لاغری و تناسب اندام با ایکس بادی xbody
لاغری و تناسب اندام با ایکس بادی xbody
نوامبر 21, 2020
درمان سلولیت به وسیله ایکس بادی
دسامبر 12, 2020
نمایش همه

ورزش ایکس بادی ورزش ایمن در دوران کرونا

ای ام اس پلاس

 

ورزش ایکس بادی ورزش ایمن در دوران کرونا آیا دنبال راهی هستید که بتوانید ورزش در دوران کرونا را به صورت ایمن انجام دهید؟ تردید دارید که در دوران شیوع کرونا به باشگاه ورزشی بروید؟ می خواهید که از خطر انتقال ویروس در امان باشید ولی در همان سان می خواهید از نظر جسمی هم فعال باشید؟ خب، نگران نباشید! با باشگاه ورزشی ایکس بادی و متد EMS می توانید به شکل ایمن و بی خطر ورزش کنید.با ای ام اس پلاس همراه باشید.

اگرچه به علت شیوع کرونا و بر حسب دستورات اجرایی، باشگاه های ورزشی موظف بودند که تکاپو خویش را برای مدتی متوقف کنند ولی بعضی از باشگاه های ایکس بادی به انگیزه شرایط خاص خویش در بسیاری از کشورهای دانشمند به پیشه خود ادامه می دادند. برای نمونه در کشور آلمان که این ورزش بسیار دوست داشتنی است، باشگاه های ایکس بادی در طول قرنطینه با دستور دولت آلمان به تلاش خود ادامه دادند. باشگاه هایی که این ورزش را ارائه می دهند در موج دوم گسترش کرونا هم کماکان به کار خویش ادامه می دهند. به همین دلیل افراد مشتاق ورزش می توانند هر زمان و هر جا به صورت ایمن ورزش ایکس بادی را انجام دهند. در پیوست به 7 برتری ورزش ایکس بادی که باعث شده تا این ورزش حتی در دوران کرونا هم ایمن باشد، می پردازیم.

مختصری در مورد ورزش ایکس بادی و متد EMS

ای ام اس پلاس

ورزش ایکس بادی ورزش ایمن در دوران کرونا

7 برتری ورزش ایکس بادی در دوران کرونا

  1.  شمار مختصر افراد در باشگاه

در هر جلسه از ورزش ایکس بادی، بیشینه تعداد کسان در باشگاه سه نفر است. این تعداد مختصر باعث می شود که خطر انتقال ویروس کرونا به شدت کاهش پیدا کند. با تعداد ناچیز افراد، فاصله وسط آن ها به بیشینه می رسد و خطر ابتلا به ویروس خیلی ناچیز خواهد شد.

  1.  برنامه ریزی شده بودن جلسات ورزشی

در ورزش ایکس بادی جلسات از قبل برنامه ریزی شده هستند. نیازی نیست که افراد رسته ببندند یا برای تاریکی لباس در رختکن چشم براه بمانند و با دیگر افراد در تماس باشند. این امر خطر ابتلا به ویروس را کاهش می دهد.

  1. کاهش فشار قلبی عروقی

ورزش ایکس بادی و متد EMS تنفس مشکل و فشار قلبی عروقی را به حداقل می رساند. زمانی که فرد عمیق نفس نکشد، کمتر در معرض ذرات ائروسل و خطر عفونت قرار می گیرد.

  1.  ایمنی بالا و رعایت استاندارهای بهداشتی

جلسات ایکس بادی دائم با بالاترین ایمنی و رعایت استانداردهای بهداشتی برگزار می شود. همگی ساز و برگ و وسایل با محلول های ضدعفونی پاک و میکروب زدایی می شوند. تمامی وسایل بین سانس ها باید منزه و تمیز شوند.

ورزش ایکس بادی ورزش ایمن در دوران کرونا

  1.  قوی شدن عضلات و تقویت سیستم ایمنی

ورزش ایکس بادی عضلات را تقویت می کند و نیرو سیستم ایمنی را درمان می بخشد. برآیند اینکه فارغ از سن و تناسب خطر ابتلا به بیماری به طور طبیعی کاهش پیدا می کند.

  1.  وارسی دقیق مربی بر عملکرد شما

در جلسات ورزشی ایکس بادی، بر خلاف کلاس های ورزشی آنلاین که در منزل ورزش می کنید، دائم یک مربی بر شما بازرسی دارد. مربی ایکس بادی بر چگونگی ورزش شما و صحیح انجام دادن آن بازبینی می کند و همین فرمایش به تسریع شکل گیری اندام شما و افزایش انگیزه کمک می کند. ورزش در باشگاه های اینشیپ بادی شادی و شادابی و انگیزه می بخشد.

  1.  کوتاه بودن مدت موعد ورزش ایکس بادی

مدت موعد جلسات ایکس بادی تنها 20 دقیقه است و در مدت کوتاهی با تعداد کسان مختصر خطر انتقال ویروس به شدت کاهش می یابد.

متاسفانه به نظر می رسد که ویروس کرونا به این زودی ها تصمیم ندارد که از عالم رخت ببندد. الان که دانشمند چگونگی جدیدی را تجربه می کند و استانداردهای زندگی تغییر کرده است، باید تمامی دوراندیشیدن های لازم انجام شود تا گیر از گسترش ویروس کووید 19 شویم. بهترین کار برای مقابله با این ویروس رعایت بهداشت و افزایش ایمنی تن به کمک تقویت آن است. ورزش ایکس بادی یکی از بهترین گذرگاه ها برای افزایش ایمنی بدن در شرایط پاکیزه و به دور از ویروس است. همگی افراد با هر گروه سنی و با هر میزان تناسب اندام می توانند این ورزش را به عنوان فعالیت بدنی روتین انجام دهند.

ورزش ایکس بادی ورزش ایمن در دوران کرونا

بیشتر بخوانید:

ایکس بادی،ترکیب معجزه آسای تکنولوژی و ورزش