ایکس بادی
مارس 30, 2019
تفاوت تمرین های ایکس بادی EMS با تمرینات GYM ؟
آوریل 1, 2019
نمایش همه

ایکس بادی XBODY چیست و محصولات ایکس بادی؟

ایکس بادی ورزشی است که در آن از متد EMS (مخفف کلمه Electric Muscle Stimulation به معنای تحریک الکتریکی عضلات) استفاده می شود.

در این روش با فرستادن پالس های الکتریکی مستقیم به عضلات سرعت عضله سازی تا 5 برابر و سرعت چربی سوزی تا 3 برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

در هر تمرین 20 دقیقه ای با این تکنولوژی بین 500 تا 700 کالری انرژی مصرف می شود که با 2 بار تمرین کردن در هفته نیاز ورزشی شما برطرف می گردد.

سریعتر به هدفت برس! زمان کمتری براش صرف کن! با دردها و آسیب دیدگیها خداحافظی کن!

ایکس بادی چه مزایایی دارد؟

زمانی که عضله ها کار می کنند تراکم داخلی به شدت تحریک می شود و جریان خون افزایش یافته که این امر باعث اثر مثبت بر روی پوست و افزایش هماهنگی بدن شده و همچنین سلولیت به طور موثری کاهش می یابد به طوری که پس از تمرین شما احساس آرامش و شادابی خواهید کرد. ایکس بادی همچنین عملکرد فیزیکی را بهبود می بخشد و شما احساس سلامت و انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت و دیرتر احساس خستگی خواهید کرد. به طور خلاصه، در مقایسه با روش های تمرینی سنتی، ایکس بادی مزایای تمرین شدید را در زمان بسیار کم به شما ارائه می دهد.

محصولات ایکس بادی:👇👇👇
اکتیویو:

اکتیویواولین و تنها دستگاه دو منظوره ای است که اجازه تمرین با سیم، بی سیم و یا حتی ترکیبی را امکان پذیر کرده است. با اکتیویو شما می توانید از 1 تا 6 نفر را به صورت انفرادی یا گروهی (همانند کارکرد 6 دستگاه مستقل) تمرین دهید. با قابلیت مربی مجازی شما می توانید ویدئوهای تمرینی متنوع و دلخواه خود رابرنامه ریزی و ذخیره نمایید. بدین ترتیب شروع و اداره هر جلسه ی تمرینی به سرعت و سهولت انتخاب یکی از این برنامه هاست. از طریق خروجی تصویر HDMI انتقال تصویر بر روی صفحه نمایش بزرگ تر راهنمای مناسبی جهت تمرینات گروهی می باشد.

اکتیور:

اکتیور یک دستگاه فوق سبک است که به جلیقه تمرینی کاربر متصل می گردد و با ارتباط بدون سیم با اکتیویو، تمرین کردن آزادانه و بدون محدودیت را برای کاربران امکان پذیر می سازد. با اکتیور در نهایت آزادی، در سالن یا فضای باز به تمرین مورد علاقه خود بپردازید.

– قابلیت دور شدن نامحدود کاربر از دستگاه در حین تمرینات
– پشتیبانی از پروتکل NFC
– 12 ساعت تمرین ممتد با هر بار شارژ باتری
– 12 کانال مجزا جهت تفکیک کل عضلات بدن به 12 گروه متفاوت
– ارتباط بی سیم در بستر مطمئن وای فای

توجه: برای اتصال هر کاربر بدون سیم به اکتیویو به یک اکتیور نیاز دارید.

نیوویو:

نیوویو دستگاه با سابقه موفق و برند چندین جایزه بین المللی همگان را با طراحی زیبایش مجذوب خود می کند. صفحه نمایش 10 اینچی لمسی، کابل قابل انعطاف جهت اتصال به جلیقه های تمرینی و چندین راهنمای تصویری تمرینات از امکانات متعدد این دستگاه به شمار می روند. به روزرسانی مداوم نرم افزار به شما این اطمینان را خواهد داد تا این دستگاه همیشه با نیازهای روز منطبق باشد.

نیوویو:

نیوویو مد یک دستگاه تایید شده پزشکی برای مقاصد توانبخشی و بازپروری عضلات می باشد که از طراحی و تولید تا مصرف نهایی با استانداردهای پزشکی تطابق دارد.
اولین دستگاه EMS با پوشش کل بدن با بهره گیری از راهنمای تصویری ویژه تمرینات توانبخشی می باشد که در درمان های زیر کاربرد دارد:
– جراحی تعویض مفصل ران
– پارگی رباط صلیبی قدامی
– تعویض مفصل زانو
– کمردرد و چاقی و تحلیل عضلانی
– فرم دهی درمانی عضلات کل بدن
توضیحات تفصیلی برای مسائل پزشکی در مراحل گوناگون فرآیند توانبخشی
سه فاز مختلف درمان: بعد از عمل، تنظیم وزن پس از جراحی و پروپریوسپتیو (حس عمقی)

پایه ها:
وال
پایه دیواری در عین زیبایی راه حل بسیار مناسبی جهت صرفه جویی در فضا می باشد.

پورت

پایه پورت همیشه در دسترس شماست و براحتی بر روی میز یا چمدان قرار می گیرد. حمل آن با استفاده از چمدان بسیار آسان است، بنابراین مربی می تواند یک تمرین با

کیفیت را حتی در خارج از استودیو ارائه دهد.

فلاور

پایه فلاور تمرینات گروهی با بالاترین کیفیت را به آسانی میسر می سازد

استاندارد

پایه استاندارد در هر فضایی می تواند قرار گیرد و طراحی ارگونومیک و منحصر به فرد آن باعث می شود تا جلوه ی زیبایی به محیط ببخشد.

جلیقه تمرینی

طراحی بی نظیر جلیقه ی تمرینی دست دوز ایکس بادی بگونه ای ویژه و منطبق با ارگونومی بدن انسان بوده که علاوه بر پوشش تمامی گروه های عضلانی، از آزادی عمل و پویایی شما حین تمرینات نمی کاهد.
بدلیل عمر بالای الکترودهای ایکس بادی و گارانتی 5 ساله ی آنها، شما با کمترین هزینه های جاری و استهلاک رو به رو خواهید بود.
طراحی خاص جلیقه ها قابلیت استفاده هم برای آقایان و هم برای بانوان را دارا می باشد و تعداد کل جلیقه های مورد نیاز شما را به نصف کاهش می دهد.