اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌
اثرگذاری ایکس بادی در لاغری‌
آگوست 3, 2021
باشگاه‌ ایکس بادی نیاوران
آگوست 27, 2021
نمایش همه

اصل برگشت پذیری در ایکس بادی

اصل برگشت پذیری در ایکس بادی : اگر تمرینات را به صورت مرتب انجام ندهید ، آمادگی‌ خویش را از دست می دهید . اکثری از سازش های به دست آمده از تمرین ، مراجعت پذیر است . زمانی که ورزشکاران ممارست را قطع می کنند ، رفته‌رفته آن خصوصیت های فیزیولوژیکی را که در مهارتهای ورزشی آنها نقش مهمی داراست ، از دست می دهند . مربیان بایستی دستور کار های ممارست را به حالتی طرح‌ کنند که آمادگی به دست آمده ، در طی سال و خصوصاً در وقت استراحت محافظت شود با ما همراه باشید در ای ام اس پلاس

پس درصورتی‌که برای ورزشکار‌ یک دستور کار تمرینی مرتب آماده نکنید ، اصلاً بار‌ تمرینی ایجاد نخواهد شد و در نهایت احتیاجی برای سازش تن با بار نو ابداع نمی گردد ، زمانی که آمادگی شخص به آهستگی به میزان آغازین قبل از آغاز تمرینها باز می گردد . جهت اثرگذاری ممارست ، حتما باید به ارتباط میان سازش اصل اضافه‌ بار و قانون بازگشت‌ پذیری دقت نماید . ازدیاد آماده سازی ، نتیجه بی واسطه تماس صحیح بار تمرینی و استراحت می باشد .

پافشاری بر ازدیاد رفته رفته بار به این دلیل است که ازدیاد بار به شکل مرحله ای ، بر قدرت تن جهت سازش افزون می نماید و در نهایت آماده سازی بدنی زیادتری ایجاد می گردد . ازدیاد بار می تواند دربردارنده مرور های بیشتر یا فوری تر ؛ وقت های کم تر استراحت ؛ بکارگیری از وزنه های وزین تر باشد .

اصل برگشت پذیری در ایکس بادی

اصل برگشت پذیری در ایکس بادی

با دقت به چشم‌انداز معمول و فرضیه های نادرست در اجتماع که شایع گشته پس از ممارست با روش EMS ، چربی‌ها فوری برمی‌گردند ، احتیاج به یادآوری خواهد بود که همین مبحث و اصل برگشت‌پذیری در تمرین باشگاه ورزشی همگانی هم غیر قابل انکار است .

به صورت نمونه ، فردی که در باشگاه‌ (بدنسازی ، آمادگی جسمانی ، ایروبیک و …) ممارست میکند و هرروز ۵٠٠ کالری می‌سوزاند ، اگر ماه پس‌ازآن تمرین را رها نماید ، بدنش بازمی‌گردد به وضعیت آغازین اش .

در متد EMS هم با دقت به سوزاندن بالای ٧٠٠ الی ١۵٠٠ کالری برگشت پذیری به شکل ٣ برابر می‌باشد ! علت بازگشت ، رعایت نکردن رژیم غذایی و علاقه زیاد فرد به میل کردن غذاهای زیادتر به علت سوزاندن‌ کالری بیشتر می باشد .

اصل برگشت پذیری در ایکس بادی

اصل برگشت پذیری در ایکس بادی

آموزش ایکس بادی | xbody نیاوران | ایکس بادی نیاوران | ems نیاوران | آموزش ems | آموزش xbody