مزایای تمرینی XBody
مزایای تمرینی XBody
آگوست 18, 2022
ویژگی‌های ورزش ایکس بادی
ویژگی‌های ورزش ایکس بادی
نوامبر 10, 2022
نمایش همه

ایکس بادی و افزایش عملکرد عضلات

ایکس بادی و افزایش عملکرد عضلات

ایکس بادی و افزایش عملکرد عضلات

ایکس بادی و افزایش عملکرد عضلات : تمرینات ای ام اس اثر آنی در کوتاه مدت و با حجم تمرین بسیار کم بر قدرت عضلات دارد که این اثر برای پرش ورزشکاران اهمیت بسیار بالایی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در ای ام اس پلاس

EMS علاوه بر بازتوانی و توانبخشی عضلات از جمله افزایش عملکرد عضلانی و افزایش حجم عضلات پس از آسیب های مختلف و بی حرکتی طولانی مدت مثل گچ گرفتن و بی حرکتی، کاربردهای گسترده ای نیز در افزایش عملکرد عضلات افراد در افراد سالم از جمله ورزشکاران دارد.

در پژوهشی در دانشگاه توکیو ژاپن اثر EMS بر قابلیت پرش ورزشکاران بررسی شد. پژوهش های گذشته نشان می دهند که EMS اثر آنی (در کوتاه مدت و با حجم تمرین بسیار کم) بر قدرت عضلات دارد که این اثر برای پرش ورزشکاران اهمیت بسیار بالایی دارد.

ایکس بادی و افزایش عملکرد عضلات

ایکس بادی و افزایش عملکرد عضلات

محققان این پژوهش دریافتند که تنها سه هفته ترکیب تمرین پلایومتریک با EMS به مدت 10 دقیقه و سه جلسه در هفته سبب افزایش پرش در مردان غیر ورزشکار می شود. آن ها علت های مختلفی برای این تاثیر گذاری EMS ذکر کردند:

1- افزایش فعالیت قشر حسی-حرکتی مغز و فوق نخاعی

2- هماهنگی واحدهای حرکتی عضلات (هماهنگی عصبی عضلانی بیشتر)

3- بکارگیری بیشتر تارهای تند انقباض

4- افزایش قابلیت های مکانیکی عضله از جمله افزایش سفتی و خاصیت کشسانی تاندون ها

5- افزایش حس حرکت

ایکس بادی و افزایش عملکرد عضلات

ایکس بادی و افزایش عملکرد عضلات

باشگاه‌ ایکس بادی ای ام اس پلاس با سود گیری از مربیان ماهر و خبره ، آماده‌ خدمت‌ رسانی به ورزشکاران عزیز خواهد بود و با داشتن همگی امکانات و اسباب نوین بدنسازی ، تمرینات خاصی را برای ورزشکاران ایکس بادی خویش در نظر‌ دارد‌ .

امکانات این باشگاه : استاد شخصی برای هر ورزشکار‌ تمرینات طرح‌ریزی گشته مخصوص برای هر شخص بصورت سوا عرضه رژیم غذایی مطلوب با برنامه تمرینی ایکس بادی اعمال ماساژ‌ رایگان‌ پس از انتها هر جلسه‌ وجود بروزترین سیستم های بدنسازی در این گروه استفاده از مربیان ماهر و خبره وجود دائم دکتر در تیم پارکینگ حمام‌ اینترنت برای گرفتن مشاوره‌ رایگان‌ و خبر از زمان ها و ساعات وجود مربیان ایکس بادی ، با ما در ارتباط باشید .

شماره تماس :   09372495824

 ems نیاوران | xbody نیاوران | ایکس بادی نیاوران | باشگاه ایکس بادی پاسداران | باشگاه ایکس بادی معتبر | باشگاه های ایکس بادی تهران | شهریه ایکس بادی | لاغری با ایکس بادی | لاغری سریع | مربی ایکس بادی