیت های ورزشی را با ایکس بادی انجام دهد سرعت گردش خون بر سطح پوست افزایش می یابد که این امر منجر به فرم دهی مجدد بدن و نرم شدن بافت های زیر جلدی می شود. هم چنین سلولیت و سایر مشکلات پوستی نیز در اثر انقباض عضلانی رفع می شوند.اصلاح فرم اندام افرادبا توجه به اینکه در ایکس بادی رشد و تقویت عضلات صورت می گیرد می توان شاهد اصلاح فرم اندام و حتی تغییر نحوه ایستادن، نشستن، راه رفتن و.. بود.

تندرستی و سلامتی بدناثرات و مزایا ایکس بادی به قدری گسترده هستند که هیچ ارتباطی با سطح آمادگی جسمانی فرد ندارند و همه افراد از تازه کار تا قهرمان تیم ملی می توانند اثرات آن را ببینند.معایب و عوارض ایکس بادیکاربرد ایکس بادی اگرچه قدمت چندانی ندارد ولی تاکنون هیچ عارضه ای ثبت نشده است ولی با توجه به اینکه در این روش از جریان الکتریکی استفاده می شود نگرانی هایی وجود دارد که قلب و اندام های داخلی در معرض خطر باشند. ولی باید بدانید که استفاده از این روش آن چنان ایمن است که حتی برای تکنیک های فیزیوتراپی نیز آن را به کار می برند.

ایکس بادی XBody چیست – مزایا و معایب استفاده از ایکس بادی
اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که انواع راه ها را برای لاغری و تناسب امتحان کرده اید حتما اسم متد ورزشی ایکس بادی را شنیده اید. خوشبختانه تکنولوژی ایکس بادی که با علم EMS مرتبط است به کمک بشر آمده است تا افراد بتوانند به سرعت و در کمترین زمان به اهداف تناسب اندام دست یابند. در ایران نیز این روش…

تجربه استفاده از ایکس بادی XBody یا EMS
در این صفحه می خواهیم در ارتباط با تجربه استفاده از ایکس بادی XBody یا EMS گفت و گو داشته باشیم. هر سوالاتی که اینجا مطرح بشود بصورت کامل توسط بخش پشتیبانی ورزشی پاسخ داده می شود.

مضرات ایکس بادی یا معائب ایکس بادی XBody چیست
در این مقاله به بررسی کامل مضرات ایکس بادی XBody بر روی بدن افراد خواهیم پرداخت. از بوعلی سینا نقل است که: هر چیزی کمش دارو، متوسطش غذا و زیادش سم است! استفاده بیش از حد ایکس بادی XBody قطعا برای بدن مفید نیست. اما اینکه حد زیاد یا کم چگونه تشخیص داده می شود اهمیت فراوانی دارد. پس تیتر این مقاله…

تاثیر ایکس بادی بر لاغری بدن، شکم و پهلو
یکی از دردسرها برای خانم های ایرانی لاغری مخصوصا لاغری شکم و پهلو است. ایکس بادی، از جدیدترین روش های ورزشی است که نه تنها باعث لاغری و کاهش وزن می شود بلکه می توانید از این طریق به سرعت و در کوتاهترین زمان به اندام ایده آل خود برسید.