اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌
اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌
آگوست 3, 2021
ترکیب تمرینات موضعی و عمومی تن
آیا می توان‌ اقسام تمرینات EMS موضعی و عمومی تن را به حالت ترکیبی اعمال نمود ؟
سپتامبر 11, 2021
نمایش همه

اصل برگشت پذیری در ایکس بادی

اصل برگشت پذیری در ایکس بادی : اگر تمرینات را به صورت مرتب انجام ندهید ، آمادگی‌ خویش را از دست می دهید . اکثری از سازش های به دست آمده از تمرین ، مراجعت پذیر است . زمانی که ورزشکاران ممارست را قطع می کنند ، رفته‌رفته آن خصوصیت های فیزیولوژیکی را که در مهارتهای ورزشی آنها نقش مهمی داراست ، از دست می دهند . مربیان بایستی دستور کار های ممارست را به حالتی طرح‌ کنند که آمادگی به دست آمده ، در طی سال و خصوصاً در وقت استراحت محافظت شود با ما همراه باشید در ای ام اس پلاس

پس درصورتی‌که برای ورزشکار‌ یک دستور کار تمرینی مرتب آماده نکنید ، اصلاً بار‌ تمرینی ایجاد نخواهد شد و در نهایت احتیاجی برای سازش تن با بار نو ابداع نمی گردد ، زمانی که آمادگی شخص به آهستگی به میزان آغازین قبل از آغاز تمرینها باز می گردد . جهت اثرگذاری ممارست ، حتما باید به ارتباط میان سازش اصل اضافه‌ بار و قانون بازگشت‌ پذیری دقت نماید . ازدیاد آماده سازی ، نتیجه بی واسطه تماس صحیح بار تمرینی و استراحت می باشد .

پافشاری بر ازدیاد رفته رفته بار به این دلیل است که ازدیاد بار به شکل مرحله ای ، بر قدرت تن جهت سازش افزون می نماید و در نهایت آماده سازی بدنی زیادتری ایجاد می گردد . ازدیاد بار می تواند دربردارنده مرور های بیشتر یا فوری تر ؛ وقت های کم تر استراحت ؛ بکارگیری از وزنه های وزین تر باشد .

اصل برگشت پذیری در ایکس بادی

اصل برگشت پذیری در ایکس بادی

با دقت به چشم‌انداز معمول و فرضیه های نادرست در اجتماع که شایع گشته پس از ممارست با روش EMS ، چربی‌ها فوری برمی‌گردند ، احتیاج به یادآوری خواهد بود که همین مبحث و اصل برگشت‌پذیری در تمرین باشگاه ورزشی همگانی هم غیر قابل انکار است .

به صورت نمونه ، فردی که در باشگاه‌ (بدنسازی ، آمادگی جسمانی ، ایروبیک و …) ممارست میکند و هرروز ۵٠٠ کالری می‌سوزاند ، اگر ماه پس‌ازآن تمرین را رها نماید ، بدنش بازمی‌گردد به وضعیت آغازین اش .

در متد EMS هم با دقت به سوزاندن بالای ٧٠٠ الی ١۵٠٠ کالری برگشت پذیری به شکل ٣ برابر می‌باشد ! علت بازگشت ، رعایت نکردن رژیم غذایی و علاقه زیاد فرد به میل کردن غذاهای زیادتر به علت سوزاندن‌ کالری بیشتر می باشد .

اصل برگشت پذیری در ایکس بادی

اصل برگشت پذیری در ایکس بادی

آموزش ایکس بادی | xbody نیاوران | ایکس بادی نیاوران | ems نیاوران | آموزش ems | آموزش xbody 

دیدگاه ها بسته شده است