معایب و عوارض احتمالی ایکس بادی
جولای 19, 2022
ایکس بادی و افزایش عملکرد عضلات
ایکس بادی و افزایش عملکرد عضلات
سپتامبر 22, 2022
نمایش همه

مزایای تمرینی XBody

مزایای تمرینی XBody

مزایای تمرینی XBody

مزایای تمرینی XBody : همانطور که قبلا گفته شد XBody در مراکز توانبخشی، سالن ها و باشگاه های ورزشی، و مراکز زیبایی و سلامتی و همچنین در ورزش های رقابتی مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک شیوه موثر در کنار کاهش وزن و سایز، چربی سوزی و اصلاح فرم و استایل بدنی موجب افزایش آمادگی جسمانی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در  ای ام اس پلاس

ورزشکاران حرفه ای بدنسازی برای بهبود قدرت، سرعت و هرچه بهتر شدن فرم عضلات از ایکس بادی بهره می گیرند. هنگامی که عضلات بواسطه ایکس بادی فعال می شوند روند گردش خون در بدن افزایش می یابد و اثرات مثبتی بر روی افزایش هماهنگی بین اعضای بدن و پوست ایجاد می کند. همچنین سبب می شود تا چربی های اضافی انباشته شده در بدن کاهش یابند و پس از تمرین حس آرامش و نشاط در فرد پدیدار شود.

انعطاف پذیری بیشتر بدنی و احساس سلامت از دیگر مزایایی است که در تمرینات XBody می توانید تجربه کنید. بسیاری از مربیان خصوصی در باشگاه ها و یا مراکز سلامتی و زیبایی بر روی زاویه های زیبایی و تناسب اندام همچون فرم دادن به بدن به روش تشکیل عضلات با سوزاندن و کاهش چربی، با تحریک متابولیسم (سوخت و ساز بدن) و تحکیم بافت متمرکز می کنند. دریک جمله می توان گفت که ایکس بادی اثرات تمرین شدید را در مدت زمان کوتاهی (۲۰ دقیقه) در ورزشکار پدید می آورد.

مزایای تمرینی XBody

مزایای تمرینی XBody

به طور کلی می توان مزایای تمرینی XBody را در :

✔️ افزایش متابولیسم (سوخت و ساز بدن) روزانه بدن
✔️از بین بردن سلولیت (چربی های انباشته) و کمک به سلامت پوست
✔️کمک به ترمیم و درمان مصدومیت های ناشی از ضعف عضلانی در قسمت های مختلف بدن همچون گردن، زانوها، کمر و ..
✔️بازگشت به تناسب اندام پس از بارداری
✔️بهبود فرم و استایل بدنی
✔️تقویت عضلات پیرامون مفاصل در جلسات توانبخشی خلاصه کرد.

مزایای تمرینی XBody

مزایای تمرینی XBody

آیا واقعأ می توان با ایکس بادی (XBody) به لاغری رسید؟

پاسخ مثبت است. تمرینات XBody در دو روش هوازی (cardio) و قدرتی به کاهش وزن، چربی سوزی و لاغری منتهی می شوند.

تمرینات هوازی ایکس بادی شیوه ای نیرومند برای از بین بردن چربی های اضافی بدن هستند. با افزایش گردش خون موجب افزایش روند چربی سوزی در بدن می شوند، همچنین تمرینات قدرتی این ورزش با ایجاد توده عضلانی عاری از چربی کاهش وزن و سایز را پدید می آورند. در هنگام انجام تمرینات ایکس بادی و حتی تا ۴۸ ساعت پس از تمرین سوخت و ساز بدن همچنان بالا ست که میتوان با پیروی از یک رژیم غذایی مناسب و هدفمند این روند را افزایش و شاهد لاغری و کاهش وزن چشمگیری بود.

در هنگام انجام ورزش XBody بدلیل اینکه بخش بزرگی از ماهیچه ها فعال و مقدار قابل توجهی انرژی مصرف می شود، متابولیسم بدن روند افزایشی خواهد داشت از این روی به سرعت ذخایر چربی تبدیل به انرژی شده و خواهند سوخت و همزمان با فعالیت ماهیچه ها استایل و فرم بدنی بهبود خواهد یافت. ورزشکار پس از چند جلسه تمرین کاهش سایز و وزن را به وضوح احساس خواهد کرد و با انجام تمرینات منظم و منسجم به لاغری، کاهش وزن، و تناسب اندام مورد نظر خود را بدست خواهد آورد تنها با انجام تمرینات مستمر و هدفمند است که تراکم چربی ها از بین رفته و به تناسب اندام و فرم و استایل مورد نظر پدید خواهد آمد.

ems نیاوران | xbody نیاوران | ایکس بادی نیاوران | باشگاه ایکس بادی پاسداران | باشگاه ایکس بادی معتبر | باشگاه های ایکس بادی تهران | شهریه ایکس بادی | لاغری با ایکس بادی | آموزش ایکس بادی | مربی ایکس بادی | آموزش xbody | آموزش ems